Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

mám problém ohledně připojení k internetu. Od UPC mám kabelový modem. Pokud jsem připojený kabelem, nemám s připojením žádný problém. Koupil jsem si ale notebook a wifi router, abych na kabelu nebyl závislý. Wifi router jsem nakonfiguroval (párkrát už jsem to dělal a vždy bez jediného problému). Jenže teď když mám stolní PC připojen k routeru na pevno a notebook přes wifi, tak internet po nějaké době vždy přestane fungovat (i na PC). Wifi připojení tak podle mě nakonfigurované správně mám, protože jinak bych se na internet nedostal nikdy. Může mi někdo poradit jak vyřešit tento problém? Díky

Odesláno

Tomus odpovídá: ...router vzdy pocase ztrati IP adresu a novou uz nedostane

 

To by si žádalo bližší vysvětlení - proč, po jakém čase?

Odesláno

Asi proto, že ten router nestojí za nic.

Odesláno

To Yabaka: Nemyslim si, ze mam nekvalitni router Asus RT-N16 a zaznamenavam nepravidelne podobny problem.

:

Odesláno

Stačí připojit PC přímo ke kabelovému modemu a sledovat jak se to bude chovat. Pokud normálně, tak je router špatně nastavený nebo zmetek.

Odesláno

No nastaveni routeru si myslim je ok, kdyz budu trochu jesitnej, tak jsem dost znalej. :-) Obecne tomu rozumim, naprimo na modem, ale co tam pustit nejakej test nebo co, kdyz necham PC permanentne pripojeny k modemu kabelem tak pripadny kratkodoby vypadky nezaznamenam, protoze se znovu pripoji. Takze to je na test, ktery spousti UPC na jejich strane k modemu. A to co pripadne na strane modem - PC kabelem naprimo, tak jedine nejakej permanentni test "scan" nevim.

V kazdem pripade to je neprijemna situace, jak objevit kde je problem. Co se tyka routeru, tak me napada v mem pripade zatim jedina vec, nedokonaly firmware a stridani b/g a n pripojeni k routeru. Sit (wifi) v nastaveni routeru je "Auto" aby se pripojili jak b/g tak i n wifi klienti, ale treba nekdy v nejake kombinaci ... nevim, zatim nevim, zkousim. Na reklamaci routeru nevim, zatim nemam dost informaci a vlastne nevim, kde je problem.

Odesláno

YABAKA: Možná jsem paranoidní, (což neznamená, že po mě nejdou,) ale na "delší" dobu bych se rozhodně bez firewallu (nemyslím ten SW ve Windows) nepřipojoval. :)

Navíc ten SW nehodlám jinak nastavovat pro použití bez routeru, protože doma mám takovou "menší"síť zařízení.

Možná by se na testování dal postavit nějaký krám s win98 nebo nějakou LIVE distribucí Linuxu. A ten po použití zlikvidovat. :)

Odesláno

Tak kabelový modem je Atlanta EPC 2203 a router TP-LINK TL-WR741ND. Tarif je UPC 10M R09. A je to v Brně Komárově. Technici tvrdí že u nich chyba není :/

Odesláno

Zkus se mrknout do logu v modemu, co tam hlasi za chyby.

http://192.168.100.1

 

Jinak ja mam router TP-LINK TL-WR743ND, coz je skoro ten stejny a zadny problem nemam,

kdyztak sem muzes hodit info jak to mas nastavene a muzem to porovnat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community