Návštěvník Odesláno 27. prosince 2011 Sdílet Odesláno 27. prosince 2011 Tak jsem si tu četl vaše debaty ohledně vyúčtování a zlodějině ze strany UPC a mě se stalo to samé dvakrát po sobě, a dočkal jsem se jen omluvy a nic víc. Místo balíčku za 650kč přišla faktura na 2150kč a to už je sakra rozdíl.Když jsem to nezaplatil odpojili mi služby, ale já si objednával levnější balíček, protože nemám na to platit více a kór před vánoci.Dělám v jiné velké společnosti kde pokud se něco podobného stane, udělají dobropis a platbu posunou tak abych zaplatil jen co mám a přitom mi jí nezrušili služby. Postup UPC je spostý a je mi z nich špatně, bohužel jiná TV než od nich mi v baráku nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 28. prosince 2011 Sdílet Odesláno 28. prosince 2011 K pozastavení služeb dochází při neuhrazení 2 faktur. K úplnému odpojení po nezaplacení další faktury. Pokud reklamujete vyúčtování poté co Vám přijde, do dalšího vyúčtování už to bývá OK. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 28. prosince 2011 Autor Sdílet Odesláno 28. prosince 2011 Marek-26> teoreticky tedy nemusim pristi mesic zaplatit, kdyz me posledni fakturu predrazili o 100%, neprijde-li faktura na 0,-Kc? Jak videt, neni ojedinelym pripadem to, ze si UPC neopravnene bere od lidi penize a pak s nima naklada na ukor obraneho Nikdo a nic me nepresvedci o tom, ze UPC me na mesic okradlo o 1000,-Kc. Kdyz me, proc ne treba dalsich 100? Na urgence odpovidat jen vagni omluvou a penize nevracet je co? Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 28. prosince 2011 Sdílet Odesláno 28. prosince 2011 Teoreticky tedy příští měsíc nepřijde žádná faktura, jelikož se to zaplatí z toho přeplatku co tam vznikne. A jestli si myslíš, že si UPC náhodně vybere určitý počet zákazníků, kterým "omylem" naúčtují více .... trošku zcestná představa. A neokradlo tě. Když to napíšu hodně hnusně, tak i toto je podchycené ve VOP a reklamačním řádu se kterým jsi souhlasil podpisem smlouvy. Došlo k chybě na straně UPC, dali jí do pořádku a omluvili se. Víc bohužel nečekej. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roman1 Odesláno 30. prosince 2011 Sdílet Odesláno 30. prosince 2011 Mám stejné zkušenosti jako David23 - platil jsem za balíček 899 Kč, změnil jsem ho na balíček za 649 + 2x49 Kč za modem a stb a přišla mi faktura, kde jsou rozepsané produkty za plnou cenu bez balíčkové slevy za něco přes 1200Kč. Fakturu mi poslali 12.12. se splatností 15.12. Oni si snad myslí, že hlídám u schránky a pak ihned valím do banky. Jelikož nemám nervy vybavovat se po telefonu a taky abych měl nějaký zápis, zvolil jsem reklamaci pomocí jejich formuláře, kde jsem podrobně vše popsal včetně toho, že inernet jede tak na 28 MB místo slibovaných 60 Mb. Napsal jsem tam taky, že mám nastavený trvalý příkaz na původních 899 Kč a pokud mi ihned neopraví tu fakturu, odejde těch 899 Kč, proto že odmítám přenastavovat příkaz každý měsíc a platit jiné ceny než mám ve smlouvě. Jelikož se asi týden nic nedělo a obával jsem se, že mi nějaký chytrák může odpojit služby a já se budu ještě dohadovat o peníze za znavuzapojení, odhodlal jsem se tam přece zavolat. A to jsem neměl dělat, protože mi paní na info lince zvedla tlak. Řekla mi, že to tam všechno vidí ale přes to by mi doporučovala uhradit celou nesmyslně fakturovanou částku, protože reklamace nemá neodkladný účinek na úhradu. To mě fakt dostalo. Místo toho aby sklopili krovky a omluvili se, protože jsem poslal víc než jsem měl, tak chtějí ještě víc. Pak následoval mail s oněmi 30 dni na posouzení a včera mi poslali omluvu, ve které ale vbec neřeší, kdy mi přeplatek vrátí. Jo a na reklamovanou rychlost internetu mi napsali jen, že se mi nemohli dovolat, tak ať se obrátím telefonicky znovu na technické oddělení. Opravdu príma služby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 30. prosince 2011 Autor Sdílet Odesláno 30. prosince 2011 No vida, ono by se nas "okradenych" pomalu seslo...vid Marku-26 Kdyz to reknu hnusne, chtel bych vedet, jak UPC tresta sve pracovniky, kteri "vedome/nevedome" kupi takove chyby. Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 1. ledna 2012 Sdílet Odesláno 1. ledna 2012 Řekl bych, že stejně jako ostatní zaměstnavatelé. Co udělá tobě šéf když něco zkazíš? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 1. ledna 2012 Sdílet Odesláno 1. ledna 2012 Účtovat službu půl miliónům klientů už sebou nutně nese riziko, že budou chyby. Ale není to taková tragédie jak se zdá, protože drtivá většina uživatelů problém nemá a logicky si ani nikde nestěžuje. Občas se taky vyplatí číst všeobecný obchodní podmínky a pak nekoukat jak tele na to, že UPC nebude omylem vyúčtovaný částky dobropisovat (nebo co to tady kdosi navrhoval za ptákovinu, která nemá význam už proto, že než se to znovu přeúčtuje, tak je tady další období a tam to je opravený). A jestli se někomu UPC nelíbí, tak není nic snažšího než vypovědět smlouvu a jít jinam. Rozhodně to dotyčnýmu pomůže víc, než prskat v diskuzích a nadávat UPC do zlodějů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roman1 Odesláno 1. ledna 2012 Sdílet Odesláno 1. ledna 2012 Hele ty uživatelské jméno, jak víš, že "drtivá většina" problém nemá ? Neděláš náhodou u nich na té účtárně ? Že si někdo tady nestěžuje, ještě nemusí "logicky" znamenat, že ten problém nemá. Mě zas tak moc nejde o to, že v tom mají bordel, protože jim stejně víc peněz nepošlu - z tohoto důvodů to platím TP a né pomoci SIPA a mimochodem bych to doporučil všem. Já si ale myslím, že ten binec je jenom zástěrka jak si přijít ke slušnému kontokorentu zadarmo, protože právě při tolika klientech musí mít fakturaci plně automatizovanou a troufnu si tvrdit, že snížit její chybovost by neměl být takový problém. Muselo by se ale chtít, že? Všeobecné podmínky jsou sice fajn ale já mám sepsanou smlouvu na nějakou částku a tudíž bych byl rád, kdyby mi taky byla fakturovaná. A vůbec mě nezajímá kolik mají klientů, jak velký je to problém atd. A pokud tuto jednoduchou problematiku nepochopíš, tak ses ocitnul v tomto století omylem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 1. ledna 2012 Sdílet Odesláno 1. ledna 2012 Nemusím dělat na účtárně abych věděl, že při tak velkým množství klientů by se kolem toho spustil dost velkej humbuk, kdyby se jednalo o víc případů, než o těch pár ojedinělých. A navíc u lidí, kteří si naivně myslí, že když nezplatí to co mají, tak si něco vyvzdorujou - leda odpojení, to jo. Mimochodem smlouva vůbec neobsahuje měsíční cenu, to řeší ceník ke službě. Občas je dobrý se informovat o tom, jak to ve službách elektronických komunikací chodí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.