homberg Odesláno 3. ledna 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. ledna 2012 Tak abych tuhle story uzavrel, prave prisla nova faktura (4.1.12) a to na castku - (minus) 309,-Kc. Nejak nechapu vysi toho preplatku. Ma tedy u nich jeste kredit 309,-Kc? Ale to se jiste ozrejmi pristi mesic dalsi fakturou...Tim pada teorie Marka-26: (Marek-26>>Teoreticky tedy příští měsíc nepřijde žádná faktura, jelikož se to zaplatí z toho přeplatku co tam vznikne.) Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roman1 Odesláno 4. ledna 2012 Sdílet Odesláno 4. ledna 2012 Pro: uživatelské jméno 1. Nevím, proč by to nešlo dělat záměrně, když to evidentně jde (podle tebe) nezáměrně 2. Teoreticky by samozřejmě mohli účtovat za období na rok dopředu. Sice například telefon (který Sky ani Cs nemají) by se těžko dalo dopředu naúčtovat ale oni hoši by určitě něco vymysleli. Z marketingového hlediska by to ale byla pro UPC malá sebevražda. Lidi nějak skousnou tisícovku za měsíc ale hodně lidí by to vzdalo, kdyby měli zaplatit 12 000 dopředu. 3. Je s podivem, jak zarputile bráníš UPC. My se tady bavíme o skutečnostech, které se nás přímo dotýkají. Tobě špatné vyúčtování nepřišlo. Je mi fakt úplně jedno, jestli tam děláš nebo né. Samozřejmě, že máš naprosté svobodné právo se tady vyjadřovat stejně jako ostatní. Pokud tě ale k této diskuzi nevede nějaký účel, pak mi zbývá jako jediný důvod to, že jseš jeden s těch "brouků pytlíků", kteří všechno ví a všiichni kolem jsou blbci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 4. ledna 2012 Sdílet Odesláno 4. ledna 2012 Furt a o ničem. Jestli je UPC zloděj tak já jsem hodný dědeček z pohádky. Platím svůj Kombi Komfort a nějaké ty TV balíčky k tomu. Celkem asi 1191,-. A pak na druhou smlouvu platím FP 10 ve slevě 321,-. No a při placení jsem popletl VS a spolu s 321,- jsem poslal i těch 1191,-. Výsledek? Nic se neděje. Já to neřeším a postupně mi chodí faktury s "mínusovou" částkou. Prostě dva měsíce neplatím nic a ten třetí bude zbytek. To si mám dát taky důtku nebo rovnou výpověď? Schválně si spočítejte o kolik jsem přišel o proti správné variantě, kdy mi ty peníze mohli ležet na účtu s 4% p.a. To je směšná částka co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 4. ledna 2012 Sdílet Odesláno 4. ledna 2012 Aaaa, tak uzivatelske jmeno se konecne podreklo, ze patri k UPC No nic, to je jen prkotina. V tomhle state porad cim dal vic plati, ze kdo nekrade, okrada rodinu. Tak uz to sakra vsichni pochopme a zaridme se podle toho. V CR to jde velmi snadno a administrativa tomu jen prikyvuje... K UPC patřím jako spokojený zákazník už 12 rok, nic víc, nic míň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 4. ledna 2012 Sdílet Odesláno 4. ledna 2012 Pro: uživatelské jméno1. Nevím, proč by to nešlo dělat záměrně, když to evidentně jde (podle tebe) nezáměrně 2. Teoreticky by samozřejmě mohli účtovat za období na rok dopředu. Sice například telefon (který Sky ani Cs nemají) by se těžko dalo dopředu naúčtovat ale oni hoši by určitě něco vymysleli. Z marketingového hlediska by to ale byla pro UPC malá sebevražda. Lidi nějak skousnou tisícovku za měsíc ale hodně lidí by to vzdalo, kdyby měli zaplatit 12 000 dopředu. 3. Je s podivem, jak zarputile bráníš UPC. My se tady bavíme o skutečnostech, které se nás přímo dotýkají. Tobě špatné vyúčtování nepřišlo. Je mi fakt úplně jedno, jestli tam děláš nebo né. Samozřejmě, že máš naprosté svobodné právo se tady vyjadřovat stejně jako ostatní. Pokud tě ale k této diskuzi nevede nějaký účel, pak mi zbývá jako jediný důvod to, že jseš jeden s těch "brouků pytlíků", kteří všechno ví a všiichni kolem jsou blbci. 1. Protože dělat toto záměrně je moc komplikovaný, navíc s rizikem, že by to někdo z personálu dřív nebo později provalil. 2. U telefonu to samozřejmě reálný není, ale u dvou hlavních služeb (net a TV) klidně ano. A nechápu proč sebevražda, když u Skylinku zaplatíš za plnou nabídku rovných 12.100Kč dopředu na rok a tento způsob placení mají od samotnýho počátku, co služby nabízí...? Pochopitelně je to dobrovolný a s tím, že při ročním předplatným člověk ušetří 1.100Kč (jeden měsíc grátis). 3. Nikoho nebráním, ale nebudu taky na nikoho plivat kvůli takové prkotině, jakou jedna blbě vystavená faktura nepochybně je. To dělají jenom jedinci, kteří se potřebujou za každou cenu zviditelnit a když jim to nejde v životě něčím normálním, tak se zviditelňujou nesmyslama typu faktura od UPC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roman1 Odesláno 5. ledna 2012 Sdílet Odesláno 5. ledna 2012 Pro uživatelské jméno Na nikoho jsem tady neplival. Pokud si přečteš mé příspěvky, tak z nich vyčteš pouze jediné, a to, že se mi nelíbí jejich přistup. Možná, že bych tady ani nepsal, kdyby mě nevytočila ta slečna z infolinky, protože jsem to do té doby bral taky jako prkotinu, která se vyřeší v příštim vyúčtování. Pak jsem už psal jenom domněnky, zda to náhodou nedělají záměrně. Nikde ani slovo, že by to byli zloději, podvodníci atd. Pouze jsem tady chtěl přidat mou zkušenost, protože to vypadalo, že zakladatel tohoto vlákna je snad jediný, který se s tímto problémem setkal. Tečka. A jestli jsem se potřeboval, jak píšeš, zviditelnit tím, že jsem tady popsal moji negativní zkušenost, tak potom nevím proč se tady zviditelňuješ ty, který žádný problém nemáš. Ale to ať posoudí jiní návštěvníci tohoto fóra, protože debata s někým, kdo tady donekonečna bude obhajovat něco z čím se nesetkal a bude pět chválu na bezchybné UPC, a podle kterého jsou všichni, kteří mají nějaký problém jen blbci, kteří se chtějí zviditelnit, opravdu nemá smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Miko Odesláno 5. ledna 2012 Sdílet Odesláno 5. ledna 2012 no, takže se všichni myslím můžeme shodnout na tom, že 1) UPC se stal molochem se vším co k tomu patří (špatné i dobré) 2) téměř celej thread je vlastně zbytečné plýtvání energií a žabomyší válka 3) stejně jsme podstatná část diskutujících u UPC, protože málokdo jiný má podobnou nabídku nebo protože jsme pohodlní ji hledat či zkoušet a trpět nad jinými/stejnými blbinami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník wencel Odesláno 5. ledna 2012 Sdílet Odesláno 5. ledna 2012 K pozastavení služeb dochází při neuhrazení 2 faktur. K úplnému odpojení po nezaplacení další faktury. Pokud reklamujete vyúčtování poté co Vám přijde, do dalšího vyúčtování už to bývá OK. Bohužel nebývá, viz můj případ popisovaný na první stránce. Faktura z 1.11 (obdržel jsem ji 4.11) reklamovana ihned po obdržení, kredit za služby které měly být se slevou v akci a které jsem musel zaplatit za plnou cenu z faktury mi vrácen nebyl ani do faktury vystavené 1.12.2011 (obdržel jsem ji 5.12) a ani do faktury kterou mi vystavili teď 1.1.2012 (dostal jsem ji 3.1.2012). Tak mi vysvětli proč to tak je? Abych to ale nezdržoval už min. měsíc mi řekli že maj na reklamaci 30 dnů takže je beru za slovo a mám sepsanou stížnost na ČTÚ, odesílám zítra. Dobu 30 dnů na reklamaci přesáhli a víc mě nezajímá, na služby mám výpověď k 31.1 a již mám domluveného technika na odvoz všeho (Wifi, HDPVR, STB, Telefon) na 2.2., nicméně mi nejdříve tvrdili že vyzvednout technikem při výpovědi neexistuje, to jsem se musel taky trochu hádat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník wencel Odesláno 5. ledna 2012 Sdílet Odesláno 5. ledna 2012 no, takže se všichni myslím můžeme shodnout na tom, že1) UPC se stal molochem se vším co k tomu patří (špatné i dobré) 2) téměř celej thread je vlastně zbytečné plýtvání energií a žabomyší válka 3) stejně jsme podstatná část diskutujících u UPC, protože málokdo jiný má podobnou nabídku nebo protože jsme pohodlní ji hledat či zkoušet a trpět nad jinými/stejnými blbinami máš recht ale nemusíš si nechat vše líbit - já jsem také pořád u Vodafone s mobilem a i přesto jsem na ně měl za rok 2011 4x stížnost na ČTÚ a vždy oprávněnou a řešeno správním řízením a pokutou. operáto (vč. UPC) musí dostat přes prsty aby se poučil, pokud si budete jen stěžovat na fóru tak toho budou zneužívat pořád. Já říkám - braňte se! Sepsat stížnost na ČTÚ trvá jen pár minut, odeslat možno i delektronicky (já např. volím datovou schránku ale mají i email podatelnu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 5. ledna 2012 Sdílet Odesláno 5. ledna 2012 A co si myslíš, že s tím ČTÚ udělá? Napíše dopis UPC, to jim odpoví, že klient nepostupoval při reklamaci v souladu se zněním všeobecných obchodních podmínek, ČTÚ to následně s tímto odůvodněním zamítne a je po všem. Nehledě na dobu, za kterou se celá peripetie vyřídí a to už bude ze strany UPC dávno zjednána náprava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.