Odesláno 9. prosince 2011 13 let Mi tento měsíc nafakturovali výměnu STB přitom výměna proběhla už před dvěmi měsíci a platba byla hotově technikovi. Že by UPC potřebovalo založit na Vánoce? Proc vlastne technici vyzaduji platby hotove, to tu driv nebylo, neni jednoduzsi aby si UPC standartne strhavalo za tyhle sluzby z mesicniho vyuctovani ? pak je v tom jen zbytecny bordel. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 10. prosince 2011 13 let YABAKA> tak to je rada za vsechny penize Chapes, ze ja to neplatim slozenkou, ale oni si to strhavaji z uctu? Máš mít trvalý příkaz a ne inkaso, opět víceméně tvůj problém, že si to po tebou popisovaných dřívějších zkušenostech špatně zvolíš způsob platby.
Odesláno 10. prosince 2011 13 let Autor YABAKA> tak to je klasika. Nakonec je na vine ten okradenej. Ty porad hledas chybu jinde. Zkus se zamyslet, oc tu vlastne bezi. Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 11. prosince 2011 13 let Pokud člověk nechá odemčeno, tak se nemůže divit, že mu občas něco zmizí. Nikdo neříká, že to děláš špatně, jen možná se to dá dělat jinak a možná trochu bezpečněji. Já jsem dlouhá léta platil přes SIPO a moc se o částky fakturované UPC nestaral. Neměl jsem to na co porovnávat, jen jsem si při velké změně podíval co je za změnu v cenících. Následně jsem si vyžádal zasílání faktur elektronicky včetně jednoho roku zpátky. No a po čase jsem zjistil, že je pro mne výhodnější platit faktury UPC ručně přes eshop platební kartou, ze které mi jde procento na penzijí fond. Prostě kdo je jednou postižený, tak si příště dává větší pozor. Tedy pokud se dokáže ponaučit z vlastních chyb.
Odesláno 11. prosince 2011 13 let YABAKA> tak to je klasika. Nakonec je na vine ten okradenej. Ty porad hledas chybu jinde. Zkus se zamyslet, oc tu vlastne bezi. Řeknu to asi takhle, když necháš za oknem auta notebook a někdo ti ho ukradne, tak je ta chyba jenom na straně zloděje nebo i u tebe, že ho tam vystavuješ? Zamyslet se samozřejmě můžu, ale nenapadá mně nic jinýho, než že po první špatné zkušenosti s UPC zruším inkaso a budu to dělat jak jsem psal.
Odesláno 14. prosince 2011 13 let Autor YABAKA> to snad neni mozny, ty sedis asi v kanclu UPC. Tvuj priklad s vykradenym autem dost pokulhava, tedy je uplne mimo. Vysvetlim. Nechavat veci v aute se nedoporucuje, ale nezakazuje. Zlodej by samozrejme radil nechavat ty nejdrazsi veci nejlepe v odemcenem aute. Pokud srovnavam s UPC, tak to me primo dava jako jednu z moznosti platit SIPEM. Podle me je to normalni, legalni zpusob. Podle tveho prikladu je to vyzva k zlodejine. Asi jsem divnej, ale veci v aute nenechavam zasadne nikdy. A nemusel me proto vyskolit zadnej zlodej. Platba UPC pomoci SIPO je tedy lakadlo ke kradezi = jsou UPC zlodeji? Konecna revizni zprava z UPC dorazila dnes - omluva za zpusobene potize, priznani administrativni chyby, oductovani v dalsim mesici. Tedy uplne to stejne, jako po me prvni reklamaci. O mem pozadavku na neprodlene vraceni penez ani zminka. V uctarne UPC si jiste radi nadeli vanocni premie. U me pochybnosti a pachut zustavaji Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 14. prosince 2011 13 let U SIPO si můžeš před zaplacením všechny položky zkontrolovat a za 5 Kč nechat na poště rozpis změnit neboli vyškrtnout to, co máš pocit, že tam nepatří.
Odesláno 14. prosince 2011 13 let Autor YABAKA> dik za info, ale platba faktury UPC tam patri. Zkusim, jestli de da nastavit limit pro jednotlive polozky. Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 20. prosince 2011 13 let Měl bych skromný dotaz na formu vyučtování (tedy dotaz spíše na UPC, ale zde se může více lidí poučit) . Cenník jasně uvádí kolik za službu, kolik za pronájem modemu, kolik za telefon. Ve vyučtování jsou za některé položky úplně jiné ceny - vyšší - a na závěr balíčkova sleva. Výslední cena odpovídá, ale nechápu strukturu vyučtování. Evokuje to pocit, že balíčková sleva může náhle degradovat nebo zmizet. V čem soudruzi tvorby účtovacího systému UPC udělali chybu?
Odesláno 20. prosince 2011 13 let Řekl bych, že právě naopak. Na faktuře jsou přesně vyúčtovány jednotlivé položky a odděleně poskytované balíčkové slevy. Když ptáčka... Na upoutávkách a reklamách jsou samozřejmě uváděny jen ceny celých balíčků, bez dalších detailú. Ceny za služby jsou (měly by být) jednotné, liší se poskytované balíčkové slevy.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.