Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Jen tak pro zajimavost co jsem tu ted nameril na modemu ja.

Zitra jdu volat na UPC at sem nekoho poslou a posteluje zesilovac ve venkovnim rozvadeci, internet jeste jede vpohode ale analogova tv uz pekne sumi,

na vstupu do domu jsem nameril -4 dBmV a SNR 35 dB, coz je jeste vpohode, ale dalsich 10 metru koaxu + koncova zasuvka UPC udela dalsich -10 dB, za ni rozbocovac k tv (-8 dB) a dalsich 10 m koaxu a je skoro po signalu.

 

[attachment=0]signal.JPG[/attachment]

 

S tím tě pošlou do pr de le, napíšou ti, že hodnoty jsou dle normy a šmitec!

Odesláno
1) před 5 lety jsem dostal od UPC asi za 30tý urgenci technika, který doslova cituji řekl "signál je příliš vysoky" a dal mi do modemu tlumič signálu a pak vše jelo jak má!!!! takže to vím ze zkušenosti!!!!!

2) vidím, že toto forum je pouze pro dementy co dokazijen urazet

- nevim, cos měl před pěti lety za hodnoty, ale nic to nemění na skutečnosti, že 40 dB je (v roce 2012, letos, tento rok) naprosto v pořádku

- no já to vidim, přesto se tě nesnažim nijak omezovat ani vyhazovat a beru tě takovýho, jakej seš 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
to mi připomnělo jednu slavnou nahrávku :lol:

 

podávám trestní oznámení na tebe chlapče! mám printscreeny a jdu na policii ČR!

Odesláno

Už mám vás všechny tak akorát tak dost! Jdu na polici podal trestní oznámení! Tato stránka je plná pomluv!

Odesláno

Boze, uz at ty prazdniny skonci...

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
před 5 lety jsem dostal od UPC asi za 30tý urgenci technika, který doslova cituji řekl "signál je příliš vysoky" a dal mi do modemu tlumič signálu a pak vše jelo jak má!!!! takže to vím ze zkušenosti!!!!! vidím, že toto forum je pouze pro dementy co dokazijen urazet

 

Pane Inženýre, pletete si jabka a hrušky, útlumový článek se za modem dával v případě, že byl vysoký signál v dopředném směru, ale tady poukazujete na zpětný směr (který je mimochodem v pořádku) nebo na SNR a to jste potom úplně mimo.

Odesláno

Dobrý den, již téměř 2 měsíce se potýkám s problémem pomalého internetu. Původně jsem měl 25Mbit a začalo to zlobit, nahlásil jsem poruchu ale protože jsem si říkal že to možná bude modemem tak jsem přešel na 60Mbit. Technik přinesl modem, a protože byla zároveň hlášena porucha, tak provedl kontrolu kabeláže, vše bylo u mě v pořádku a najelo to na těch cca 60. Po 14 dnech zase, problémy, nejelo to, znovu jsem nahlásil problém, operátor mi potvrdil že vidí ztrátovost paketů a poslal mi domů znovu technika, ten provedl kontrolu a znovu bylo u mě vše v pořádku. Poruchy se střídají, třeba 3 dny to nejde, pak zase 2 dny jede skoro těch 60, pak zase 2 dny nejede. Mám zapojený router, ale ten i odpojím a vše stejné. Včera mi modem nenajel skoro 5 hodin, pořád se restartoval a blikala kontrolka online, večer to najelo asi na 10Mbit. Dneska to nejde zase skoro vůbec, přikládám obrázky, jestli to bude někomu jasné v čem může být problém. U mě v kabeláži určitě problém není a volat na infolinku aby mi sem posílali technika potřetí mi přijde zbytečné. Co radíte. Děkuji

 

http://imageshack.us/photo/my-images/843/net1y.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/198/net2b.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/21/net3z.jpg/

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul
  • Ostrava
Odesláno

Ztraty paketu tam jsou, ale signal je jeste v norme.

Zkousel jsi pripojit jine PC ? chova se to stejně ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jo zkoušel jsem i noťas a je to to samé bohužel, s routerem, bez něho, přez wifinu, přez lan. Je to jenom ten modem bez intgrované wifiny. Někdy je dokonce na modemu aktivní pouze kanál 1 a ne všechny 4 a to pak net nejede vůbec. Kdyby to jelo aspoň těch 10M tak je mi to celkem jedno, ale jelikož se připojuju VPN do práce odpoledne tak 0,5M rychlost je nepoužitelná.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul
  • Ostrava
Odesláno

Pak už zbývá jen si objednat technika u UPC...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community