Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Mám už asi půl roku objednanou televizi od UPC Starter plus Sport, jenže hned po instalaci jsem vše odpojil a zašal to používat s novou televizí až dnes. Vše zapojeno, jenže fungujou jen ty základní kanály čt 1,2,24,4, nova, prima, barrnadov, óčko. U všech ostatních včetně těch, které mám objednané, je takový ten symbol placeného kanálu a ať se snažim udělat cokoliv, prostě to nejde. Nebyla by nějaká rada? Předem Díky.

Odesláno

Podle toho, co popisuješ namá tvoje UPC karta v CA modulu/SetTopBoxu načteno "předplatné" na tento měsíc.Zavolej na +420 241 005 100 volba "2" (technici od 8:00h).

Připrav si :

1.číslo smlouvy

2.číslo UPC karty v CA modulu/SetopBoxu a raději ale i s.n. CA modulu/SetopBoxu

3.buď trpělivý, spojení s operátorem proběhne běžně až po 7-12 minutách.

Požádej technika o zaslání obnovovacího signálu pro předplatné (TV přijímač nech zapnutý), protože tvoje TV byla delší dobu mimo provoz.Pokud narazíš na "normálního" telefoního operátora/technika, cca do 30min - 2hodin (max 24h) se ti programy spustí v opačném případě ti dopomáhej bůh :D .Pro kontrolu jdi do menu TV (CA modul) nebo menu STB (SetTopBox) a překontroluj "SUBSCRIPTION STATUS" kde by se mělo ojevit něco podobného jako toto:

Start date 01.Dec 2011 01.Nov 2011

End date 31.Dec 2011 30.Nov 2011

PS: cesta ke kontrole bude vypadat nějak takto - MENU > SYSTEM > OSTATNI ROZHRANI > CI COMMON INTERFACE > SUBSCRIPTION STATUS

Odesláno

Děkuju za ochotu, večer tam zavolám a nějak to dopadne.

 

Na stav předplatného se dostanu - Menu - Podmíněný přístup - Conax - Stav předplatného a tam mám

Zona 1

01/12/2011 - 31/12/2011

01/07/2011 - 31/07/2011

Zona 2

01/06/2011 - 30/06/2011

01/08/2009 - 31/08/2009

Odesláno

no ještě doplňte ta "nesmyslná" písmenka za datumama ... 01ffffff apod

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Zona 1

01/12/2011 - 31/12/2011 01000005

01/07/2011 - 31/07/2011 0100000D

Zona 2

01/06/2011 - 30/06/2011 01000001

01/08/2009 - 31/08/2009 0100003E

Odesláno

Po té instalaci ty sportovní programy fungovaly?

Ale stejně zavolej na podporu, pro zaslání nového párování. Problém bude asi v něm.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Vyřešeno.

Problém byl v tom, že septopbox nebyl půl roku zapojený a tak se to nemohlo nějak aktualizovat nebo co.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community