Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim, chtel bych se zeptat, jak se da zesilit WIFI signal? Dejme tomu signal WIFI routru je silny v pokoji, ale je slaby v obyvaku. Co si mam koupit a jak nastavit abych ten signal prodlouzil. Dekuji. A mohl by nekdo vysvetli zakladni rozdily v WIFI standardech a rychlostech? Co znamenaji ruzna pismenka (b, g, n?) a pasm 2,4ghz a 5ghz? atd? dekuji moc

Odesláno

Pro zvýšení dosahu, kromě výměny antény za citlivější a nastavení výkonu v AP (ne všechny to podporují) je jediná univerzální možnost snížit rychlost.

Pokud teď používáš rychlost 54 a signál není dostatečně silný, pomůže snížení rychlosti na 11.

Dost vliv má taky umístění AP, ideálně by mělo být uprostřed pokryté oblasti. Signál snižuje i železo okolo AP, třeba nábytek nebo železobetonové zdi.

Další věcí která má vliv je nastavený kanál, pokud stejný kanál využívá jiné zařízení tak se navzájem ruší. Použité kanály u ostatních zařízení se dají zjistit na notebooku programem inSSIDer - http://www.metageek.net/products/inssider/

Odesláno

Kleff -> diky moc. Pokud je jeden kanal vyuzivan vice zarizenemi, daji se zmenit nastaveni tak, aby jednomu kanalu bylo prirazeno jedno zarizeni? diky

Odesláno

Ne vsechy jedou na jednom kanalu..... byt tebou nahradim edimax nejaky nkovym routerem... resil jsem podobny problem na chalupe... kamene zdi - vlhkost- presel jsem na TP-Link 941nd.... a signal mam vsude.... anteny je lepsi mit externi.

Odesláno

warriorcz-> ok, rozumim. dik.

Odesláno

2,4 GHz - nejvytíženější pásmo, každý wifi zařízení podporuje aspoň tuhle frekvenci, může docházet k rušení...

5 GHz - míň vytížený pásmo, ne všechny zařízení ho podporujou, alternativa k 2,4 GHz...

http://cs.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11 - v tý horní tabulce je vidět rozdíly v rychlostech u písmenek...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Než vyměníš router :D tak se podívej přes inssider jaké kanály používají sousedi a v routeru nastav takový kanál který bude volný.

Při tom měření je dobrý chodit různě po bytě, v různých částech může být rušení jiné.

Odesláno

tak resim to... vypada ze vsichni jeli na 11 kanalu. nastavil jsem router na 5 kanal a zatim to jede normalne. Uvidime. Diky za radu :-)

  • Po letech...
Odesláno

Dobrý den,

mam dotaz ohledne internetu. Od upc jsme si zridili sluzbu internet 120 mb. Ovsem router mame vlastni. Problem je v tom, ze po testovani rychlosti zadnou rychlost 120 mb nemam a maximalne mi to da tak 12 mb. Po telefonatu u operatorem, jsem byl velice nespokojen, jelikoz jednak byl velice neprijemny a odmereny. Bylo mi receno ze jsi mam stahnout nejaky program abych to chytal uplne. Jenze ani to mi neporadili jaky program, jelikoz sam se v tom nevyznam a hlavne to delam pro mamku, ktera se v tom moc nepohybuje. Navic si myslim, ze takovou informace, ze vlastnite svuj router a musite si stahnout nejaky program by Vam meli pro zakladani sluzby alespon sdelit. No jo to je tak kdyz si od nich nepronajmete. Muzete mi teda nekdo poradit jaky ten program si mam stahnout? Dekuji

Odesláno

V první řadě bys měl kabelovej modem propojit přímo s PC a podívat se na rychlost. Pokud bude zhruba odpovídat těm 120 Mbps down, tak je zakopanej pes někde ve tvým routeru a to skutečně není problém UPC a musíš se obrátit na koho, od koho jsi ten router koupil. Ten na tobě vydělal, tak se má starat i o technickou podporu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community