Přejít na obsah

Změna balíčku a snížení ceny


Doporučené příspěvky

Návštěvník Katoda
To že je to zobrazené 2x může být tím, že kdo má doma dva STB (STB + modul) tak to v systému mají jako dvě nabídky za jednu cenu (prostě co zařízení to navedená služba).

To mě taky napadlo, ale zdvojilo se mi to až nyní, po změně služeb. Předtím jsem měl SUPREME, taky se dvěma set-top boxy, ale bylo to tam uvedno jen jednou.

ale zdvojilo se mi to až nyní, po změně služeb

To asi nebude ten důvod. To asi bude nějaká aktivita od UPC. Protože já mám Supreme někdy od poloviny minulého roku a zároveň od té doby i k Handanu dodán Kaon. Žádnou změnu jsem nikdy neprováděl.

.... a tady jsme u dalšího problému s UPC. Absolutní NEINFORMOVANOST, absolutní ignorace zákazníků. Nikde totiž nikdo nenajdete informaci o skutečném důvodu (a nejen v tomto případě), proč k tomu došlo, zda to je tak, jak si zákazníci MYSLÍ, že by to mohlo být. Prostě zákazníku plať, a domýšlej si (asi formou rébusu, křížovky, ...) proč konáme tak, jak konáme.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...