Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

U DSL je problem ze ti nemouzou garantovat rychlost internetu, sousedka ma 8 Mbit od O2 a realne to jede jen 2,8 /0,3 Mbit, coz je nahouby, ja si od UPC platim 10 Mbit a tech 10 to jede.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník allien

Souhlasím s Tomusem,je tam ještě agregace 1:50 a čím jsi dál od DSLAMu tak je to pomalejší...A navíc pokud tam bude TV tak ta si bere cca 3,5MB z rychlosti linky což poznáš při stahování a měření rychlosti.

Víš jak jsi daleko od DSLAMu?Pokud do 1300m tak možná i VDSL,tam je to o kapku rychlejší a jsou kvalitnější modemy.

1.) Na dlouholete zakazniky se nebere ohled a ten kdo si slevu neumi vyrvat ma proste smulu

2.) TV - nemozno vybrat si programy o ktere bych mel zajem(napr. by mi stacilo cca 20 programu) ale nektere jsou v levnejsi a jine v drazsi

3.) TV - chybi mi videoteka jako u O2

4.) Placena technicka podpora

5.) Telefon Basic za 1,-CZK pouze na rok pro nove zakazniky. Nepotrebuji z pevne nikam jinam volat nez do UPC kam volam zdarma tak proc platit vic.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Start
  • Vodafone Station
  • Praha

Ad balickovani programu - kdyby zakaznici meli moznost si sami vybrat, ktere programy chteji sledovat, troufnu si tipnout, ze takovych 30% programu by nikdo nechtel :)

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Návštěvník Jaku

Škoda, že neumím přidat "+1" u některých věcí, které mi také vadí.

Jako příklad jen pár z předchozích příspěvků:

 

1) Přístup k dlouholetým a pravidelně platícím zákazníkům

2) Balíčkování TV stanic

3) Nízká rychlost Uploadu

 

 

Ale hlavně mě osobně vadí styl, způsob a hlavně prostředky komunikace vůči klientům.

Chybí mi notifikace - zprávy přes CAM - vždyť díky vložené kartě je přesná adresace, nebo ne?

Chybí mi rozumné emaily od UPC. Místo informací mi chodí reklamní nesmysly na služby, které dávno odebírám nebo jsem opakovaně sdělil, že je nechci.

Chybí mi proaktivní informování o plánovaných výpadcích a odstávkách.

Chybí mi slušná omluva za chyby, přehmaty, které udělali, ale i za výpadky, které třeba nezavinili. Nemyslím hned nějakou kompenzaci, ale alespoň normální omluvu.

Chybí mi prostě fungující Tiskové oddělení. Sice jsem před nedávnem odešel od Vodafone, ale jejich komunikace s klienty je na diametrálně jiné úrovni.

Tento víkend zprovoznili novou samoobsluhu a na http://forum.mobilmania.cz tiskové oddělení normálně reaguje na připomínky uživatelů. Kromě toho samozřejmě fungují na FB, Twitteru a časem přidají i G+.

 

UPC Informuje jsem už dávno přestal sledovat. Tam žádná informace už z principu nemůže být, protože je to předtočené a vysílá se to celý měsíc. Jaká "informace" mě může infomovat ještě po 14 dnech? Ani zprávy ani noviny zpravidla včerejší nečtu!

Zde na fóru se toho dozvím mnohem víc a často v časovém předstihu. A i "obsah" UPC Informuje tu je, a když mě zaujme, tak si to zajímavé pustím na YouTube.

  • po 2 týdnech...

Jo bude, omlouvam se ale ted jsem na to nejak nemel cas, jestli to chces urychlit, tak to treba nejak sepis a pak to zde vystavime a posleme na UPC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...