Návštěvník mipo Odesláno 10. května 2012 Sdílet Odesláno 10. května 2012 Nebetyčný zmatek, vypadá to, že tam nikdo neví, co dělají druzí. Malý příklad: Přišel mi od UPC e-mail ve kterém bylo použito nejspíše špatné kódování písma, takže byl téměř nečitelný. Dalo se z něj pouze comýšlet, že se týká pevné IP adresy, kterou si platím. Napsal jsem dotaz KC s žádostí o opětovné zaslání e-mailu v čitelné podobě a dostal jsem odpověď, že žádný e-mail mi UPC neposílalo a že mou IP adresu mají evidovanou a neplánují s ní žádné změny. A ejhle: před několika dny jsem zaregistroval, že se má IP adresa změnila. P.S. V dalším dopise jsem jim poslal kopii toho nečitelného e-mailu a na ten už raději nereagovali vůbec. Z tohoto důvodu si myslím, že na UPC se nedá změnit nic, protože jakákoliv změna i k lepšímu bude vždy vykompenzována mnohonásobně větším zhoršením někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/6/#findComment-53594 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 11. května 2012 Sdílet Odesláno 11. května 2012 1. komunikace na telefon = špatná, drahá2. odborná rada - máte špatnou kabeláž=nepomůže to s problémem-ohraná písnička 3. nový setobox s vadným DO-jak to mohou distribuovat zákazníkům, když je tento problém znám 4. setobox KAON = mizerný přístroj 5. dotazníková komunikace = nedostatečná 6. vyřízení poždavků = nedostatečné 7. celková nespokojenost s přístupem k zákazníkovi Nejsnažší cesta je zrušení služby a budeš spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/6/#findComment-53600 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 11. května 2012 Sdílet Odesláno 11. května 2012 1. komunikace na telefon = špatná, drahá2. odborná rada - máte špatnou kabeláž=nepomůže to s problémem-ohraná písnička 3. nový setobox s vadným DO-jak to mohou distribuovat zákazníkům, když je tento problém znám 4. setobox KAON = mizerný přístroj 5. dotazníková komunikace = nedostatečná 6. vyřízení poždavků = nedostatečné 7. celková nespokojenost s přístupem k zákazníkovi To máš pravdu dostal jsem setobox přesně dalkový ovladač kaput.Baterie vydrželi přesně 2 dny.Ještě ten Kaon má poškrabaný horní kryt. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/6/#findComment-53604 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník kuboslav Odesláno 18. června 2012 Sdílet Odesláno 18. června 2012 1. špatná komunikace 2. nepřizpůsobitelnost balíčků 3. neodborní 4. neochotní k dlouhodobým zákazníkům Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/6/#findComment-54706 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 1. července 2012 Sdílet Odesláno 1. července 2012 Už jsem své výtky vůči UPC psal, ale dnešek mne opět dostal. A vede "KOMUNIKACE". Taky jste dostali email z klientského centra "Nenechte si ujít programové tipy a soutěže od UPC!"? Mimo jiné obsahuje: "Soutěž UPC - POSLEDNÍ ŠANCE! Soutěž končí 30. 6. 2012 ve 23:59 hod! Stále máte ještě šanci vyhrát!" "Bavte se s UPC! Přijďte v sobotu 30.6. na Ladronku v Praze 6! Těšit se můžete na ......" No a teď to nejlepší. UPC ví že bydlím v Sokolově a do Prahy to nějakou hodinu trvá (a to bych prý měl zabalit i děti, aby se mohly projet na šlapacích kárách). Takže mi ten email do schránky na domovském serveru "karneval.cz" přišel v neděli 1. července v 5:57. Skvělý servis, že? Kdy jste email dostali vy? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/6/#findComment-55035 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník allien Odesláno 1. července 2012 Sdílet Odesláno 1. července 2012 Jaku: To jsou akce jen pro cajzly...(Pražáky), a co ostatní, třeba my z Brna? A ten email jsem nedostal. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/6/#findComment-55038 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 1. července 2012 Sdílet Odesláno 1. července 2012 To by nestihl žádný pražák, jsou jen dva co by to stihli, ale Chuck Norris ani Radek Hulán na takové akce nemají čas. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/6/#findComment-55046 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník garensk Odesláno 12. července 2012 Sdílet Odesláno 12. července 2012 Mňa teda najviac štve ich slabá odbornosť a komunikácie. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/6/#findComment-55395 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník frelo Odesláno 12. července 2012 Sdílet Odesláno 12. července 2012 Mně velice vadí "pouze" 3 věci: a) celkově příšerná komunikace se zákazníky a příštup "mrtvého brouka" (pokud člověk sám nehledá, skoro nic se nedozví) b) neinformovanost operátorů (kdykoliv se na něco zeptám, téměř nikdy nedostanu konkrétní odpověď a často si i pletou údaje) g) dlouholetý zákazníci (5 let a více) nemají automaticky slevu stim souhlasim prave duvody proc jsem odesel navic jeste jsem v lokalite castych vypadku site a upc dela dle bodu a 1. špatná komunikace2. nepřizpůsobitelnost balíčků 3. neodborní 4. neochotní k dlouhodobým zákazníkům naprosty souhlas Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/6/#findComment-55397 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 12. července 2012 Sdílet Odesláno 12. července 2012 A proč by měl mít někdo slevu automaticky? To by pak smysl slev poněkud postrádal smysl a mohl by se rovnou zrušit. Slevu měl navíc nepochybně každý nový zákazník, který uzavíral smlouvu, a to i před těmi X roky. Osobně bych ale celou tu tureckou tržnici zrušil, udělal atraktivní ceník a pro všechny stejný metr. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/6/#findComment-55401 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.