Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

- A proč by měl mít někdo slevu automaticky?

- Osobně bych udělal atraktivní ceník

a to je přesně ten důvod 8) kdyby byl atraktivnější ceník, lidi by tolik netoužili po slevách... teda oni by asi toužili pořád, ale ta potřeba by byla menší, přece jenom platit za net s mizernym uploadem 500+50 je pořád docela dost :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Návštěvník Jaku
To je relativní pojem (že je to dost), hlavně když se člověk podívá na nabídku ADSL. Nedejbože mobilních operátorů.

To je přesně co jsem chtěl napsat. I když se tu bavíme o UPC a jeho cenové politice, tak často stejné lumpárny dělají mobilní operátoři (MO).

A co dělají lidi jim, totéž dělají u UPC. Řeknou, že odchází a ruší smlouvu, a ejhle, retenční oddělení MO se chová stejně jako u UPC.

Přitom u MO má spousta firem (či spolků) svoji rámcovou smlouvu pro své zpřízněné, o které se běžným lidem ani nezdá a zbožně koukají po nabídce u francouzkého Free Mobile.

 

Ačkoliv jednu takovou rámcovou smlouvu využívám, přesto mě štve, a možná o to víc, že existuje ten příšerný ceník pro "běžné" klienty.

Ale to, že se tak chovají MO, nedává přece žádné právo jiným, např. UPC.

Chovají se tak skoro všechny společnosti se zahraničním vlastníkem. Ti v zahraničí diktují ceny a podmínky. Když si vezmu, kde byli mobilní operátoři dříve, když to byly ještě české síťe, jak jsme byli tahouni inovací atd. A teď? Jsme dojné krávy pro zahraniční vlastníky MO, bank a vůbec všech.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník lejno

Když to byly ještě české sítě, tak v podání Českého Telecomu do toho sypal peníze daňový poplatník a u Radiomobilu (Paegas) a Českého mobilu (Oskar) se výsledný efekt prosperity nějak nedostavoval (v opačném případě nemuselo dojít k prodeji). Takže žádné terno...

Návštěvník frelo
Návštěvník PinkPanther

Takže stručně:

 

-- písemný kontakt pouze přes webový formulář

-- nelze získat přímý kontakt na jakoukoli zodpovědnou osobu

-- operátoři na infolince nemají dostatečnou kvalifikaci k řešení technických problémů

-- placená linka pro hlášení závad, platba za čekání na spojení s operátorem

-- na infolince se nikdo dlouhou dobu nehlásí, impulsy vesele naskakují

-- opakované ověřování osobních údajů a čísla smlouvy při kontaktu se zákaznickým centrem

-- preferování pouze nových zákazníků, pohrdání a arogance k dlouhodobým klientům

-- nedostatečné informování zákazníků

-- podivné praktiky při ukončování smlouvy a způsob vracení pronajatých zařízení

-- předávání osobních údajů (tel. číslo) dalším subjektům bez souhlasu zákazníka

-- nepořádek v platbách a adresách zákazníků

-- omezování rychlosti na určitých portech

-- nízká rychlost uploadu

-- relativně vysoké ceny

-- poměrně časté výpadky internetu, neochota řešit nefunkční službu přiměřenou finanční kompenzací

 

Hodnotil jsem pouze internet, jinou nabídku UPC nevyužívám :wink:

Návštěvník lejno

Máš mít telefon od UPC za 1Kč měsíčně a volání na zákaznickou linku je zdarma. A omezování rychlosti na portech, to je vážně dobrá legrace, skoro bych to viděl na Rady ptáka Hulána :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...