Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník
když už se tady řešej 3,14čoviny, teď měli v kauflandu aloe vera 1,5l za 40, manhattan kyblík zmrzky za 50 (jinak to stojí přes stovku) a tradiční český slaný lupení nějak kolem dvacky (jindy za 38), to byly slevy 8)

to Slamb : opravdu dobrý :cheers::D

  • po měsících...
Návštěvník PinkPanther
když už se tady řešej 3,14čoviny, teď měli v kauflandu aloe vera 1,5l za 40, manhattan kyblík zmrzky za 50 (jinak to stojí přes stovku) a tradiční český slaný lupení nějak kolem dvacky (jindy za 38), to byly slevy 8)

 

To je slovo do pranice :D:D:D

žes to oživil zrovna dneska, tak za zmínku stojí carte d´or zmrzka za 59 (jindy přes 100) a aloe opět za 35 místo 55 - obojí v akci ode dneška 8) kdo má kaufland poblíž, určitě mu přišly novinky do schránky...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Po roku...
Návštěvník YABAKA

Tak ta akce s Filmboxem za kačku na půl roku se nevztahuje na ty, kteří mají smlouvu uzavřenou na IČ. Opět další ojeb a UPC dělá všechno proto, aby jim dal člověk co nejdřív vale :-(

Návštěvník china
Tak ta akce s Filmboxem za kačku na půl roku se nevztahuje na ty, kteří mají smlouvu uzavřenou na IČ. Opět další ojeb a UPC dělá všechno proto, aby jim dal člověk co nejdřív vale :-(

 

Proč ojeb? Jiný typ smlouvy, jiné podmínky.

Návštěvník c12345

Pomůžu si jedním mailem, který jsem sepsal na UPC v celkem nedávné době, protože by to bylo dlouhé. Zařadím sem i celkem srozumitelnou odpověď pracovníka zž vedení UPC, která myslím snad do budoucna slibuje zlepšení /kdo ví/ :

 

Dobrý den ,

Jsem dlouhodobý zákazník Vaší společnosti a to již po dobu od samého počátku co UPC nabízí jak kabelové připojení tak vysokorychlostní internet pro nás "běžné uživatele" . Do nedávna jsem byl velmi spokojen s Vašimi službami a to ať už internetu tak kabelové televize. Co mě, ale v poslední době velmi mrzí je přístup Vaší společnosti k nám zákazníkům v oblasti kabelové televize. Ač jsem byl vždy spokojenej co se týká nabídky v této oblasti tak ač nerad musím konstatovat, že v poslední době pokulháváte za "konkurencí" co se týká nabídky skladby kabelové televize a doplňkových služeb v rámci kabelové televize. Když pominu, že jak se říká "konkurence nikdy nespí" a další hráči na trhu již zařadili např. HBO Go a dále obdobu připravovaného settoboxu "horizont" tak se nelze divit, že pouhým vyčkáváním přicházíte a řadu klientů Vaší společnosti. Žil jsem dlouhou dobu v Německu a posléze v Holandsku (vaše sesterské organizace ve skupině Liberty Global) a využíval služeb UPC , kde komunikace se zákazníky je postavená přesně na opačném pólu než komunikace se zákazníky v ČR. V zahraničí je zcela běžné, že klienty informují co v nejbližší době hodlá společnost např. přidat za televizní program a i v jakém časovém horizontu. Pokud to nevyjde ( tak znovu informují, že program nebyl zařazen z toho a toho důvodu). Procento nezařazených programů je minimální. Zde at už se obrátím /e/ jak na klientské centrum nebo na oficiální poradnu UPC tak slyší zákazníci pouze vyhýbavé odpovědi ... nevíme kdy zařadíme.... ladíme.... testujeme.... jednáme... nemáme informace.... kdo si počká ten se dočká.... atd. Tahle komunikace mi a nejenom mě, znám spoustu lidí co využívají Vašich služeb přijde přímo zvrácená.Pro dokreslení stačí navštívit Vaší poradnu UPC kde např. odpověď pracovníka ze dne 30.5.2014 slibovala zařazení programů HBO a Cinemaxů HD dle jeho dostupných informací v řádů dnů /a i věřím, že takovéhle informace měl/ a následující příspěvek opět oficiální poradna UPC, kde informuje zákazník, že dle tiskového mluvčího UPC (jeho vyjádření) má být tyto programy zařazeny v průběhu dvou až tří týdnů... Co si potom má myslet běžný zákazník o komunikaci uvnitř Vaší společnosti...... Dle mého laického pohledu na věc si myslím, že odliv zákazníků lze zastavit jediným způsobem a to zařazením oněch slibovaných HBO HD v co nejkratší době společně se sprovozněným služby HBO GO.... a především rychlém domluvení na přidání respektově vrácení programů Nova Sport a dalších HD programů Novy /Fanda, Nova Cinema/... protože tohle je velký problém pro uživatele UPC. Pokud tohle by se podařilo v krátké době tak věřím, že opět Vaše společnost zaujme přední místo na kabelovém trhu. Přesně tohle jsou ty nejpalčivější problémy, které běžné uživatele trápí. A berte to prosím než jako nějaké stěžování tak spíše jako konstatování uvedeného stavu v současné době. A pro běžného uživatele ani nejde o termíny zařazení, ale velmi důležitý je způsob komunikace z Vaší společnosti směrem ven k zákazníkovi.

 

 

Odpověď : Vážený pane ,

 

 

 

děkuji za váš email, musím s Vámi souhlasit, mluvíte mi z duše. Nastoupil jsem nově do UPC na pozici ředitele firemní komunikace s úkolem pokusit se změnit komunikační styl UPC a budu se o to snažit, seč mi síly budou stačit. Zatím pracuji v UPC přibližně měsíc a půl a podobné názory slýchám bohužel dost často. Co se týče konkurence, tak doufám, že postupně srovnáme krok, ať už v oblasti HBO HD kanálů, HBO Go, nebo v oblasti dalších doplňkových služeb, které jsou podmíněné zavedením nových settopboxů Horizont. Na druhou stranu co se týče programů od Novy, tak tam musím říci, že je to složitější – vyjednávání se komplikuje neúměrnými požadavky na straně vlastníků Novy, navíc právě nové služby spojené s Horizontem vyžadují nové a komplikovanější vyjednávání. Chápu, že vnímáte, že naše komunikace není dosud tak proaktivní a otevřená, jak bych i já osobně chtěl. Často je opravdu složité přesvědčit společnost, aby komunikovala a zaručovala termíny, když dle zkušeností ví, že partneři ne vždy dokáži dané sliby dodržet. Ale abych nekončil pesimisticky – já sám věřím, že se budeme zlepšovat, doufejme, že tempo změn bude dostatečně rychlé a že ho naši zákazníci budou vnímat. Já osobně vidím v UPC pozitivní náznaky, je to však loď u které otočení kormidla a samotná změna kurzu mají delší prodlevu než bychom rádi…

 

 

 

Zdravím Vás a díky za podněty,

Návštěvník YABAKA
Tak ta akce s Filmboxem za kačku na půl roku se nevztahuje na ty, kteří mají smlouvu uzavřenou na IČ. Opět další ojeb a UPC dělá všechno proto, aby jim dal člověk co nejdřív vale :-(

 

Proč ojeb? Jiný typ smlouvy, jiné podmínky.

Pokud je na webu objednávkovej formulář, člověk to objedná, UPC mu zavolá a službu aktivuje a pak za 4 dny novej telefonát, že to celý neplatí, tak je to ojeb jak vyšitej. Nebo totální bordel, kde nikdo nic neví.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...