Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ceny -- malá nabídka programů - děravé EPG - nespolehlivý a pomalý internet - vadné settopboxy a mediaboxy - technici, nevybavení kabely a neochotní - nespolehlivá infolinka - dlouhá doba objednání technika - nezájem o nové stanice např.JojCinema - výmluvy na testování produktů a následné neuvedení spolehlivě fungující služby - HBOGO (problémy s přihlašovaním , problémy s titulky, některé dny nedostupnost) - HorizonGo problémy s přihlašovaním, blokování "nepohodlných" zákazníků na Fb a další a další

Já jsem se kdysi velmi zlobil na UPC, že místo 7denního EPG jsem najednou měl EPG pouze 3denní. Pořád jsem to někam psal, ale bylo to zbytečné. Až mne napadlo odstranit všechny nepoužívané a pro mne naprosto zbytečné TV stanice (bylo jich asi 100) a EPG mám najednou opět 7denní.

Ceny -- malá nabídka programů - děravé EPG - nespolehlivý a pomalý internet - vadné settopboxy a mediaboxy - technici, nevybavení kabely a neochotní - nespolehlivá infolinka - dlouhá doba objednání technika - nezájem o nové stanice např.JojCinema - výmluvy na testování produktů a následné neuvedení spolehlivě fungující služby - HBOGO (problémy s přihlašovaním , problémy s titulky, některé dny nedostupnost) - HorizonGo problémy s přihlašovaním, blokování "nepohodlných" zákazníků na Fb a další a další

Malá nabídka programů? Těch min. 150 je málo?

EPG je v pohodě, co je u něj děravé? Ano, sem tam se objevují chyby, ale to je bohužel všude.

Nespolehlivý a pomalý internet? V životě jsem měl už hodně různých poskytovatelů a UPC mi co do spolehlivostí připadá jako jeden z nejlepších. A rychlosti Vám přijdou malé? Ale notak, pokud máte vyšší nároky než jsou aktuální tarify, měl by jste se poohlédnout mimo sektor pro běžné zákazníky a koncové uživatele.

Technici nevybavení? Mohl by jste to více rozvést? A neochotní? Můžete uvést konkrétní příklad a nepaušalizovat?

Co je na infolince nespolehlivé? Nefunguje a nebo se jedná jen o informace?

Takže když si zavolám o servis a technik přijede druhý pracovní den, přijde Vám to jako dlouhá doba? Měl by přijet do pěti minut nebo jak?

Zájem o nové stanice je, ale musí to dávat smysl. Musí tam být nějaký poměr nabídka vs. cena, aby se nemusela zvyšovat cena pro koncového zákazníka. A zrovna JOJ Cinema toho pro většinu zákazníků nenabízí tolik, aby si vybudovala pravidelnou diváckou základnu.

Výmluvy na testování? Opravdu? Zeptejte se nějakých testerů zde, jak vypadaly produkty před a jak po vydání. Ano, po vydání nejsou dokonalé a stále se ladí a opravuje, ale to je bohužel běžné u SW.

HBO GO - tak tady pláčete na špatném hrobě.

Blokování nepohodlných zákazníků na FB? Kromě vulgárních příspěvků Vám tam něco zmizelo? A navíc, uvědomte si, že jste na jejich písečku a musíte tedy dodržovat jejich pravidla. Naopak se mi zdá, že ta poradna je málo moderovaná a rozhodně by to chtělo více promazávat. Takhle neplní pořádně svůj účel a je to spíše zeď nářků.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník YABAKA
Ceny -- malá nabídka programů - děravé EPG - nespolehlivý a pomalý internet - vadné settopboxy a mediaboxy - technici, nevybavení kabely a neochotní - nespolehlivá infolinka - dlouhá doba objednání technika - nezájem o nové stanice např.JojCinema - výmluvy na testování produktů a následné neuvedení spolehlivě fungující služby - HBOGO (problémy s přihlašovaním , problémy s titulky, některé dny nedostupnost) - HorizonGo problémy s přihlašovaním, blokování "nepohodlných" zákazníků na Fb a další a další

To fakt neumíš napsat jednu větu ve stylu "Dávám tímto výpověď ze smlouvy č. XXXXXXXX, dne XX.XX.2015", podepsat a poslat doporučeně poštou na adresu UPC?

Měl jsem původně setupbox Kaon KCF-B3000 HCO.

Umožňoval založit několik sekcí oblíbených programů (měli jsme např. SPORT, Základní,

VŠE). Časová osa programů úžasně přehledná (prostě standardní, jak bývá i např. v

televizorech). Byl jsem spokojen.

Toto je podle mne přehledné:

http://www.zive.sk/galeria/50701/test-u ... ta?foto=14

 

Nově jsem šokován neskutečně neintuitivním ovládáním nových přístrojů Horizon, ovládáním postaveným na hlavu

Kaon KCF-SA700PCO

- umožňuje jen jednu sekci oblíbené (alespoň jsme na více nepřišli). Tedy fatální nedostatek.

- opravdu hodně hřeje (větrací otvory jen z boku, nikoliv i nahoře)- lak na nábytku by to časem asi poznamenalo

- Posuv v jakémkoliv menu je špatný vtip. Obvykle se posouvá kurzor a text obrazovky - např. seznam kanálů

jakoby stojí na místě, případně se u dolní hrany posune o jednu řádku. Nikoliv zde.

 

Tady je uprostřed okénko se zvětšeným textem a po krokování se posune cuknutím celá brazovka

s textem a do okénka se posune jiná řádka. Před očima se tedy cukne celá obrazovka a najednou vyskočí nový stav.

A přitom se ještě zmenší celá řádka vyjíždějící z okénka a naopak řádka textu, která se dostane do hlavního (zvýrazněného) okénka se prudce zvětší.

Efekt je naprosté zmatení !!!!, protože oko a mozek není schopno tolik změn bez přemýšlení absorbovat.

Naprosto nepřehledné. Toto je pro nás nejhorší věc.posting.php?mode=reply&f=5&t=3855#

U starého setupboxu je časová osa v tabulce (svislé a vodorovné dělicí čáry). Je to jednoduché a přehledné.

Tady nic takového není a texty jsou ještě příliš dlouhé.

Nejsou názvy stanic, jen loga, což na přehlednosti nepřidá - mozek musí neustále při listování v seznamu dekódovat obrázek(logo) na název stanice. U méně známých log problém.

Někomu to ale vyhovuje-kdyby byla možnost volby zda seznam s logy či názvy, bylo by to ideální.

 

-Na CRT televizorech je mimochodem nezdůrazněný text obtížně čitelný.

 

- Pro mne malý ovladač. Starý ovladač ke KAonu byl v pohodě.

 

- nepodařilo se mně nastavit ovladač SMART televizoru Samsung (r.v. 2014 - SAMSUNG UE-40H6670) aby uměl ovládat setupbox - alespoň přepínání kanálů je nutnost !!! Musíme mít u ruky 2 ovladače a přemýšlet, který zrovna použít. U starého setupboxu Kanon to také nešlo, ikdyž se do Smart TV dal název Setupboxu.

U HD DVR Mediabox Pace DMC7002 to jde, tam problém není. Do TV byl připojeno k TV přiložené IR čidlo a to dáno dle návodu před setupbox. Zřejmě tedy problém v Kaon setupboxech.

 

HD DVR Mediabox Pace DMC7002

- umožňuje jen jednu sekci oblíbené (alespoň jsme na více nepřišli). Tedy fatální nedostatek.

- Neustále bručí, podle zvuku je pravděpodobné, že se tam točí neustále hardisk. Jestli v místnosti u toho půjde spát uvidíme.To starý setupbox s diskem to nedělal.

 

- Posuv v jakémkoliv menu je špatný vtip. Obvykle se posouvá kurzor a např. seznam kanálů jakoby stojí na místě, případně se u dolní hrany posune o jednu řádku. Nikoliv zde. Tady je uprostřed okénko se zvětšeným textem a po krokování se do posune cuknutím celá brazovka s textem a do okénka se posune jiná řádka. Před očima se tedy cukne celá obrazovka a

najednou vyskočí nový stav. A přitom se ještě zmenší celá řádka vyjíždějící z okénka a naopak řádka textu, která se dostane do hlavního (zvýrazněného) okénka se prudce zvětší.

Efekt je naprosté zmatení !!!!, protože oko a mozek není schopen tolik změn bez přemýšlení absorbovat. Naprosto nepřehledné.

U starého setupboxu je časová osa v tabulce (svislé a vodorovné dělicí čáry) viz odkaz na začátku. Je to jednoduché a přehledné.

Tady nic takového není a texty jsou příliš dlouhé.

Nejsou názvy stanic, jen loga, což na přehlednosti nepřidá - mozek musí neustále při listování v seznamu dekódovat obrázek(logo) na název stanice. U méně známých log problém.

Někomu to ale vyhovuje-kdyby byla možnost volby zda seznam s logy či názvy, bylo by to ideální.

 

- Na CRT televizorech je mimochodem nezdůrazněný text obtížně čitelný.

 

- Nesmyslný a malý přesah nahrávání pořadu. Na co volba přesahu 15 sekund, 30 sekund, 1

minuta,2 minuty,5 minut a max. 15 min.? To je naprosto mimo realitu. U starého setupboxu

jsme si nastavili 20 min. před plánovaným začátkem a 30 min. po ukončení.

Při nočním nahrávání ani přesah 30 minut nestačil, některé pořady měli i 40 min. posuv. A

nebylo to vůbec neobvyklé. Jde tedy o fatální chybu, ale jednoduše opravitelnou.

 

- Spodní dost používaná tlačítka na ovladači mají výšku popisu jen 1mm !!!

To myslí výrobce vážně?

I s brýlemi pro někoho problém přečíst.

 

Závěr:

Směr správný, jen špatnými kroky. Každý uživatel má hlavní požadavek přehledně vidět

seznam kanálů a co zrovna dávají (EPG). A kanály si snadno přesunout.

Až v tomto tyto přístroje budou umět to, co už uměly před 5 lety, bude to i krok správým směrem.

Jediný přínos pro mně je videotéka ale za takovou cenu, že nám hodně zhořkla.

Ostatní výhody nevyužiji, když mám SMART TV s připojením na internet.

Návštěvník Katoda

HD DVR Mediabox Pace DMC7002

- Neustále bručí, podle zvuku je pravděpodobné, že se tam točí neustále hardisk. Jestli v místnosti u toho půjde spát uvidíme.To starý setupbox s diskem to nedělal.

 

- Nesmyslný a malý přesah nahrávání pořadu. Na co volba přesahu 15 sekund, 30 sekund, 1

minuta,2 minuty,5 minut a max. 15 min.? To je naprosto mimo realitu. U starého setupboxu

jsme si nastavili 20 min. před plánovaným začátkem a 30 min. po ukončení.

Při nočním nahrávání ani přesah 30 minut nestačil, některé pořady měli i 40 min. posuv. A

nebylo to vůbec neobvyklé. Jde tedy o fatální chybu, ale jednoduše opravitelnou.

 

- ad bručení. Tady to bude zřejmě individuální problém konkrétního kusu. Naopak můj HD DVR Mediabox je zcela tichý, kdežto právě třeba Kaon KCF-B3000 HCO byl docela hlučný a často se z něj ozývá i všelijaké podivné cvakání, lupání a praskání.

 

- ad přesah nahrávání. Tady problém nevidím vůbec. U naprosto drtivé většiny programů je max. 15 minutový přesah víc než dostatečný, řekl bych že i 5 minutový většinou stačí. Pokud je však třeba, což se např. stane občas u slovenských stanic u dopoledního či nočního vysílání, kdy si zažínají i končí kdy chtějí a automaticky nastavený přesah nestačí, tak HD DVR Mediabox umožňuje u každého nahrávaného pořadu nastavit začátek i konec pořadu na jakýkoliv čas, stačí jen kliknout na "Přidat čas navíc".

 

Co mně zatím na HD DVR Mediaboxu nejvíc vadí je:

- zmršená diakritika u teletextu, který je tímto nečitelný (což doufám bude při příští aktualizací napraveno)

- prakticky nefunkční rychlé přetáčení u některých programů, např. Prima Cool HD, kdy rychloposuv funguje asi tak 5 vteřin a pak se obraz prakticky zastaví a často nefunguje ani 30 sekundový posuv směrovýma šipkama. Často pak, když se o takové rychlé přetáčení neúspěšně snažím, tak pak je i normální sledování záznamu poznamenáno častýma chybama - sekání obrazu, výpaky zvuku atd. Takže při nahrávání z těchto kanálů je nakonec lepší se raději o nějaké přetáčení ani nepokoušet a raději reklamy přetrpět, což je samozřejmě absurdní a hrubý nedostatek přístroje.

Čekal jsem přesně to, co se stalo. Odpovím pravdivě na otázku, co mi na UPC vadí a sesypou se na mě placení "zpochybňovači", kteří budou schválně dělat hloupé a o žádných problémech nevědět. Takže tedy ještě podrobněji. 1 - Ano, nabídka programů je nejmenší, ve srovnání s jakoukoliv konkurencí. I malé kabelovky mají kanály jako Doma, Kino CS, Joj Cinema, PrimaLoveHD ad. Navíc si můžete navybírat např. u Netboxu kanály podle svého, a ne kupovat nesmyslně sestavené balíčky. 2 - EPG není v pohodě. Pomalu se načítá a je samá díra. Na stříbrném settopboxu blikalo jako stroboskop. pokud to nevíte, tak ho nepoužíváte. 3 - Internet od UPC je bezkonkurečně nejhorší. Stránky se načítají dvě minuty, zaplacená rychlost je o 33Mb nižší a na streamovací služby je nutno zapomenout. 4 - technik, který u nás byl naposledy neměl ani telefonní šňúru k vrácení telefonu na původní místo (po instalaci toho hybridu mediaboxu). Nebyl ochoten rozbočit signál k druhému přijímači a lhal, že to nejde. A příchod do druhého dne? Nesmysl. 5 dní, i když mi mediabox úplně klekl (současný stav). 5 - to, jestli se diváci na nový kanál budou dívat, nebo ne, ať nechá ctěné UPC na nich a nerozhoduje za ně dopředu. 6 - konkrétně u HBOGO se UPC rok vymlouvalo na testování a výsledek? Každý druhý den nefunguje. A pozor! K HBOGO se přihlašujeme přes stránky UPC. Dnes to opět nefunguje. Už dvě hodiny čtu - vypršel časový limit, nemáte předplatné - interní chyba,zkuste později atd. Na FB neblokují jenom vulgarity, ale i ty, kteří si opakovaně stěžují na jejich aroganci a ingnoraci problémů. A zeď nářků by to nebyla, kdyby UPC nebyla tak neschopná firma. Pokud si vytrpíte čekání na infolince, stejně vám s technickým problémem neporadí, půl dne čekáte na zavolání od technika a ten vám stejně s rychlostí internetu, nebo poruchami settopboxu poradí jen, abyste to restartovali.... A na otázku, proč nedám výpověď - jsem vázán tou jejich nesmyslnou a vyděračskou smlouvou, kde bych při zrušení musel doplácet víc, než mi oni dávají údajnou slevu

To není zpochybňování, ale jste na fóru, kde se vedou diskuze i když kolikrát o nesmrtelnosti chrousta.

Ad 1) Poda 126, Centrio 96, KTCZ 106, Netbox 107, Rio - cca 130, UPC 140

Takže ne, že má malou nabídku, ale postrádáte tam některé kanály. Nazývejte věci pravými jmény, pak Vás rejpalové jako já nebudou chytat za slovo. A že chybí Vám neznamená, že chybí dostatečnému počtu lidí, aby se vyplatilo za kanál platit. Ano u dvou operátorů si můžete vybrat u ostatních nikoliv. Proč se kanály nabízí v balíčcích? Protože se prodávají v balíčcích už od vysílatelů. Takže když bych chtěl jen jeden kanál, který UPC kupuje s dalšími pěti kanály, stejně bych musel prakticky zaplatit všechny ty kanály.

Ad 2) Pomalé načítání - njn načítá se najednou velké množství informací. Rychlejší by to být mohlo. Nevím který stříbrný STB myslíte, ale u Handanu CV6000 DVR to probliklo v pravidelném intervalu, kdy došlo k znovunačtení informací se sítě. Rozhodně ten interval nebyl pod desítky sekund. Takže u mě se žádný stroboskop nekonal. A ano, v EPG jsou někdy chyby, to jsou ale i v tištěních TV programech, EPG na DVB-T atd.

Ad 3) Tak tady bych si dovolil hodně odporovat. Stránky se mi načítají hned, pokud máte rychlost menší o 10% než je objednaná, tak to nepište sem a objednejte si servis. Patrně bude u vás nějaký problém. A streamování mi běží v pohodě, někdy je youtube pomalejší, ale není to nic, co by mi trhalo žíly.

Ad 4) Ehm telefon jste měl a neobjednával jste si ho nově že? Tak na co by nosil nový kabel? A pokud chci mít nově telefon dál od modemu, měl bych být já ten, kdo na to má myslet a má se dopředu ozvat. Kabel k telefonu jste od UPC dostal a pokud chcete jiný, asi si ho budete muset koupit. To je jako kdybych si objednal já instalaci telefonu a rozčiloval se, že technik nemá HDMI kabel.

Nahlásil jste dopředu, že chcete druhou zásuvku nebo vybudovat nějaké vlastní rozvody? Ne. A byl jste vůbec ochoten za tu práci navíc zaplatiti?

Když dnes zavolám na UPC, tak budu mít servis další pracovní den tzn. v úterý. Pokud jste si zavolal o servis a opravdu první den, který vám nabídli byl až pátým pracovním dnem, poté nedodrželi své podmínky a žádejte kompenzaci. Pokud nebydlíte v nějakém malém městě (vztahováno k velikosti sítě UPC a daném městě), jezdí servisní technici od pondělí do pátku. Neměl jsem problém, když jsem volal v 18h večer a nabídli mi servis na další den. Ano, lukrativní odpolední a večerní termíny už byly zabrané, ale stále jsem tu měl tu možnost mít servis druhý den.

Ad 5) UPC si jako každý větší operátor dělá průzkum a sleduje i sledovanost daného kanálu u konkurence. UPC není charita, ale firma a jako každá se snaží být v zisku. Nemůže tedy vyhovět všem a i by to byl nesmysl.

Ad 6) A netestovalo snad? Nevyvinuli systém, který propojuje jejich databázi zákazníků s portálem HBO GO? Jestli Vám každý druhý den nefunguje, tak je to hodně zvláštní. Nevyužíváním tuto službu, ale kdyby to tak bylo u všech, asi by na to byla odevšad větší reakce si myslím. U sebe jste už chybu vyloučil? Neběží Vám nějaký čistící program co maže cookies apod?

 

Ad FB) UPC není dokonalá, svých much má víc než dost, ale neschopnou bych jich nenazýval. Zkuste se nad tím někdy s klidnou hlavou zamyslet a rozšířit si pohled. Vy jako většina lidí ve své zaujatosti máte dost zúžený pohled. Jde vidět, že i po těch x letech co tu UPC působí má rozhodně před sebou ještě velký prostor ke zlepšování, ale na druhou stranu se ve spoustě věcí už zlepšila.

Nikdy jsem při volání na infolinku nečekal déle jak 5 minut. Ano chvíli i trvá, než se člověk prokliká tím hlasovým automatem. Pokud mám nějaký problém, tak ještě předtím než zavolám, tak si vyresetuji a projdu kabely sám. Pokud mám i poté ptoblém nebo to nefunguje, tak volám. Pokud mi řekne ne technik, ale operátor technické podpory abych něco vyresetoval, řeknu mu, že to už jsem dávno udělal a vyloučil jsem chybu u sebe. Pokud se nejedná o nějaký výpadek, o kterém již vědí, tak trvám na servisu. Když technik na místě není schopen při první návštěvě věc dořešit, zeptám se ho jak to bude dále probíhat a kolik času to asi zabere (jednou mi blbnul internet a druhý den technici našli, že jsou někde o dvě ulice dál poškozené kabely). Samozřejmě netrvám nesmyslně na tom, aby technik udělal něco, co nejde a co neovlivní (chyby ve FW přístrojích atd).

A jak říkám, je to poradna, já bych tam mazal mnohem více. Nadávky, stížnosti že ještě něco stále není nebo nejde atd. tam prostě nepatří. A je to jejich "zeď", můžou si mazat koho chtějí. A dle toho, kolikrát a jak tam psali někteří pánové z Ústí či ze Šumperka apod. mi opravdu nepřijde, že by UPC nějak výrazně mazalo.

 

Smlouvu jste uzavřel dobrovolně a přistoupil jste na ty podmínky. Nevidím na tom nic vyděračského. Máte na začátku dvě možnosti. Buď si to vzít bez slevy a nebo s tou slevou a počítat s tím, že když to ukončíte dříve, jen doplatíte to, co by jste zaplatil kdyby jste si to vzal bez té slevy. Nevím tedy, kde a jak byste musel doplácet víc.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...