Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • po 2 týdnech...

Mně vadí přístup UPC natolik, že jsem rozhodnutá ukončit smlouvu, přestože vím o dvouměsíční výpovědní lhůtě. Po 7 letech mi byl vyměněn STB za "nový", který je ještě větší krám, než ten původní. Po týdnu přestal fungovat, resp. ani se nezapne (mám ho zapojený do zásuvky) a už pátý den se mi dostává stále stejné odpovědi, že "na problému se pracuje, věříme, že Vám nabídneme řešení v několika hodinách". Takto si kvalitní služby za nemalé peníze nepředstavuji.DS

Návštěvník P_V

Třeba proto, že se ten starý porouchal? Nebo proto, že jí naslibovali modré z nebe a nečekala, že to bude tak špatné? On totiž zdaleka ne každý klient UPC preventivně čte toto fórum.

UPC zcela jistě žádnou reklamu nikam necpe, prostě si zadá roznos reklamy někde u pošty nebo jinýho subjektu a ten to pak realizuje, takže nadávat jemu.

 

kdo plati tisk letaku: UPC

kdo plati roznos letaku: UPC

koho sluzby se propaguji: UPC

 

komu nadavat: ....

 

ALE HLAVNE NE UPC, ONI ZA TO NEMUZOU, PROTOZE TO ROZNASI POSTA!

 

pristup a chapani nekterejch lidi je nekdy fakt mimo:((

  • po měsících...
  • po měsících...

Na UPC mi vadí, že i přes zákaz obtěžování "výhodnými nabídkami" dává mé telefonní číslo k dispozici dementům v nějakém call centru, aby mi mohli vnucovat dražší služby.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...