Návštěvník Korwin Odesláno 15. července 2012 Sdílet Odesláno 15. července 2012 Ad UPC telefon - k cemu mi je telefon za korunu k volani na klientskou linku, kdyz zjistim vypadek sluzeb po prichodu domu z prace a to uz tam vetsinou nikdo neni? K cemu volani za nizkou cenu, kdyz 99% hovoru uskutecnim behem dne, kdy jsem mimo tento telefon? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/10/#findComment-55705 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 15. července 2012 Sdílet Odesláno 15. července 2012 A to je problém UPC v kolik chodíš domů? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/10/#findComment-55710 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník son Odesláno 16. července 2012 Sdílet Odesláno 16. července 2012 Ad UPC telefon - k cemu mi je telefon za korunu k volani na klientskou linku, kdyz zjistim vypadek sluzeb po prichodu domu z prace a to uz tam vetsinou nikdo neni? K cemu volani za nizkou cenu, kdyz 99% hovoru uskutecnim behem dne, kdy jsem mimo tento telefon? Přeložím tento příspěvek,aby tomu rozuměl i méněchápavý jedinec Elnc .Nickovi Korwin vadí,že zákaznická linka klientského centra nefunguje 24h denně. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/10/#findComment-55735 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 16. července 2012 Sdílet Odesláno 16. července 2012 Nevím jak je to dnes, dřív i když bylo "po pracovní době", tak tam byl záznamník, který někdo jako "službu konající technik" kontroloval a byl schopen problém podle závažnosti řešit. Možná by to mohl lépe popsat třeba Marek-26. Jinak naprosto souhlasím, že i tato služba by se mohla zlepšit. Aspoň zpětnou vazbou, ano o problému víme a řešíme. Předpokládaný konec výpadku .... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/10/#findComment-55739 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník frelo Odesláno 16. července 2012 Sdílet Odesláno 16. července 2012 Ad UPC telefon - k cemu mi je telefon za korunu k volani na klientskou linku, kdyz zjistim vypadek sluzeb po prichodu domu z prace a to uz tam vetsinou nikdo neni? K cemu volani za nizkou cenu, kdyz 99% hovoru uskutecnim behem dne, kdy jsem mimo tento telefon? Přeložím tento příspěvek,aby tomu rozuměl i méněchápavý jedinec Elnc .Nickovi Korwin vadí,že zákaznická linka klientského centra nefunguje 24h denně. presne a pracovnik upc ELC nechape ze pri vypadku mu nepojede ten upc telefon Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/10/#findComment-55741 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 16. července 2012 Sdílet Odesláno 16. července 2012 Záleží na tom, o jaký výpadek se jedná. A navíc na klientském centru se nemusí nutně řešit jenom výpadky, takže telefon za korunu prostě smysl má a pro koho ne, tak ať potom nebrečí, že tam volá z mobilu za nehorázné sazby, co mu jeho mobilní operátor účtuje. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/10/#findComment-55757 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PinkPanther Odesláno 16. července 2012 Sdílet Odesláno 16. července 2012 (upraveno) PinkPanther - co potom ještě u UPC děláš, s těmi všemy problémy bych byl u někoho jiného Však už se na tom pracuje Upraveno 17. července 2012 uživatelem PinkPanther Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/10/#findComment-55773 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PinkPanther Odesláno 16. července 2012 Sdílet Odesláno 16. července 2012 Máš mít telefon od UPC za 1Kč měsíčně a volání na zákaznickou linku je zdarma. A omezování rychlosti na portech, to je vážně dobrá legrace, skoro bych to viděl na Rady ptáka Hulána On při výpadku většinou nejede ani ten telefon... dobrá rada nad zlato Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/10/#findComment-55774 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PinkPanther Odesláno 16. července 2012 Sdílet Odesláno 16. července 2012 (upraveno) http://www.novinky.cz/ekonomika/273182-upc-v-tichosti-zdrazilo-pronajem-modemu-hrozi-mu-pokuta-10-milionu.html Budu doplňovat: -- písemný kontakt pouze přes webový formulář - jaký písemný kontak bys chtěl? Co třeba úplně obyčejný funkční e-mail? -- nelze získat přímý kontakt na jakoukoli zodpovědnou osobu - - koho myslíš zodpovědnou osobou? Technického ředitele? Technika co má na starosti sítě / hlavní stanice? Finančního ředitele? Obchodního ředitele? Někoho, kdo je za ten bordel zodpovědný. Operátor infolinky je pouze filtr obtížných platících zákazníků -- operátoři na infolince nemají dostatečnou kvalifikaci k řešení technických problémů - nemohu posoudit, zatím všechny moje problémy byli schopni odstranit nebo mi poradit jak je odstranit Může být. Ne každý má stejné zkušenosti. -- placená linka pro hlášení závad, platba za čekání na spojení s operátorem Představoval jsi si zelenou linku? většina operátorů má volání na zákaznickou linku ve své síti zdarma - stejně tak to má i UPC Většina operátorů má zelenou linku. Nechápu, proč mám platit za půlhodinové hraní znělky do sluchátka. -- na infolince se nikdo dlouhou dobu nehlásí, impulsy vesele naskakují - pokud jsem volal na zákaznickou linku, tak mi to hlásilo kolikátý jsem v pořadí Mě taky. Klidně i pětadvacet minut -- opakované ověřování osobních údajů a čísla smlouvy při kontaktu se zákaznickým centrem -a jak by jsi si to představoval? Prosím vás to jsem zase já co jsem Vám včera volal a že jsem mluvil s někým jiným, to je jedno Stačí jméno, lokalita a popis závady. Ostatní je zbytečná buzerace. -- preferování pouze nových zákazníků, pohrdání a arogance k dlouhodobým klientům - ano máš pravdu, ale to je problém všech TELCO operátorů Pokud je to běžná praxe všech operátorů, je asi někde něco špatně. -- nedostatečné informování zákazníků - asi mám štěstí, občas mi chodí emailem i poštou informace Mě bohužel ne. Zato jsou velmi aktivní v obtěžování "výhodnými" nabídkami. -- podivné praktiky při ukončování smlouvy a způsob vracení pronajatých zařízení - pokud někdo po ukončení smlouvy nevrátí zařízení a pak na něj příjde "exekutor" tak to je opravdu podivná praktika ukončování smluv Doporučuji si vyhledat konkrétní zkušenosti zákazníků UPC. -- předávání osobních údajů (tel. číslo) dalším subjektům bez souhlasu zákazníka - nesetkal jsem se s tím, ale mohou to mít na svědomí obchodní zástupci, pracující pro několik firem najednou(to ovšem UPC neomlouvá - měli by si to ohlídat) Na svědomí to má v první řadě UPC. Bez souhlasu nemají právo nikomu poskytovat soukromé údaje klientů. -- nepořádek v platbách a adresách zákazníků - nesetkal jsem se s tím Šťastný člověče -- omezování rychlosti na určitých portech - opět jsem se s tim nesetkal Viz výše. -- nízká rychlost uploadu - dána technologií DOCIS Snad DOCSIS, ne? To ovšem běžného zákazníka naprosto nezajímá. -- relativně vysoké ceny - budeme nespokojení, i když to budou dávat za 1/2 současné ceny, a budou se objevovat návody jak dostat slevu. Pokud se podívám na nabídku ve svém okolí, tak je nabídka UPC na cena/služba dobrá To je subjektivní dojem -- poměrně časté výpadky internetu, neochota řešit nefunkční službu přiměřenou finanční kompenzací - co je častý výpadek služby? co je přiměřená finanční kompenzace? kdo určí, že chyba je na straně UPC a nezpůsobuje si ji zákazník sám aby dostal "přiměřenou" slevu Chtěl bych vidět zákazníka, který úmyslně způsobí závadu, aby po měsíc trvajících tahanicích s UPC získal slevu 8,- Kč (vlastní zkušenost s reklamací výpadků netu) Upraveno 26. července 2012 uživatelem PinkPanther Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/10/#findComment-55776 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PinkPanther Odesláno 16. července 2012 Sdílet Odesláno 16. července 2012 ".....-- placená linka pro hlášení závad, platba za čekání na spojení s operátorem Představoval jsi si zelenou linku? většina operátorů má volání na zákaznickou linku ve své síti zdarma - stejně tak to má i UPC....."Ktery jiny operator? Kdyz volam na O2, tak volam pres 0800. To musi mit snad clovek doma telefon od vsech operatoru, kteri existuji? Ano, predstavoval bych si zelenou linku. Napsal jsi to za mě, dík Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/10/#findComment-55777 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.