cvancara Odesláno 17. července 2012 Sdílet Odesláno 17. července 2012 Zacinam mit pocit, ze UPC je diagnoza. Vzdavam to. Citovat - - - CA modul OVA Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/13/#findComment-55859 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mipo Odesláno 17. července 2012 Sdílet Odesláno 17. července 2012 Co jiného můžeš čekat od někoho, kdo kope za KC UPC. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/13/#findComment-55861 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 17. července 2012 Sdílet Odesláno 17. července 2012 Elnc ma pravdu, v dnesni dobe vsichni houfne zrusili pevne linky a ted kdyz maji volat nekam kde je to na dlouhou, tak placou nad drahym volanim z mobilu. Resenim je mit pevnou linku treba od UPC, nebo aspon VoIP, pres ktery lze volat i z PC, nebo z mobilu, ja mam VoIP nekolik let a jsem snim maximalne spokojeny, a zadni prodejci me na nej nevolaji, protoze to mam u sveho operatora a i primo v telefonni senznamu zakazane. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/13/#findComment-55867 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Pelikán Odesláno 17. července 2012 Sdílet Odesláno 17. července 2012 Stejne budes pri komplet vypadku bez moznosti volat KC. Pokud vse funguje staci VoIP nebo dokonce i ten kontaktni formular. Takze porizovat si telefon od UPC mi prijde zbytecny. Navic je zbytecny risk mit od nich doma dalsi zarizeni Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komfort Vodafone Station, CA modul Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/13/#findComment-55869 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 17. července 2012 Sdílet Odesláno 17. července 2012 Toto je jak u kolovrátku - co pořád všichni máte s tím kompletním výpadkem? Není to nemoc? Kolik takových výpadků je, resp. kolikrát je nutnost tam volat, když to při nějakém opravdu globálním UPC stejně zjistí i bez toho, aniž by tam někdo z klientů volal? To už člověk spíš kontaktuje KC kvůli změně služeb nebo třeba doobjednání CAM k televizoru, než kvůli kompletnímu výpadku... A nechápu co bych měl mít za další zařízení, když si nechám telefon jenom zprovoznit s tím, že si do linky zapojím libovolný svůj přístroj s tónovou volbou, klidně i nějaký ze smetiště Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/13/#findComment-55870 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 17. července 2012 Sdílet Odesláno 17. července 2012 Co s tím máme? Nevím jak ostatní, já s tím mám zkušenost. Už jsem to taky dokolečka psal. Když je výpadek, tak je většinou kompletní. Nebo funguje TV, ale data a telefon ne. Vytáhnu náhradní připojení k Internetu, USB modem nebo mobil s datovými službami, a zkontroluji hlášené výpadky. Vidím, že hlášený není, tak vezmu mobil, kde mám víc volných minut, případně kde je volání na pevnou linku levnější a volám a čekám. V tu chvíli mě začně UPC kontrolovat na číslo smlouvy, které samozřejně z mého pohledu je naprosto zbytečné, důležité pro mne v tu chvíli je, že "nic" ani po restartu modemu (i když nechápu co má modem společného s nefunkční TV) nefunguje. Pokud je to v noci a vím, že se nedovolám použiji kontaktní formulář, na který dostanu rychlou odpověď, že mi do dvou dnů odpoví. A hned o 12 hodin později mi přijde email, že je vše v pořádku. To samozřejmě vidím taky. Tak nesouhlasím s přístupem UPC a reklamuji. Za další den mi telefonují, že opravdu je vše v pořádku a služby fungují. Vůbec nepochopili, že mi vadí jejich přístup k řešení problému. Dvanáct hodin poté, co jsem napsal, že mi nic nejde mi kontrolují signál na modemu. Žádná omluva nebo vysvětlení proč minimálně 3 hodiny v noci nic nefungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/13/#findComment-55878 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 17. července 2012 Sdílet Odesláno 17. července 2012 Pokud nebudeš nikam volat, tak bude výsledek stejný A já v posledním půl roce zažil spíš výpadky TV, zatímco net a telefon OK. U TV to byl ještě výpadek částečný, že analogový signál vykazoval nárůst šumu jakoby někdo před televizor předřadil cca 30dB atenuátor a digitální signál čtverečkoval. Asi po půl hodině to samo naskočilo. V posledním půl roce 5x stejná závada. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/13/#findComment-55890 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PinkPanther Odesláno 18. července 2012 Sdílet Odesláno 18. července 2012 A co si takhle představit, že když od někoho něco chci, tak si prostě volání zaplatím? Já od nich chci službu, kterou si každý měsíc poctivě platím. Nechápu, proč bych měl ještě znova platit za jejich bordel. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/13/#findComment-55908 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 18. července 2012 Sdílet Odesláno 18. července 2012 Nikdo ti negarantuje službu funkční nonstop, stejně jako ti to negarantují třeba mobilní nebo satelitní operátoři apod., kde se v případě problémů taky můžeš obrátit na zákaznické středisko a nahlásit závadu. A neplatíš za jejich bordel, ale za svoji lakotu, když je ti zatěžko dát korunu měsíčně a mít volání na KC bezplatné. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/13/#findComment-55910 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PinkPanther Odesláno 18. července 2012 Sdílet Odesláno 18. července 2012 Člověče, ty jsi snad obchodní zástupce UPC, jinak to není možný Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3129-co-v%C3%A1m-na-upc-vad%C3%AD-co-a-jak-byste-zlep%C5%A1ili/page/13/#findComment-55920 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.