Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

To určitě nemusíš. Upřímně ti přeji, abys jednou přišel na to, co musíš udělat, abys vnímal svět reálně. (A abys to ihned udělal.)

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice

Dobrý den,

 

prosím o informování veřejnosti o těchto praktikách společnosti UPC Česká republika s.r.o., máte můj souhlas použít tento můj e-mail k uveřejnění v celém obsahu kdekoli.

 

1. Firma UPC Česká republika s.r.o. mi v poslední době účtuje 49 Kč za používání starého bezcenného modemu. S firmou UPC jsem byl dohodlý na ceně na 12 měsíců, UPC dohodu nedodržela a začala mi účtovat vyšší cenu za jejich služby.

 

2. Kvalita televizního signálu je v posledním měsíci velmi špatná. Denně se mi několikrát zasekne obraz i zvuk.

 

3. Rychlost Internetu je proměnlivá, firma nedoržuje dohodnutou rychlost internetu, i když mi účtuje plnou !!! cenu za jejich služby. Měření jsem prováděl na www.rychlost.cz i www.dsl.cz

 

Prosím informujte o nekalých praktikách firmy UPC Česká republika s.r.o. širokou veřejnost.

 

S pozdravem

 

Novák Jiří

Ústí nad Labem

novak.jiri33@centrum.cz

Návštěvník lejno
To určitě nemusíš. Upřímně ti přeji, abys jednou přišel na to, co musíš udělat, abys vnímal svět reálně. (A abys to ihned udělal.)

Já ho - narozdíl od některých druhých lidí - reálně vnímám a taky asi proto neprobekávám na fórech, jak mně to či ono nehraje nebo má malou rychlost, výpadky apod. Prostě problémy s poskytovatelem (jsou-li nějaké) řeším přímo s ním a dle těch pravidel hry, na která jsem sám a dobrovolně přistoupil, protože realita je jen a pouze taková, že toto je řešení a ne tady popsat 50 stran se stížnostmi, které z UPC stejně nikdo nečte. Doufám, že už ti došlo jak se věci mají...

Návštěvník son

Elnc » čtv, 19.7.2012, 17:47

 

Michal Pelikán píše:To určitě nemusíš. Upřímně ti přeji, abys jednou přišel na to, co musíš udělat, abys vnímal svět reálně. (A abys to ihned udělal.)

 

 

Já ho - narozdíl od některých druhých lidí - reálně vnímám a taky asi proto neprobekávám na fórech, jak mně to či ono nehraje nebo má malou rychlost, výpadky apod. Prostě problémy s poskytovatelem (jsou-li nějaké) řeším přímo s ním a dle těch pravidel hry, na která jsem sám a dobrovolně přistoupil, protože realita je jen a pouze taková, že toto je řešení a ne tady popsat 50 stran se stížnostmi, které z UPC stejně nikdo nečte. Doufám, že už ti došlo jak se věci mají...

 

Dobrá rada Elnci-doufám,že se jí nezačnou všichni řídit.To bych pak taky v telefonu slyšet místo...čekejte prosím jste 20-tý v pořadí......čekejte prosím jste 156-tý v pořadí

Návštěvník PinkPanther

Elnci, z tebe musí mít UPC radost, přesně takové lidi potřebujou. Se vším spokojený, loajální, rád zaplatí, co si řeknou :-D Prostě ideální zákazník :-D

Upraveno uživatelem PinkPanther
Návštěvník PinkPanther
Při globálním jistě, ale ne vždy se musí o takový výpadek jednat. Ale to už se tady psalo.

 

A jestli nemáš jednu korunu měsíčně, tak si tuto draze placenou službu pochopitelné neobjednávej, mohlo by tě to zruinovat :D

 

Ty jsi fakt komik :D:D:D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...