Odesláno 4. července 2014 10 let Pokud je na webu objednávkovej formulář, člověk to objedná, UPC mu zavolá a službu aktivuje a pak za 4 dny novej telefonát, že to celý neplatí, tak je to ojeb jak vyšitej. Nebo totální bordel, kde nikdo nic neví. Jo takhle
Odesláno 5. července 2014 10 let Já osobně mám tyto připomínky k činnosti UPC v posledním období 1. vypadnutí Novy Sport HD a Novy HD z programové nabídky, i když mně osobně to až tak nevadí, ale obecně je to zásadní nedostatek a ostuda 2. z aplikace Moje UPC vypadl termín konce věrnostního období 3. zásadní zhoršení EPG v tom smyslu, že z ničeho nic mám EPG 4denní místo 7denního. A to asi kvůli nesmyslnému počtu dat v obecném popisu obsahu filmu či pořadu a naopak chybějícím zásadním informacím (viz forum o EPG)
Odesláno 5. července 2014 10 let Vadi mi ta vase suprova bezpecna sit a ty vase blokace portu!!!!! To zas vymyslel nejakej inteligent. Jeste jednou mi to zablokuje porty a prisaham bohu vyrvu to ze zdi, rozslapu a vyhodim z okna!!!
Odesláno 5. července 2014 10 let Pláčeš na špatném hrobě a hlavně pozor aby někdo zrovna nebyl pod oknem. Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky
Odesláno 5. července 2014 10 let Klidně to vyhoď. Hlavně nikoho nezraň a nezapomeň pravidelně platit za připojení.
Odesláno 5. července 2014 10 let Me vadi neuveritelne spatna komunikace se zakaznikem,zadna informovanost vcas a vse sdeleno velmi pozde.Naprosta neucta k dlouhodobym zakaznikum,ani pitomy email neposlou o novinkach nebo zmenach.Naprosta katastrofa odporne pomaleho,spatneho setoboxu Kaonu v HD s HDD.Neschopnost vyresit vysilani zakladni bezne stanice,viz Nova v HD kvalite a to ani po 3 mesicich.Nepisu o Nova Sportu ale o NOVA HD,NOVA CINEMA HD a FANDA HD.A nedotazeni vsude dostupneho HBO GO-jen ne u UPC.Neustale pohadky o ladeni,testovani a ve finale jsou ty veci stejne velmi spatne vyladene a testovane-viz napriklad HBO2+HBO Comedyx ohledne zvuku,dle meho nazoru mel jit hned normalne 5+1 cz.proto se to prece pul roku testovalo a ladilo.Jirka Usti nad Labem 1000 Mb/s Jiná služba Komplet Vodafone TV, HD DVR Mediabox, HD mediabox. Ústí nad Labem
Odesláno 5. července 2014 10 let U tý Novy bych to UPC za vinu nedával - prostě Nova je nenažraná a UPC jim nechce platit, navíc by se to pak mohlo negativně promítnout do ceny klientům, což za těch pár sra*ek z produkce CET21 rozhodně nestojí. Ať si ty svoje braky narvou do špic i s HD...
Odesláno 5. července 2014 10 let Me vadi neuveritelne spatna komunikace se zakaznikem,zadna informovanost vcas a vse sdeleno velmi pozde.Naprosta neucta k dlouhodobym zakaznikum,ani pitomy email neposlou o novinkach nebo zmenach.Naprosta katastrofa odporne pomaleho,spatneho setoboxu Kaonu v HD s HDD.Neschopnost vyresit vysilani zakladni bezne stanice,viz Nova v HD kvalite a to ani po 3 mesicich.Nepisu o Nova Sportu ale o NOVA HD,NOVA CINEMA HD a FANDA HD.A nedotazeni vsude dostupneho HBO GO-jen ne u UPC.Neustale pohadky o ladeni,testovani a ve finale jsou ty veci stejne velmi spatne vyladene a testovane-viz napriklad HBO2+HBO Comedyx ohledne zvuku,dle meho nazoru mel jit hned normalne 5+1 cz.proto se to prece pul roku testovalo a ladilo.Jirka Usti nad Labem Nova Cinema HD a Fanda HD nejsou běžné stanice. Komunikace se zákazníky - souhlas.
Odesláno 7. července 2014 10 let Dobrý den. Normálně do fóra nepřispívám, ale musím se s Vámi podělit o zkušenosti se zákaznickou linkou UPC. Jsem klientem UPC již od jejich převzetí Karnevalu. 10 let to již cca je. Po celou dobu odebírám služby TV, internet, mám předplaceno i HBO. Platíval jsem přes 1.000,- Kč, nyní ca 900,- Kč. Platím přes komfortní vyúčtování, myslím si že jsem tedy bezproblémovým klientem. Včera jsem si přes formulář doobjednával další TV balíček. Dnes mne kontaktoval mladý muž ohledně aktivace. Bohužel při sobě nemám smlouvu, ani číslo smlouvy. On to nepochopil ... Arogantním způsobem po mně tedy vyžadoval rodné číslo a číslo OP. Rodné číslo jsem sdělil, číslo OP si však nepamatuji. Na můj dotaz, že všechny tyto údaje by měla společnost mít, a že jsem žádost o další služby zasílal přes email, mi bylo sděleno, že si vše mám psát na kus papíru a nosit při sobě, když něco chci a vím, že mě mají kontaktovat. Připadal jsem si jak mentálně postižený, který nezná své údaje. Po asi 5 minutové debatě ohledně sdělování osobních údajů do telefonu, jsem hovor ukončil s tím, ať mi společnost UPC balíček Filmbox raději neaktivuje, pokud s tím má takový problém. Úplně mě přešla chuť na další komunikaci. Mladý muž mi bez rozloučení zavěsil. To je moje dnešní zkušenost. Na druhou stranu jsem včera kontaktoval UPC, že veškeré mé přístupy a příp. zaslání nového hesla do klientské zóny mi nefungují (i přesto, že na můj email občas nějaký email od UPC příjde a komfortní vyúčtování funguje). Paní byla velice příjemná, ale bylo mi sděleno, že neví co se stalo, a že mne budou kontaktovat. Doposud se tak nestalo. Doufám, že na toto fórum někdo ze zainteresované strany občas zavítá, ať ví jaká je zpětná vazba na jejich služby. Osobně pracuji ve službách, ale dovolit si to, co pán dnes na infolince, tak asi v práci končím. Přeji všem hezký den. Milan, Brno
Odesláno 7. července 2014 10 let Doporučuji na operátora napsat stížnost přes kontaktní formulář. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.