Odesláno 7. července 2014 10 let Je vidět, že v UPC pracuje i dost lidí, které klienti otravují viz Jára Cimrman "Vždy chtěl být hostinským, ale nenáviděl, když mu do hospody lezli lidi". Tak i tady jsou někteří přesvědčeni, že klient má hlavně řádně platit a neotravovat.
Odesláno 7. července 2014 10 let Nejsem si zcela jistý, ale tato záložka na oficiálním webu UPC přibyla dnes. Tak nevím... Dělá si z nás někdo blázny, nebo je to jen další důkaz o naprosto selhávající vnitrofiremní komunikaci?
Odesláno 7. července 2014 10 let Ta záložka je tam již déle Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 7. července 2014 10 let Je to možné, pokud navštívím tento web, obvykle hledám (a nenalézám) něco konkrétního (Novinky) a ostatní balast nevnímám.
Odesláno 7. července 2014 10 let Bude to mít asi něco společného s výměnou nějakého šéfa v odd. komunikace se zákazníky.
Odesláno 7. července 2014 10 let Přestal mně fungovat zakoupený modem Cisco 3208. Volal jsem na zákaznickou linku, kde mi řekli, že modem je 2 měsíce po záruce a navrhli mně koupi, nebo pronájem nového. Ptal jsem se, jestli nemají náhradní zdroj. Prý ano za 150,- Kč, ale k tomu 400,- za výjezd technika. Chtěl jsem, aby mi to poslali poštou, to prý není možné. Opravdu vše pro zákazníky. Povedlo se mně sehnat v jedné PC prodejně starý zdroj k tiskárně a po předělání konektoru jede modem jako nový.
Odesláno 7. července 2014 10 let Na to si stěžuje mnoho lidí, stejně jako dálkové ovládání za 200,- + výjezd... Trafa jsou standartní, 12V/1A. Doporučuji +/- dodržovat, ať se Vám něco nespálí. Koupit se dají docela snadno.
Odesláno 7. července 2014 10 let Trafo je 15V/1A, bohužel nikde nebylo. 12V byly všude. Při přepólování by se to nerozjelo.
Odesláno 8. července 2014 10 let +/- dodržovat myšleno přibližně, ne polaritu Upraveno 8. července 2014 10 let uživatelem china
Odesláno 8. července 2014 10 let Dobrý den. Normálně do fóra nepřispívám, ale musím se s Vámi podělit o zkušenosti se zákaznickou linkou UPC. Jsem klientem UPC již od jejich převzetí Karnevalu. 10 let to již cca je. Po celou dobu odebírám služby TV, internet, mám předplaceno i HBO. Platíval jsem přes 1.000,- Kč, nyní ca 900,- Kč. Platím přes komfortní vyúčtování, myslím si že jsem tedy bezproblémovým klientem. Včera jsem si přes formulář doobjednával další TV balíček. Dnes mne kontaktoval mladý muž ohledně aktivace. Bohužel při sobě nemám smlouvu, ani číslo smlouvy. On to nepochopil ... Arogantním způsobem po mně tedy vyžadoval rodné číslo a číslo OP. Rodné číslo jsem sdělil, číslo OP si však nepamatuji. Na můj dotaz, že všechny tyto údaje by měla společnost mít, a že jsem žádost o další služby zasílal přes email, mi bylo sděleno, že si vše mám psát na kus papíru a nosit při sobě, když něco chci a vím, že mě mají kontaktovat. Připadal jsem si jak mentálně postižený, který nezná své údaje. Po asi 5 minutové debatě ohledně sdělování osobních údajů do telefonu, jsem hovor ukončil s tím, ať mi společnost UPC balíček Filmbox raději neaktivuje, pokud s tím má takový problém. Úplně mě přešla chuť na další komunikaci. Mladý muž mi bez rozloučení zavěsil. To je moje dnešní zkušenost. Na druhou stranu jsem včera kontaktoval UPC, že veškeré mé přístupy a příp. zaslání nového hesla do klientské zóny mi nefungují (i přesto, že na můj email občas nějaký email od UPC příjde a komfortní vyúčtování funguje). Paní byla velice příjemná, ale bylo mi sděleno, že neví co se stalo, a že mne budou kontaktovat. Doposud se tak nestalo. Doufám, že na toto fórum někdo ze zainteresované strany občas zavítá, ať ví jaká je zpětná vazba na jejich služby. Osobně pracuji ve službách, ale dovolit si to, co pán dnes na infolince, tak asi v práci končím. Přeji všem hezký den. Milan, Brno Jen upřesňuji k předešlému. Dnes mi volala paní ze zákaznické linky, přístupy se mnou vyřešila k mé spokojenosti (mimochodem velice příjemná). Ohledně včerejšího telefonátu kolegy nevěděla, ale zjistila, že to byl asi najatý člověk (nebo brigádník, jelikož se mi nechce věřit, že by takto jednal zaměstnanec) někým z marketingového oddělení, které asi nějak funguje samostatně. O mém telefonátu totiž neměla záznam. Balíček Filmbox mi nakonec aktivovali za 1,- Kč na 6 měsíců (tak jak se tu již někde psalo). Takže na mé straně nakonec spokojenost, i když včera bych tomu frajírkovi asi ... Hezký večer. M.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.