Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

S čím jsem souhlasil?

Odesláno

Podepsal jste smlouvu, to znamená, že jste plně souhlasil s VOP. A teď se rozčilujete, že se Vám jedna část nelíbí? Doporučuji přečíst VOP a Zásady ochrany soukromí spotřebitelů na které VOP odkazují a týkají se toho, o čem se zde bavíme.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

A v čem jsem s VOP a ZOS v rozporu? Samo UPC v nich dává na vědomí, jakým způsobem lze zamezit marketingovému obtěžování z jejich strany. Já vždy a u všech svých smluv měl a mám nahlášen zákaz a při každém rozhovoru s pracovníkem infolinky si nechávám zkontrolovat, zda to někdo svévolně nezměnil (s oblibou to totiž dělali u mé smlouvy na fyzickou osobu). Přesto si zase někdo v UPC řekl, že není důležité, co chci já, a předal mé číslo bandě kreténů, kteří mne za posledních 14 dní snad dvacetkrát volali v libovolnou denní dobu z jednoho konkrétního čísla (222998840) a po zvednutí mne oblažovali tichem. Až včera byla na druhé straně jakási vnucovací megera, která mi opakovaně nestydatě lhala. Divíte se, že jsem rozčílený? Máte pocit, že na vině jsem já?

Odesláno

A jak víš, že to tvoje číslo někomu předala zrovna firma UPC?

Odesláno

Odhaduji to podle toho, že se megera prohlašovala za zaměstnance UPC (lživě), věděla komu volá a jakou mám rychlost internetu...

Odesláno

To je trochu mimo logiku, protože proč by fa UPC dávala tvoje číslo a údaje o tarifu nějaký konkurenci a riskovala odchod klienta? Veksl s číslama je obvykle v rámci agentur, co dělají pro operátory nábor nových klientů a mají k dispozici databáze. Pak dojde k tomu, že agentura týden dělá pro UPC, další týden pro O2, pak TM nebo Vodafone a čísla tak putují všude možně. Ale přímo z UPC dost pochybuju, že by to někdo dával (jedině snad nějaká čistě osobní msta).

Odesláno

Já jsem nepsal, že šlo o konkurenci. Bába se mi i přes zákaz obtěžování snažila vnucovat dražší tarif UPC. Není to zdaleka poprvé, užil jsem si takových volání dost, ale tentokrát to už bylo přes čáru. Aby mne někdo opakovaně budil, rušil v jednáních apod. a pak mi nestydatě lhal, přes to, že jsem se možnosti takového konání aktivně a v souladu se smlouvou bránil... Je to už 24 h a stále mnou cloumá vztek...

Odesláno

Hele Sigmunde, jestli ty to tak trochu nepřeháníš, cituji: "Aby mne někdo opakovaně budil, rušil v jednáních ..." Holt nesmíš na těch jednáních spát ale aktivně se ji účastnit :D

Odesláno

To byl teda nejspíš šéf a představil se jako bába z UPC :D

Odesláno

Jestliže jste vyjádřil nesouhlas a byl jste obtěžován marketingovou nabídkou, zašlete stížnost. Mohlo by to mít lepší dopad, než si stěžovat tady.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community