Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník OndrejB

Dobrý večer,

 

měl bych tu pár dotazů. Tedy popořadě...

 

  • 4.7.2011 jsem zažádal o změnu z DTV Standard + Fiber Power 10 + Kredit 50 + zapůjčení DVR na DTV Standart + Fiber Power 25 + Kredit 50 + zapůjčení DVR (jednalo se o to, že tato nabídka vycházela ještě levněji, než ta stávající)
  • Po dlouhých 3 týdnech byly odstraněny "technické problémy", které zabraňovaly navýšení rychlosti internetu a od 29.7.2011 došlo k onomu navýšení.
  • 5.1.2012 přišel dopis, ve kterém byla žádost o podepsání nových VOP + žádost o podpis smlouvy na DTV Standart + Fiber Power 25 + Kredit 50 + zapůjčení DVR, kde ovšem byla zmíněna minimální doba používání 12 měsíců. Tu ovšem nikdo v mailové ani telefonické komunikaci nezmínil.
  • Dopis jsme zatím nepodepsali, budeme se k 1.3. stěhovat a rádi bychom buď smlouvu úplně vypověděli a na nové adrese zřídili znovu (samozřejmě hlavně kvůli lepším cenám), příp. smlouvu převedli na novou adresu, kde bychom ale rádi využívali balíček KOMBI KOMFORT + Basic.

 

Minimální doba užívání 12 měsíců nikdo skutečně předtím nezmínil, podle smlouvy běží od 29.7.2011, nicméně to bylo napsáno až na té (dodnes nepodepsané) smlouvě.

 

U balíčku KOMBI KOMFORT se píše:

  • Jedinečná cena, která platí napořád!
  • Cena balíčku služeb s internetem a televizí platí při uzavření smlouvy se závazkem na 12 měsíců.
  • Pokud klient v současné době využívá zvýhodněnou nabídku na jednu ze služeb, může uzavřít novou smlouvu na zvýhodněný balíček služeb UPC až po jejím vypršení nebo mu bude stávající zvýhodněná nabídka vyměněna za zvýhodněný balíček služeb UPC. Souběh více výhod (kombinace slev) není v tomto případě možný. Dále je nutné zajistit výměnu modemu u všech klientů internetové služby kromě těch, kteří mají internet Fiber 50 nebo Fiber 100. Výměna modemu je zpoplatněna částkou 650 Kč. Částka se neúčtuje v případě, kdy si klient zakoupením balíčku Kombi Klasik doobjednává novou službu.

 

A teď mé 2 otázky:

 

  • Skutečně platí měsíční cena 748 Kč (KOMBI KOMFORT + Basic) napořád? Popravdě bych se tomu divil, známe UPC. Zajímá mě tedy, jak se vyvine cena po těch 12 měsících užívání.
  • V současné době tedy využíváme zvýhodněnou nabídku (Standard + FP25) a zbývá nám cca 6 měsíců. Změnou na KOMBI KOMFORT + Basic před vypršením stávající minimální doby používání by došlo k výměně a minimální doba by pokračovala (tedy stále 6 měsíců), nebo by běželo dalších 12 měsíců? Je to vůbec proveditelné?

 

Viděl jsem, že se tu často pohybuje obchodní zástupce UPC, tak třeba poradí, co a jak bude nyní nejvhodnější (a ano, vím, že výpověď služby k 1.3. je teď trošku pozdě řešit).

 

Takže tu mám dvě varianty, vypovědět smlouvu a zavést na novém KOMBI KOMFORT + Basic (tady by se ale asi platil 1000 Kč za předčasné ukončení, ne?), nebo nyní převést stávající na KOMBI KOMFORT + Basic a poté přehlásit na nové bydliště?

 

Díky za rady a omlouvám se za poněkud zmatečný popis problému, heh. :?

až budeš psát, že se stěhuješ, normálně si nech změnit služby na kombi komfort s basicem a hotovo... komfort+fp60 je stálá cena, basic na 12 měsíců, pak si tarif změníš na nějakej kredit nebo telefon úplně zrušíš...

  • Skutečně platí měsíční cena 748 Kč (KOMBI KOMFORT + Basic) napořád? Popravdě bych se tomu divil, známe UPC. Zajímá mě tedy, jak se vyvine cena po těch 12 měsících užívání.
  • V současné době tedy využíváme zvýhodněnou nabídku (Standard + FP25) a zbývá nám cca 6 měsíců. Změnou na KOMBI KOMFORT + Basic před vypršením stávající minimální doby používání by došlo k výměně a minimální doba by pokračovala (tedy stále 6 měsíců), nebo by běželo dalších 12 měsíců? Je to vůbec proveditelné?

- 650 sou služby bez zařízení, modem je za 50, hdpvr za 100

- oz nedává stávající služby tv+net do balíčku, ale když se k tv přidává net nebo k netu tv, na smlouvu se píše nová minimální doba užívání 12 měsíců... marek určitě bude vědět, jak je to v případě, kdy má klient už obě služby, ale řek bych, že asi stejně 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Dobrý večer,

 

měl bych tu pár dotazů. Tedy popořadě...

 

....

Díky za rady a omlouvám se za poněkud zmatečný popis problému, heh. :?

To na co jste přešel 4.7.2011 je opravdu podmíněno min. dobou využívání 12 měsíců (resp jen DTV Standard + Fiber Power 25)

Řídil bych se spíše datem žádosti než datem skutečného uskutečnění. Snižovací lhůta se v tomto případě neaplikuje.

Smlouvu s VOP klidně podepište, při stěhování služby nerušte, ale nechte si je převést (nepřijdete o Vaše TČ). Řekněte jim co chcete na nové adrese. Pokud by jste chtěl skutečně vypovídat a navádět novou smlouvu, musel by jste nejpozději dnes doručit výpověď (výpovědní lhůta je 1 měsíc a začíná plynout od prvního dne následujícího měsíce po obdržení výpovědi) aby k 1.3. bylo odpojeno.

Pokud by říkali, že nelze snížit ten telefon nebo něco takového, tak jim na rovinu řekněte, že to zrušíte a na nové adrese si to uděláte nově (Problém bude asi u telefonu). Myslím, že nakonec přistoupí.

 

K té ceně u balíčků. Je potřeba rozlišovat slevy na daný produkt s časovou platností a mezi balíkem služeb. Ceny u balíků služeb (Kombi komfort, Standard + Fiber Power 25 ...) je stálá a dokud budete kombinaci využívat (100% jistotu, že se nezvedne DPH, nebo že UPC nezdraží nikdy nemáte).

Naproti tomu jsou slevy na x měsíců na jednotlivé služby, které prostě jednou skončí.

Při přechodu na novou kombinaci služeb se začne počítat od znovu minimální doba. Myslím si, že při stěhování se stejně podepisuje smlouva nová jako by jste byl nový klient (ale jistý si tím nejsem).

 

 

Závěr?

Zavolejte/napište (raději napište přes kontaktní formulář ještě dnes viz. výpovědní lhůta výše) na UPC, že chcete zrušit na stávající adrese služby z důvodu stěhování. Nabídnou Vám přestěhování služeb a řekněte jim jak si to představujete. Pokud by to tak nebylo, jste nucen služby skutečně vypovědět. Určitě se s Vámi dohodnou k oboustranné spokojenosti.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník OndrejB

Dobrý den,

 

oběma díky za odpověď. Právě jsem dovolal se slečnou z CC.

 

Aktuálně tedy máme DTV Standart + Fiber Power 25 + Kredit 50 + zapůjčení DVR + zapůjčení STB za něco kolem 1100 Kč. Podle slečny je změna možná, 12 měsíců se začne počítat od znova, cena by byla 851 Kč měsíčně + 650 Kč jednorázově za výměnu modemu. V nové smlouvě by bylo za tu cenu zahrnuto KOMBI KOMFORT + KREDIT50 + DVR + STB + modem, telefon prý změnit nejde (nabídka Basic je prý pouze pro zákazníky, kteří telefon ještě nemají, což by se dalo opravdu vyřešit ukončením smlouvy a jejím znovu zavedením).

 

Napadá mě, že telefon nechám, jak je a změnil bych ten DVR za obyčejný STB, pokud by to šlo, protože ten má teď máti a nahrávání vlastně ani nevyužívá, takže zde je prostor na nějakých 100 Kč minus. Pokud by to tedy šlo.

 

Takže to vidím tak, že nejdřív změním službu a poté zažádám o Stěhování bez ukončení smlouvy, mají na to 30 dní (podle webu se prý snaží vyhovět i rychleji, pokud je to možné), takže dnes nebo zítra bych o to měl zažádat.

To stěhování probíhá klidně i do týdne :) Pár dní jim trvá než si to připraví a poté volají a termín mají většinou do 2-3 pracovních dnů.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...