Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdarec, mám takový problém, když chci něco stáhnout ze stránek na internetu, z normálního webu, tak to třeba z 600mb stahne 30mb a pak vidím jak jenom klesá rychlost pomalu až stahování přestane úplně. Zkusil sem to na několika pc a různé prohlížšče, všude stejné. Zkusil sem být i přímo připojený bez routeru a dělá to to samé. Je to chyba v modemu? Stalo se to někomu z vás? Je to celkem otravné, když si chci něco stáhnout a trvá mi to půl dne, než se mi podaří to vychytat tak, aby se to neseklo:-/

 

Díky

Odesláno

no prave dela to i u toho:-/ je jedno z kama stahuju, jestli je to ulozto, nebo tahani nejakych programu z jinama, dycky se to sekne:-/ torrenty atd to jede. ale jeden vetsi celek to je spatne. asi nezbude nez kontaktovat tu jejich podporu. co uz no. diky za pomoc

  • po měsících...
Odesláno

Pro Lokiji mám stejný problém,prosím Tě jak jsi to vyřešil díky.MARIK

  • po měsíci...
Odesláno

Zdravím,

mám stejný problém, vyřešil to někdo z vás?

Díky

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Ahoj, vzhledem k tomu, že mám stejný problém (viz můj příspěvek o Samsung TV o dvě témata výš) a zde nám asi nikdo z UPC neodpoví, zavolám tam a zjistím, čím to je. Chtěl bych se jen zeptat na pár otázek:

- máte modem (já mám cisco 3925

- rychlost internetu (mě to např. začalo zlobit až od přechodu na vyšší rychlost - paradoxně od té doby, co mám vyšší rychlost ,jde internet hůř)

- máte do modemu zapojený upc tel? (třeba by to mohlo mít vliv)?

 

Bydlíště - místo provozování - na to zřejmě vliv nemám - koukám Brno, Karviná, já Praha...

 

Díky!

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Takže to nikdo řešit nechce...? Nebo jste to už nějak vyřešili?

Opravdu užitečné fórum. :-)

 

Co se týče mého problému, tak zde byl technik, který pouze zvýšil signál (venku na domě). Nenastala žádná změna. Budu to tedy řešit dál.

Pokud to i nadále chce někdo řešit nebo má zájem se dozvědět, jak (pokud) problém bude vyřešen u mě, dejte vědět.

Díky

Odesláno
Jestli mohu poradit, tak zatím nejuniverzálnějším řešením je v routerech od Cisca úplně vypnout Firewall (včetně všeho doplňkového u něj). U mě sedí přesně vše co popisujete, pral jsem se s tím sám, volal na UPC (oni chybu nevidí) a pak jsem si všiml, že Firewall v routeru rozpoznával (krom jiného) i vcelku běžnou komunikaci s DNS servery jako problémovou, a tak zastavoval provoz.

 

Odtud je tedy logické, že UPC chybu nevidí ani při delším monitorování - protože co router pustil, prošlo sítí UPC v pořádku, kdežto co zablokoval, to UPC vůbec neví.

 

Zkrátka zkuste v routeru vypnout firewall vč. ostatních jeho služeb a uvidíte.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Děkuju za radu.

Je to ale bezpečné?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community