Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ježíš, co se tak ježíš, jde mi o to, že v případě, že by to pomohlo, bych ho nechal vypnutý a nemusel nic dál řešit.

 

Jenže to stejně nepomoho :( Takže asi budu požadovat po UPC jiný modem...

Odesláno

Vadnym modemem to urcite nebude, spis nejakym jeho nastavenim, nebo v PC.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Ježíš, co se tak ježíš, jde mi o to, že v případě, že by to pomohlo, bych ho nechal vypnutý a nemusel nic dál řešit.

 

Jenže to stejně nepomoho :( Takže asi budu požadovat po UPC jiný modem...

no kdo by se neježil, prostě vypnu, vyzkoušim, když nepomůže, zapnu a zkoušim dál 8)

nemáš na všech kompech nainstalovanej stejnej antivir&firewall?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

(_!_)

Upraveno uživatelem lejno

Odesláno

Takže díky všem, kteří se snažili poradit. Vidím, že zde se kloudné odpovědi asi opravdu nedočkám. Myslím, že radit by zde měli opravdu jen ti, kteří jsou si skutečně svými radami jisti a rozumí tomu, čemu se snaží radit. Bohužel si většina lidí myslí, že jsou IT experti, a pak to tak vypadá.

 

Slamb> Tato debata mi příjde jako diskuze o tom, zda bylo dříve vejce nebo slepice. Já jsem se ptal, zda pokud nechám vypnutý firewall, bude bezpečné se takto nadále na internet připojovat. Protože - pokud by vypnutí firewallu pomohlo, zřejmě bych chtěl mít firewall vypnutý, aby mi internet fungoval normálně. A nemusel bych pak znovu kontaktovat pracovníky UPC, jejichž návštěva u mě doma by opět znamenala půldenní nemožnost pracovat. A to je důvod, proč jsem vůbec vlezl na toto diskuzní fórum - abych si poradil sám bez nutnosti volat UPC. Tudíž nechápu tvoje rejpání. Měl by ses uklidnit.

 

Co se týče ostatních rad o Antivirech, restartech PC... Díky, ale přesvědčil jsem se o tom, že hledat rady na podobných fórech, je opravdu ztráta času. Příjde mi, že se tady jen skupinka technických šťouralů a PC maniaků pouští do nesmyslných hypotéz, které nakonec vedou spíše k znefunkčnění pracovních stanic.

 

Čau.

Odesláno

Víš, pokud se ti internet a stahování rozeběhne naplno s vypnutým firewalem, tak pak se při zapnutém firewalu hledá pravidlo, které to zpomalení / vzpadávání způsobuje ...

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Vyluc router, firewall, zkus pripojit jiny pocitac a pak volej UPC...

a jakou radu bys jako predstavoval? Delas tady machry a cely tvuj popis problemu je ala "nejede mi auto, co mam delat?"... :roll:

Odesláno

petrskr> vsak klidne se poptej na jinych specializovanych forech, tady se resi hlavne problemy ohledne UPC, pokud je problem obecnejsi, coz tvuj je, tak neni problem se obratit jinam, kde jsou na to lepsi odbornici,

treba zde: http://pc.poradna.net/

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community