Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zkoušel jsem všechny možné vyhledávat, s nebo bez CAM modulu a vše, co můžete najít je 10 analogových programů. :-S

 

Je zvláštní, že když se snažím upravit kanál ručně, vybrat frekvenci 170,5 MHz, 64QAM a 5000 datový tok je zobrazeno mi kvalita signálu 100%. Po stisknutí hledat výsledek je: nalezeno 0 kanály.

 

Parametry jsou z instalací příručce dodané s CAM.

Odesláno

Zkus ladit 658 MHz SR 6900, QAM 64

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Dekuji.

Tak, proč v manuálu je napsáno 170,5 / 64 / 5000?? :-/

Odesláno

Je možné, že mám špatný signál, i když internet funguje a jsem přijímat analogové kanály?

Odesláno

Starý návod, v průběhu jara měnili kmitočty, tak zkus ten nový

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Budu se snažit, když se vrátím domů z práce ...

 

Díky moc.

 

Mám strach, protože jsem se snažil také FULL SEARCH a nic ...

Odesláno

Je možné, že je zásuvka nefunguje správně nebo filtrování digitální televizní signál?

Mám jednu zásuvku se 3 výstupy: Internet, TV a R.

Připojil jsem TV kabel do výstupu TV. : D

 

Je možné, že digitální signál TV je omezeno z budovy kabelu distributor? K dispozici je v sklípku.

 

 

Je to poprvé, co jsem použít zásuvku TV, mám internet na 3 roky .. a tento zasuvka nainstalován, když jsem se přestěhoval.

Odesláno

Ve starých tv rozvodech může být "zapomenutý" filtr typu pásmová zádrž. Takový filtr bývá umístěný v rozvodné skříni v domě - ve sklepě (samostatně pro každého zákazníka). V době analogé tv sloužil k blokování programů, které zákazník neměl předplacené... Takže zavolat na UPC...

V zásuvce UPC se navzájem odděluje (pomocí filtrů) jednak signál pro FM rádio od televizního signálu, jednak signál pro upload internetu od tv signálu...

Odesláno

Snažil jsem se také 658MHz / 64/6900 a nic.

 

Zavolal jsem UPC a zítra rano technik přijde a zkontrolovat upc box v celer a kabelu.

 

Dekuji.

 

Z tetto list: download/seznam_muxu.htm můžu najdete jenom 474Mhz kanály na DVB-T (volba "air"). V "cable" nic, nic. :(

Odesláno

celer ... cellar, basement ... sklep, sklípek :scratch:

celer ...celery vegetables

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community