Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

A jakou sílu a kvalitu signálu ukazuje TV na těchto kanálech?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

U tech co nejdou to ukazuje nula. Driv (do pondeli) jsem mel nekolik let ten jejich box s nahravanim a sly mi ceske televize v HD.pak si vzali box, strcil jsem tam kartu s modulem a vse jde mimo techto tri programu.... Mozna nejde jeste neco, ale na moc toho nekoukam. Programovou nabidku mam stale stejnou, s tim, ze bych mel mit ted celou nabidku asi deset dni, ale to me ani tak nezajima.

 

 

Prima HD, Barrandov HD, discovery HD atd funguje OK.

Odesláno

IMG_6699.jpg.59be5ff43ef0daf7078626be111bb9a3.jpg

Odesláno
[attachment=0]IMG_6698.jpg[/attachment][attachment=1]IMG_6699.jpg[/attachment]

 

 

Dekuji za rady. Zaregistroval jsem se, aby mi prisel mail pri odpovedi :)

 

zde pridavam 2x foto:

Pokud to ukazuje signál nula, tak tam bude patrně nějaké rušení. Zkuste zkontrolovat kabel a pokud bude opticky v pořádku, tak pak už jen objednat technika na servis ;)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Jeste dotaz, ono to je prenaseny nejak jinak nez kdyz to slo do toho HD PVR boxu? Vzdyt s nim to slo. Jediny co mam trochu jiny je kabl mezi TV a zasuvkou, protoze TV visi na zdi, je celkem tezka a stavajici kabel co vedl do toho boxu tam nedosahne..... Ale to by melo alespon nejaky signal ne ?

 

Jinak dekuji moc.

Odesláno
Jeste dotaz, ono to je prenaseny nejak jinak nez kdyz to slo do toho HD PVR boxu? Vzdyt s nim to slo. Jediny co mam trochu jiny je kabl mezi TV a zasuvkou, protoze TV visi na zdi, je celkem tezka a stavajici kabel co vedl do toho boxu tam nedosahne..... Ale to by melo alespon nejaky signal ne ?

 

Jinak dekuji moc.

Tím kabelem je to ve většině případů. Pokud je tam rušení, ruší se jen určitá frekvence. Ty ostatní mohou normálně jet. Proto může být nefunkční jen jedna skupina kanálů, která je šířena na jedné frekvenci (muxu) a ostatní mohou jet.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Zajedu koupit nejakej novej kabl a uvidim. Je lepsi zajet do OBI nebo datartu? Nebo koupit v OBi metraz a konektory jak jsem cetl forum....

 

Moc moc dekuju za pomoc.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

Diky za radu. Vyreseno opravdu kabelem. OBI 5m + 2 koncovky.

 

 

 

Odesláno

Není zač :) důležité je, že to běží.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Zdravím, mám 3D LED FULL HD TV SAMSUNG z DVBC ,S, tunerom a UPC Business Internet balík 150MB k tomu pár základných HD ,digitál a analóg programov v cene, po pondelkovom preladení mám problém z ladením frekfencie s STV HD ktoré preladili na vyššiu - 554 MHz od 474 MHz po 570 MHz vôbec nič nenaladím , pokial si kúpim modul aj s kartou a predplatím balík s HD programy budem môcť naladiť tie vyššie frekfencie ? je to dané typom tuneru alebo sa priepusnosť nastavuje v rozvodoch ku klientom ? ďakujem za každú dobru radu ako to riešiť.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community