Odesláno 2. srpna 2014 10 let Ještě se zeptám, účtuje si UPC něco za instalaci v případě zakoupení nebo je to i s instalací?
Odesláno 2. srpna 2014 10 let http://www.upc.cz/televize/samoinstalace/ Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky
Odesláno 2. srpna 2014 10 let Proč? Instalace modulu včetně naladění není žádná věda. 404,- kaček bych teda nevysolil. Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky
Odesláno 2. srpna 2014 10 let Proč? Instalace modulu včetně naladění není žádná věda. 404,- kaček bych teda nevysolil. Jo, když to funguje. Zrovna nedávno jsem viděl zdechlej CAM, nedekódoval nic a musel dojet technik ho vyměnit. Celkově tuhle demenci u UPC nechápu, protože stejně technik ke klientovi jede a strčit CAM do TV je otázkou pár vteřin, takže aspoň ověřit funkčnost by měl.
Odesláno 3. srpna 2014 10 let Asi jsem měl štěstí na vstřícného technika, protože počkal až zasunu, kouknul na to, řekl jo to bude dobrý a pak teprve odešel se slovy:mobil na mě máte, tak kdyby něco tak zavolejte. Ale je fakt, že by to mělo mít UPC ošetřeno systémově. Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky
Odesláno 3. srpna 2014 10 let UPC asi volí vůči zákazníkům stejnou taktiku, jako řetězec OK. Tam když jsem požádal o možnost vyzkoušet zakoupený výrobek, řekl mi vedoucí, že za to nejsou jeho lidé, ani on placení. Zboží mám prostě vzít, vyzkoušet si ho doma a v případě nespokojenosti ho bez udání důvodu mohu vrátit. Namítl jsem, že nemám zájem nosit výrobky domů, rozbalovat, znovu balit a nosit zpátky do prodejny, protože prodavač je sice ochotný zboží přinést k pokladně, ale bližší údaje o jeho parametrech má zkreslené, nebo rovnou řekne, že je nezná. Na to jsem od vedoucího prodejny dostal odpověď, že taková je prostě politika firmy. Od té doby pro mne elektronika a jakékoliv výrobky z prodejen OK prostě neexistují. UPC má zatím tu výhodu, že jsou pořád ještě místa, kde klient na výběr příliš nemá, tak se podle toho chovají.
Odesláno 3. srpna 2014 10 let Proč? Instalace modulu včetně naladění není žádná věda. 404,- kaček bych teda nevysolil. Jo, když to funguje. Zrovna nedávno jsem viděl zdechlej CAM, nedekódoval nic a musel dojet technik ho vyměnit. Celkově tuhle demenci u UPC nechápu, protože stejně technik ke klientovi jede a strčit CAM do TV je otázkou pár vteřin, takže aspoň ověřit funkčnost by měl. To mi na klidu moc nepřidalo
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.