Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Díky, už to vyřizuji s UPC :)

Odesláno

Ještě se zeptám, účtuje si UPC něco za instalaci v případě zakoupení nebo je to i s instalací?

Odesláno

To není dobré :D

Odesláno

Proč? Instalace modulu včetně naladění není žádná věda. 404,- kaček bych teda nevysolil.

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno

Každopádně zkusím, technika můžu zavolat kdykoli :)

Odesláno
Proč? Instalace modulu včetně naladění není žádná věda. 404,- kaček bych teda nevysolil.

Jo, když to funguje. Zrovna nedávno jsem viděl zdechlej CAM, nedekódoval nic a musel dojet technik ho vyměnit. Celkově tuhle demenci u UPC nechápu, protože stejně technik ke klientovi jede a strčit CAM do TV je otázkou pár vteřin, takže aspoň ověřit funkčnost by měl.

Odesláno

Asi jsem měl štěstí na vstřícného technika, protože počkal až zasunu, kouknul na to, řekl jo to bude dobrý a pak teprve odešel se slovy:mobil na mě máte, tak kdyby něco tak zavolejte. Ale je fakt, že by to mělo mít UPC ošetřeno systémově. :salut:

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno

UPC asi volí vůči zákazníkům stejnou taktiku, jako řetězec OK. Tam když jsem požádal o možnost vyzkoušet zakoupený výrobek, řekl mi vedoucí, že za to nejsou jeho lidé, ani on placení. Zboží mám prostě vzít, vyzkoušet si ho doma a v případě nespokojenosti ho bez udání důvodu mohu vrátit. Namítl jsem, že nemám zájem nosit výrobky domů, rozbalovat, znovu balit a nosit zpátky do prodejny, protože prodavač je sice ochotný zboží přinést k pokladně, ale bližší údaje o jeho parametrech má zkreslené, nebo rovnou řekne, že je nezná. Na to jsem od vedoucího prodejny dostal odpověď, že taková je prostě politika firmy. Od té doby pro mne elektronika a jakékoliv výrobky z prodejen OK prostě neexistují. UPC má zatím tu výhodu, že jsou pořád ještě místa, kde klient na výběr příliš nemá, tak se podle toho chovají.

Odesláno
Proč? Instalace modulu včetně naladění není žádná věda. 404,- kaček bych teda nevysolil.

Jo, když to funguje. Zrovna nedávno jsem viděl zdechlej CAM, nedekódoval nic a musel dojet technik ho vyměnit. Celkově tuhle demenci u UPC nechápu, protože stejně technik ke klientovi jede a strčit CAM do TV je otázkou pár vteřin, takže aspoň ověřit funkčnost by měl.

 

To mi na klidu moc nepřidalo :shock::D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community