Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Do dnes jsem CA modul používal v TV Sony KDL-40EX500 Koupil jsme si novou TV Samsung UE46H7000 a kartu jsme ze staré vyjmul a vložil do nové a jde mi jen asi 45 programů. Jsou to asi dvě hodiny. Mám počkat až se třeba sama ještě aktualizuje, nebo je někde jinde chyba ?

 

Software version CNX-STD-2.5.9

Hardware verision 3.2.1

Interfalace version 0x40

Number of sessions 5

Language 44

Odesláno

V původní TV šlo kolik programů? Jde mi to znamená naladit nebo sledovat?

Po zasunutí modulu se TV a modul autentifikují? V kolika krocích?

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno

mám problém se zvukem DD na kódovaných programech poslední týden chraptí zvuk a krátkodobé výpadky. Na nekódovaných programech zvuk DD v pořádku. Kde je chyba .Televize Panasonic TX-L42 E6E + dekódovací modul koupený od UPC před rokem a půl. Ještě počkám chvílí ,a hodím jim ten modul na hlavu. Jedině vyměnit dekódovací modul ,ale to nebudou chtít pokut obraz dekóduje.

 

 

ještě doplním včera jsem televizi vrátil do továrního nastavení, a problém se znova objevil po 15 minutách. Tak nevím kde je chyba???

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno
Modul jsem začal používat až poměrně nedávno, když jsem si koupil novou televizi Sony ... mám ji asi třičtvrtě roku, první půlrok bez problému, až asi v posledních 2 nebo 3 měsících se hláška zobrazuje asi každých 14 dnů. Je to poměrně otravné. V čem je potom problém - v modulu, v kartě nebo v televizi?

 

 

 

To samé se mi stává poslední dobou taky. Mám TV LG. Od nového roku aspoň 2-3x. A hlášky ověřování.....Volal jsi technika UPC ? Co provedl ?

Odesláno

Nechal jsem si poslat nový CA modul SMIT (CI+ se spárovanou kartou) a kamkoliv to dám (TV, STB), tak to skončí na pátém bodu ověření. Ty předchozí 4 body ověření projdou OK, pátý nikoliv. Už s tím má někdo zkušenosti? Co se v tom pátém bodu ověřuje? Musím říct, že zatím nemohu CI+ přijít na jméno a vůbec netuším proč se nezůstalo u naprosto bezproblémových CI modulů.

 

Pokud vás něco napadne, tak předem díky.

Odesláno

To Tibi: No, psal jsem na UPC a odpovedeli mi, ze se mam obratit na vyrobce televize, tedy Sony ... a na prodejce CA modulu, modul mam vlastni od Licy.

 

Psal jsem tedy do firmy Lica, a tam mi odpovedeli, ze jim mam modul zaslat k reklamaci, aby vse mohli proverit. Ja jim ale preci nebudu posilat zarizeni, u ktereho se ta zavada u nich vubec nemusi projevit ... nedela to vzdy ... jen treba jednou za 14 dni, nekdy i treba po mesici - je to ruzne.

 

Na Sony jsem jeste nepsal. Ty uz ses zkousel s nekym spojit?

Odesláno

Tak pro případ, že by se někomu při ověřování CI+ karty taky objevila chyba ověření v posledním (pátém) kroku, tak se jedná o špatně nastavené předplatné na kartě. Na mé nové kartě bylo předplatné nastaveno na leden/únor 2014, čehož jsem si bohužel všiml až po pár dnech. Poté co mi z UPC poslali aktualizaci předplatného, tak už je vše OK.

  • po 2 týdnech...
  • po 2 týdnech...
Odesláno

LICA DVB-C Shop:

SMiT Conax Chipset Pairing CAM CI+

UPOZORNĚNÍ - Prodej tohoto produktu dočasně pozastaven z důvodů redefinice produktu.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Hmm, aby z docasneho pozastaveni nebylo nakonec trvale, jako u UPC :roll:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community