Návštěvník pheorinos Odesláno 8. ledna 2015 Sdílet Odesláno 8. ledna 2015 Do dnes jsem CA modul používal v TV Sony KDL-40EX500 Koupil jsme si novou TV Samsung UE46H7000 a kartu jsme ze staré vyjmul a vložil do nové a jde mi jen asi 45 programů. Jsou to asi dvě hodiny. Mám počkat až se třeba sama ještě aktualizuje, nebo je někde jinde chyba ? Software version CNX-STD-2.5.9 Hardware verision 3.2.1 Interfalace version 0x40 Number of sessions 5 Language 44 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/59/#findComment-77759 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 8. ledna 2015 Sdílet Odesláno 8. ledna 2015 V původní TV šlo kolik programů? Jde mi to znamená naladit nebo sledovat? Po zasunutí modulu se TV a modul autentifikují? V kolika krocích? Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/59/#findComment-77763 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 22. ledna 2015 Sdílet Odesláno 22. ledna 2015 (upraveno) mám problém se zvukem DD na kódovaných programech poslední týden chraptí zvuk a krátkodobé výpadky. Na nekódovaných programech zvuk DD v pořádku. Kde je chyba .Televize Panasonic TX-L42 E6E + dekódovací modul koupený od UPC před rokem a půl. Ještě počkám chvílí ,a hodím jim ten modul na hlavu. Jedině vyměnit dekódovací modul ,ale to nebudou chtít pokut obraz dekóduje. ještě doplním včera jsem televizi vrátil do továrního nastavení, a problém se znova objevil po 15 minutách. Tak nevím kde je chyba??? Upraveno 23. ledna 2015 uživatelem Návštěvník Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/59/#findComment-77993 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 22. ledna 2015 Sdílet Odesláno 22. ledna 2015 Modul jsem začal používat až poměrně nedávno, když jsem si koupil novou televizi Sony ... mám ji asi třičtvrtě roku, první půlrok bez problému, až asi v posledních 2 nebo 3 měsících se hláška zobrazuje asi každých 14 dnů. Je to poměrně otravné. V čem je potom problém - v modulu, v kartě nebo v televizi? To samé se mi stává poslední dobou taky. Mám TV LG. Od nového roku aspoň 2-3x. A hlášky ověřování.....Volal jsi technika UPC ? Co provedl ? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/59/#findComment-77994 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. ledna 2015 Sdílet Odesláno 23. ledna 2015 Nechal jsem si poslat nový CA modul SMIT (CI+ se spárovanou kartou) a kamkoliv to dám (TV, STB), tak to skončí na pátém bodu ověření. Ty předchozí 4 body ověření projdou OK, pátý nikoliv. Už s tím má někdo zkušenosti? Co se v tom pátém bodu ověřuje? Musím říct, že zatím nemohu CI+ přijít na jméno a vůbec netuším proč se nezůstalo u naprosto bezproblémových CI modulů. Pokud vás něco napadne, tak předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/59/#findComment-78002 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 24. ledna 2015 Sdílet Odesláno 24. ledna 2015 To Tibi: No, psal jsem na UPC a odpovedeli mi, ze se mam obratit na vyrobce televize, tedy Sony ... a na prodejce CA modulu, modul mam vlastni od Licy. Psal jsem tedy do firmy Lica, a tam mi odpovedeli, ze jim mam modul zaslat k reklamaci, aby vse mohli proverit. Ja jim ale preci nebudu posilat zarizeni, u ktereho se ta zavada u nich vubec nemusi projevit ... nedela to vzdy ... jen treba jednou za 14 dni, nekdy i treba po mesici - je to ruzne. Na Sony jsem jeste nepsal. Ty uz ses zkousel s nekym spojit? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/59/#findComment-78010 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 26. ledna 2015 Sdílet Odesláno 26. ledna 2015 Tak pro případ, že by se někomu při ověřování CI+ karty taky objevila chyba ověření v posledním (pátém) kroku, tak se jedná o špatně nastavené předplatné na kartě. Na mé nové kartě bylo předplatné nastaveno na leden/únor 2014, čehož jsem si bohužel všiml až po pár dnech. Poté co mi z UPC poslali aktualizaci předplatného, tak už je vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/59/#findComment-78026 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 4. února 2015 Sdílet Odesláno 4. února 2015 CA modul už není možno odkoupit od UPC. Zjišťoval jsem na UPC ,CA Modul není skladem je vyprodaný a vůbec se neví jestli se volba prodeje nikdy vrátí. Dostal jsem radu pouze koupě přes LICU. https://www.dvb-c-shop.cz/produkty/upc/ ... -ci-44.htm Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/59/#findComment-78221 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retron Odesláno 18. února 2015 Sdílet Odesláno 18. února 2015 LICA DVB-C Shop: SMiT Conax Chipset Pairing CAM CI+ UPOZORNĚNÍ - Prodej tohoto produktu dočasně pozastaven z důvodů redefinice produktu. Citovat 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/59/#findComment-78650 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 18. února 2015 Sdílet Odesláno 18. února 2015 Hmm, aby z docasneho pozastaveni nebylo nakonec trvale, jako u UPC Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/59/#findComment-78652 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.