Návštěvník Kodl Odesláno 16. února 2016 Sdílet Odesláno 16. února 2016 Milav: o možnosti nahrávání za pomocí CA modulu a pozdějším exportu (archivace) nekódované nahrávky bych něco věděl. Mám TechniSat TechniCorder ISIO STC a k tomu naštěstí CA moduly, koupené za dávných časů, kdy si ještě UPC nešlapala po štěstí. Pro "nema" jsem ve svém příspěvku porovnával možnosti nahrávání u UPC vs. O2 za situace, kdy od UPC modul mít nebude, protože, jak si stěžoval, UPC jej nechce prodat a pronájem modulu staví cenově tak nevýhodným, že se to fakt nehodí. V takovém případě je UPC s O2 prakticky na stejné startovní čáře. Export (archivace) nahrávek pro trvalé uchování nelze ani u cihly UPC ani u STB od O2. Možnosti nahrávání se pak liší už jen nuancemi. Tím chci říct, že UPC tím, že nechce prodávat CA moduly, možnost pronájmu CA modulů tají a ještě ten pronájem nastavila tak nevýhodně, sama sobě škrtla jednu z mála konkurenčních výhod a tou je možnost příjmu na jakémkoliv DVB-C zařízení s CI slotem. Na co je pak klientovi televizor s CI slotem, který podporuje příjem DVB-C? Nepatřím zrovna mezi fanoušky O2, ale musím říct, že ta jejich služba O2 TV Air M (možnost příjmu jejich TV na jakémkoliv internetovém připojení nad 6Mb/s) je pořádný šťouchanec do stojatého českého rybníčku. Každá konkurence je dobrá. A tohle je jen první vlaštovka. Startují další poskytovatelé, jejichž TV služby lze přijímat nezávisle na poskytovateli internetu. Proto se UPC divím, že se politikou kolem CA modulů připravuje o jednu z mála výhod. YABAKA: Ano, "suverénně mohu tvrdit o tisícovce" , protože za tisícovku sama UPC moduly dříve nabízela k odkoupení. A co se týče Conaxu - této společnosti samozřejmě musí UPC platit za licence, ať už je příjem realizován STB nebo CA modulem, protože proč? protože je kódování placených programů realizováno systémem Conax . A ano, souhlasím s tebou, je to každého volba, jestli do smluvního vztahu s UPC vstoupí za daných podmínek nebo ne. Já třeba jsem u UPC nyní spokojen. Mám nastavené dobré podmínky balíčku a CA moduly mám odkoupené. Určitě to ale neznamená, že by si tu "nemo" nemohl postěžovat na neúměrné vysokou cenu pronájmu CA modulu. Nebo je na tomto fóru veškerá kritika UPC zakázána tomusi? Skoro mi to tak začíná připadat, podle nasupených reakcí Milava a Yabaky. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/82/#findComment-88687 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 16. února 2016 Sdílet Odesláno 16. února 2016 Nehledě na to, že v Německu UPC (Unitymedia) CA modul pořád prodává. Nemůžu si pomoct, ale tolik submisivních lidí, co firmám ty jejich kecy o tom že něco nejde žerou, bych snad jinde než na českých fórech nenašel. A "náš zákazník náš pán" to už nikomu nic neříká? Zrovna u firem poskytujících služby by to mělo být to první co si zopakují každý den po příchodu do práce. UPC není schopna už tři-čtvrtě roku zlepšit použitelnost rozhraní Horizon, aby měl tv funkce aspoň takové, jako 10 let staré stb, jen se pořád vymlouvají jak na tom pracují. Zrušili prodej CA modulů, i když je to pro většinu lidí první volba při koupi TV. A jsou lidé co využijí v domácnosti 4 TV, to si opravdu mají objednat 4 cihly nebo ty bazmeky Horizon HD stb? Zrušení prodeje CA modulů je jen akt nenažranosti UPC, ničeho jiného. I přes to, že komfort sledování přes polofunkční Horizon fw je menší než dříve, i přes to, že naprostá většina lidí nepotřebuje Internet vyšší než 40Mb/100Mb, tak UPC opět v novém roce měnila tarify a převáděla lidi na vyšší, navzdory tomu, že to samé dělala už v květnu. A přes toto všechno se najdou lidi, kteří jsou schopni UPC obhajovat? Za co proboha? Co dobrého za posledních 12 měsíců pro zákazníky udělali? Polofunkční videotéka s většinou filmů co už člověk viděl, rozhodně není nic co by vyvrátilo všechny negativní kroky UPC v posledním roce. Mě nikdy nezajímá co firmy prostřednictvím svých PR oddělení zákazníkům sdělují. Obrázek si udělám ne podle jejich slov, ale podle činů. A když si zrekapituluji vše co UPC za poslední období udělala a neudělala, tak mě vychází, že na své zákazníky zvysoka s***. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/82/#findComment-88688 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 16. února 2016 Sdílet Odesláno 16. února 2016 Kodl@ Že se dřív něco prodávalo neznamená, že to muselo být výdělečný. Fa UPC na to taky mohla doplácet nebo byly jiný problémy. To já samozřejmě nevím, ty to taky nevíš, takže nezbývá nic jinýho, než to vzít jako fakt. A neúměrně vysoká cena je těch 70 kaček, což je sotva krabička cigaret? To si děláš (_._), ne? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/82/#findComment-88689 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kodl Odesláno 16. února 2016 Sdílet Odesláno 16. února 2016 YABAKA: Bohajeho! Tak se podívej na netu, kolik CA moduly běžně stojí! Navíc, když je UPC od výrobce SMiT nakupovala ve velkém, tak je samozřejmě nekupovala za retail ceny, ale za ceny mnohem nižší, takže jsem si stoprocentně jistý, že při prodeji klientům ani jedna ze společností (ani UPC ani předtím LICA) CA moduly nedotovala ze svého! O důvodu, proč UPC přestala propagovat CA moduly, proč je přestala prodávat a proč nasadila neúměrně vysokou cenu jejich pronájmu můžeme jen spekulovat. V každém případě tento krok přišel ve chvíli, když se UPC snažila klientům vnutit Horizon (cihlu). A na té neúměrně vysoké ceně trvám. Nejde o absolutní částku, ale o nepoměr ceny CA modulu vůči výši pronájmu. S takto vysokou cenou pronájmu má UPC ten CA modul za necelých 15 měsíců od klienta zaplacený a pak už jen "saje". Nezdá se ti divné, že "cihlu", jejíž cena je mnohonásobně vyšší, UPC pronajímá za 50 Kč měsíčně? Navíc - k té ceně - příklad z běžné domácnosti: 2 TV + 1 STB = 3 x CA modul á 70 Kč = 210 Kč měsíčně. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/82/#findComment-88691 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 16. února 2016 Sdílet Odesláno 16. února 2016 Cihla se pronajímá za 200 Kč měsíčně. Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/82/#findComment-88692 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 16. února 2016 Sdílet Odesláno 16. února 2016 to musí být těžká úchylka nebo maximální hobby, narvat měsíčně tolik peněz do čumění na bednu (každý máme nějakou tu svoji úchylku, do které narveme to, co jiní nechápou) Asi s odkoupením karet není jiná cesta, než masové výpovědi TV služeb, jinak si UPC nepřevychováme. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/82/#findComment-88693 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kodl Odesláno 16. února 2016 Sdílet Odesláno 16. února 2016 Cihla se pronajímá za 200 Kč měsíčně. 50 Kč měsíčně navíc ke Komfortu a Kompletu Ale je fakt, že tím myslí "navíc" oproti Kaonu, který je za 70 Kč, takže pronájem cihly k balíčku komfort činí 120 Kč měsíčně ... počítám dobře? Cenu pronájmu set-top boxu Kaon stanovila UPC nastejno jako u CA modulu, a to přesto, že Kaon stojí podle stejné stránky výše na odkupu 2020Kč. Fakt to není nikomu divné? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/82/#findComment-88695 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 16. února 2016 Sdílet Odesláno 16. února 2016 ad kódování: U nových STB se Conax nepoužívá. ad moduly: A zas na druhou stranu je na pronájmové zařízení vlastně nekonečná záruka a můžu ho kdykoliv vrátit narozdíl od odkoupeného. Má to tedy svá pro i proti. ad co udělala UPC pro své zákazníky: Docela dost. To, že to dobré nevidíte, jelikož ve Vašem konkrétním případě se Vás to nedotklo či neoceníte to, co jiní je věc jiná. Ono se to nezdá, ale český zákazník je hrozně náročný a věčně řve, na druhou stranu se nemůžeme divit, když vidíme, co si u nás různé společnosti většinou se zahraničními vlastníky dělají. Ke zlepšení Horizon prostředí. Jestli nevidíte změny a posuny vpřed, tak se asi nekoukáte. Ano, máte pravdu, že k "dokonalosti" to má ještě daleko. Tak zrušili prodej nějakého zařízení a je úplně jedno, jaké k tomu mají důvody. Je to jejich síť a jaká zařízení a za jakých podmínek si na ní budou poskytovat je jen jejich věc. A ani jako zákazník nemám právo jim do toho kecat. Můžu vyjádřit svou nespokojenost, to je tak vše. Věřím, že kdyby to bylo tak špatné rozhodnutí, jak tu neustále čtu, snad by to tam někomu došlo a změnili by to. Doufám, že stejně přijde doba, kdy se zase bude prodávat. A nejde kolikrát ani tak o obhajování, ale je třeba s čistou hlavou to vzít z druhého pohledu. Je přeci nefér jen hanit a plivat špínu. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/82/#findComment-88696 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kodl Odesláno 16. února 2016 Sdílet Odesláno 16. února 2016 ad kódování:U nových STB se Conax nepoužívá. To lze? Tím myslím - přijímat na straně klientského zařízení programy kódované systémem Conax aniž by to zařízení mělo licenci Conax pro dekódování? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/82/#findComment-88698 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 16. února 2016 Sdílet Odesláno 16. února 2016 Je škoda, že jste ve svém příspěvku nenapsal nic, co UPC pro své zákazníky udělala. Takto to vypadá poněkud nedůvěryhodně, když napíšete udělali toho dost, bez konkrétního příkladu. U Horizon HD (Kaon stb) jsem byl docela spokojen s fw, který byl používán cca od září do listopadu. Bohužel poslední aktualizace přinesla při startu neuvěřitelně otravnou volbu mezi Stand-by a Eco režimem a nutnost opět po každém startu ručně volit poměr stran, což už předchozí verze měla bezchybně vyřešeno. A od té doby prošly 2 a půl měsíce a oprava nikde. Moje příspěvky nejsou o házení špíny a pomluvách, ale o napsání pravdivého stavu věcí z mé zkušenosti a rekapitulaci kroků UPC. Psát chválu na UPC můžete jak chcete, ale faktický stav věcí rozporovat nelze, protože fakta jsou ověřitelná. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3162-ci-rozhran%C3%AD-a-ca-moduly/page/82/#findComment-88699 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.