Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Me take CA modul /starsiho data porizeni/ od Lica /pro Upc. Neumoznuje nahravani nekterych

poradu .... pise to neco ve smyslu ochrany autorskych prav / mam Tv Samsung .

Odesláno

To spíš neumožňuje ten krámskej Samšrot.

Odesláno

CI i CI+ funguje v poslední generaci naprosto bez problémů, CI paradoxně lépe (nevypisuje otravné hlášky při spuštění)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Otravné hlášky při spouštění záleží na verzi FW. Mám jeden starý CI+ od Lica a ten to nedělá. Někde jsem tu psal i konkrétní verze FW.

Odesláno

Dnes mi přišel CA modul se spárovanou kartou, když to v nastavení TV chci přepnout na CA tak je tam hláška"CA modul není vložen" . Tv má podporu CI+ a modul tam je správně zasunutý, měl někdo podobný problém?

Odesláno

Jeden známej měl totéž. Tak jsem vzal svůj modul s kartou, vložil a všechno fachalo. Nezbejvalo tedy nic jinýho, než reklamace.

Odesláno

Kodl: a dá se tím něco dělat?

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

tramin: bohužel, to nevím. To je spíše dotaz na dodavatele modulu - Lica nebo UPC. Můžeš se jich zkusit zeptat, jestli by s tím nešlo něco dělat.

Nevím, jestli společnosti LICA a UPC mají vlastní upravený firmware CA modulů nebo zda používají firmware, který jim dodává výrobce modulů.

Zde je ten příspěvek, ve kterém jsem psal konkrétní verze firmwaru modulů - jedna verze produkuje otravné hlášky a druhá ne.

Odesláno

Dík,zkusím.Každopádně mám tu otravnou...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
  • po 3 týdnech...
Odesláno
Ahoj, stava se mi, ze mi televize jednou za cas zahlasi hlasku "Problem s kartou" a nektere kanaly (vetsinou HD) potom nejdou, nektere (i kodovane) zase jo. Musim potom vypnout televizi vytahnout modul z televize a zase zandat zpet. Potom uz vse funguje. Stava se vam to taky?

Tak tento stejný problém se mi začal objevovat u jedné ze dvou karet, které mám koupené od UPC. Tu co zlobí jsem kupoval 07/2012, tu druhou (která je zatím dobrá) asi o půl roku později. Obě mají SW CNX-SECPLUSGRC -2.8.1 a HW 4.0.2.

Ta chyba se že začátku projevovala nenápadně. Nevím jestli to souviselo, ale čas od času psala TV, že není signál. Pak se občas objevila ta hláška "Problém s kartou". Poslední dny už ta hláška naskakovala velmi často. Po vypnutí a zapnutí TV to fungovalo pár minut a zase se objevila ta hláška a bylo po obraze. Šlo pak jen pár SD i HD kanálů. Třeba Nova šla jen SD, ale Barrandov i HD. Dnes jsem zkoušel prohodit moduly mezi oběma televizemi. Dělalo to na obou TV. Obraz šel zase jen pár minut a pak vyskočila ta hláška. Tak jsem zkusil zavolat na UPC linku, jestli mi neporadí. Technik projevil názor, že je to asi studený spoj a jak se karta v TV zahřeje, tak přestane fungovat. No nevím, ale to se mi úplně nezdá. Karta po vytažení z TV není horká ani po delší době, je sotva vlažná. Ale i kdyby jo, tak jak je možný, že když se objeví ta hláška a vypnu a zapnu TV, to nestačí vychladnout a hned to zase funguje a někdy i půl hodiny. Ale stalo se, že nepomohlo ani to vyndání a zandání modulu z /do TV. Nicméně bylo vidět, že proběhla autentifikace v pěti krocích a pak to napsalo Problém s kartou.

Když tedy technik prohlásil modul za vadný a bohužel půl roku po záruce a že už moduly neprodávají, ale jen pronajímají, tak jsem si hned jeden modul v pronájmu objednal. Bohužel i ten pronájem zdražili a dnes už není za 50 Kč, ale za 70 Kč.

Po telefonátu jsem jen tak na zkoušku vrátil modul do TV a ono to od té doby zase funguje. Už přes 5 hodin bez výpadku. Tak jsem tu objednávku zase u UPC zrušil.

Mě se to celé ale nějak nezdá, tak buď je v modulu nějaké kurvítko (možná fakt studený spoj), nebo je to problém spíš softwarový. Vypadá to, jako by se modul po čase zahltil a přestal komunikovat. Pokud třeba nepomohlo jen vypnutí a zapnutí TV (bez vytažení že zásuvky), tak pomohlo vyndat modul z TV a dát ho do druhé TV.

Jenže UPC nepřizná, že je s kartami nějaký SW problém. Proč je přestali prodávat? Aby je mohli snadněji měnit v případě nějaké změny?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community