Odesláno 14. února 2012 13 let Ahoj, nerad otravuju, ale dnes mi přišel od UPC dopis (obyčejný), ve kterém je žádost o "dodatečné podepsání" smlouvy. Součástí je ceník a VOP. U UPC jsem od doby co převzal Karneval, mám od nich všechny služby (digi TV, internet, telefon), které objednávám telefonicky nebo přes web a smlouvu vždy podepisuju technikovi, když instaluje nebo přinese nové vybavení. Ve smlouvě defakto všechno odpovídá, ale mají tam staré teleonní číslo na můj mobil (za poslední rok jsem jim nové diktoval nejmíň 7x). Dotaz číslo 1: Přišel někomu takový dopis a co s ním budete případně dělat? Dotaz číslo 2: Využívám telefonní tarif Basic za 1Kč/12 měsíců. Tento tarif mám už několik let a vždy jsem byl operátorkou na infolince ujištěn, že kampaň se automaticky prodlužuje o 12 měsíců. Teď podle nové smlouvy co chtějí podepsat mám tento tarif od 30.1.2011 na 12 měsíců do 30.1.2012. Znamená to, že nově opravdu chtějí 221 Kč za měsíc? V ceníku totiž o 1,- korunovém tarifu není ani zmínka. (O možnosti přechodu na tarif za 50 Kč vím, ale měsíčně provolám maximálně 15 Kč). Díky
Odesláno 14. února 2012 13 let tarif basic je za korunu na 12 měsíců, pak za 222, což je úplně super, platit za nic... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 14. února 2012 13 let Ano, tak to inzerují, přesto já mám telefon basic už tři roky a stále za 1 Kč Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.