Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dej manuální ladění ;nastav nejakou frekvenci na ktere vysila upc-najdes zde na foru-seznam muxu-a podivej se jakou mas silu a kvalitu signalu

Odesláno

Mám Samsunga UE37C plus kartu z Licy, abych naladil všechny kanály musel jsem jako zemi nastavení dle pokynu z UPC dát Německo, radili ještě další, ale ty si již nepamatuji, funguje všechno jen EPG info neumí diakritiku

Odesláno
:D Takže jestli máš spárovanou kartu s CAM-TV jej přečte-dáš manuální ladění-nastavíš frekvenci ,symbol rate a modulaci podle seznamu kanálů a multiplexů uvedených zde download/seznam_muxu.htm a budeš mít dobrou sílu a kvalitu signálu,tak se naladit musí!U automatického ladění jsou frekvence,symbol rate a modulace nastavené pro každou zemi a každou značku TV a nemusí obsahovat frekvence,symbol.rate a modulace na kterých vysílá UPC.Manuální ladění je sice zdlouhavé,ale hned vidíš jestli TV hledala kanály na správné frekvenci na které vysílá UPC.Snad jsem to napsal srozumitelně. :D
Odesláno

hmm, zkusim to jeste jednou vsechno, ale zitra... uz me to nebavi...

Odesláno

Ladit zkousej radeji bez CA modulu, at je jistota ze neni problem nekde v nem.

Pokud to TV ukazuje, tak po zadani fekvence, SR a modulace podle tabulky, zkontroluj uroven signalu a kvalitu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
1. jako cesko vidim moznost kabel, ale nic to nenajde

2. zkousel a tich 20 kanalu naladim, ale to je k nicemu, kdyz jim mam mit 80

3. zkousel a nic

4 taky jsem zkousel a nic

 

 

Ad 1) Kabel bude chyba v nastavení.

Ad 2) Pleteš se, 20 kanálů je v "anténě", tedy DVB-T správně. 80 jich máš najít na "kabelu" což je DVB-C. U tebe bod 1).

Odesláno

hmm, uz to mam vsechno nalazeny, ale slo to jen manualne a na nekolikrat. treba jsem tam dal tu frekvenci, ukazalo se 100% kvalita a signal, ale neslo to ulozit. tv jsem vypnul a znovu zapnul a uz to slo i ukladat... super, ted jen resim, to ze asi nemam aktivovanou kartu, protoze mam vetsinu kanalu zakodovanou a pri tom mi to pise, ze predplatny je uz od prvniho unora, ale s tim mi tady asi nikdy nepomuze a budu muset zavolat do upc. nebo je to tim, ze se to musi sparovat a po tich 2 hodinach jak nekdo psal na tomto foru to bude fungovat?

 

dekuju vsem zucastnenym za rady:-)

Odesláno

Předplatný na daný měsíc je vždy od 1. dne a pokud máš preview tak tam je 01FFFFFF. Když to ani přes to nefunguje tak chybí příjmout párování (to bývá do 1 hodiny) jinak kontaktovat KC UPC

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
nastavit zemi na "zadnou" nebo "finsko", ale jako "zadna" to nejede a "finsko" tam neni.

 

Neni tam volba -- (dve pomlcky)..? Nechce se mi ted hledat manual od ni.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
hmm, uz to mam vsechno nalazeny, ale slo to jen manualne a na nekolikrat. treba jsem tam dal tu frekvenci, ukazalo se 100% kvalita a signal, ale neslo to ulozit. tv jsem vypnul a znovu zapnul a uz to slo i ukladat... super, ted jen resim, to ze asi nemam aktivovanou kartu, protoze mam vetsinu kanalu zakodovanou a pri tom mi to pise, ze predplatny je uz od prvniho unora, ale s tim mi tady asi nikdy nepomuze a budu muset zavolat do upc. nebo je to tim, ze se to musi sparovat a po tich 2 hodinach jak nekdo psal na tomto foru to bude fungovat?

 

dekuju vsem zucastnenym za rady:-)

Máš na výběr-1\nechat zapnutou Tv a čekat až se dočkáš a nebo za 2\zavolat na UPC a budeš to mít cca do 2hodin-podle mojí zlušenosti s mou druhou TV,kterou zapínám občas,tak se stane že musím bohužel volat a to je vždy něco na moje nervy!

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community