Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

samoinstalace v týhle podobě je krok zpátky... kdyby bylo obojí zadarmo nebo za korunu, tak prosim - každej si vybere, co je mu milejší... :| jinak de jenom o dvojnásobný zdražení standardní instalace, která byla do teď u dvou služeb za korunu nebo u jedný za dvě stovky :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
Ono se to radi jako zkuseny stavajici zakaznik, ale predstav si ze s UPC nemas vubec zadne zkusenosti a nevis jak to u nich chodi, pak jim tezko neco budes namitat kdyz ti nabidnou samoinstalaci.

 

Mimochodem u ADSL je to uplne stejny, dostanete modem s navodem jak to zapojit a cau

a nakonec to sousedum zapojuju ja.

Pokud nemám zkušenosti, tak o důvod víc tu samoinstalaci odmítnout. Kromě toho dost pochybuju, že to nabídnou úplně každýmu, protože minimálně ti klienti, kteří UPC nikdy neměli, potřebujou taky zapojit kabel v rozvodný skříni (nezřídka ten kabel ještě dotáhnout do bytu a ukončit zásuvkou), což už toho technika prostě vyžaduje. Samoinstalaci tak nejspíš vnucují jenom těm, kteří jsou bývalí zákazníci a předpokládá se, že aspoň rámcově ví, jak to kdysi měli zapojený a zvládnou to stejně udělat i sami. U ADSL platí totéž, samoinstalace je pouze pro ty, kteří mají v bytě všechno nachystaný z dřívějška.

Odesláno

Samoinstalace může být objednána u každého, technik prostě skončí tím, že vybuduje zásuvku. Ale u zapojení nových služeb se mi samoinstalace nelíbí, nechal bych je jenom u výměn zařízení, popř. dodání druhého boxu/modulu.

Odesláno

Teď sem se díval na web UPC a je tam u objednávky volba buď Samoinstalace = 0 Kč nebo Instalace technikem = 400 Kč. Každej si může vybrat a ne, že je někomu vnucena jenom samoinstalace.

Odesláno

Na webu to tak je, ale pokud si to člověk objednává telefonicky, tak se s ním nikdo moc nepárá a vnutí mu to. A pokud člověk není sběhlý, tak to odkýve. Je to na inividuálním přístupu toho, kdoje od upc na druhém konci drátua opravdu dá vybrat a vysvětlí co to znamená i "neználkovi" a někdo si jen připíše plus za dalšího obětního beránka. Moje sousedka z té samoinstalace dostala málem infarkt. A nakonec musela volat technika, aby jí to všechno zapojil a taky jí to pěkně naúčtoval. Takže teorie výběru moc nefunguje. A každý nemá možnost a um komunikovat přes web. Obzvlášť, když je mu 71 let.

Odesláno

V případě, že již mám internet a digitální tv, jedná se pak "pouze" o výměnu modemů při samoinstalaci? Dle operátorky ano, ale myslím, že je na místě obezřetnost :)

Odesláno

Pokud jiz mas internet tak se jedna jen o vymenu modemu, toho bych se nebal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Na webu to tak je, ale pokud si to člověk objednává telefonicky, tak se s ním nikdo moc nepárá a vnutí mu to. A pokud člověk není sběhlý, tak to odkýve. Je to na inividuálním přístupu toho, kdoje od upc na druhém konci drátua opravdu dá vybrat a vysvětlí co to znamená i "neználkovi" a někdo si jen připíše plus za dalšího obětního beránka. Moje sousedka z té samoinstalace dostala málem infarkt. A nakonec musela volat technika, aby jí to všechno zapojil a taky jí to pěkně naúčtoval. Takže teorie výběru moc nefunguje. A každý nemá možnost a um komunikovat přes web. Obzvlášť, když je mu 71 let.

Ta paní asi nemá všech 5 pohromadě, když odkýve samoinstalaci a nikdy to nedělala. Sorry, ale problém je jenom v tom, že se někdo snaží ušetřit na nesprávným místě a pak dopadne ve stylu levně placený = 2x placený.

Odesláno

Za neúspěšnou samoinstalaci je účtováno 400 ... stejně jako za asistovanou instalaci, takže to člověka stojí vlastně jenom čas.

 

Co jsem nad tím dneska přemýšlel, tak ono není moc prostoru k tomu, aby v případě neúspěchu po někom těch 400 chtěli. Když člověk udělá vše podle dodaných příruček, a modem se přesto nenaladí, tak bude vina buď na straně technika (blbě zapojené v rozvodnici) nebo vadný přístroj, popř. se naladí, ale internet nefunguje, tak je chyba na UPC (nejsou zaregistrované služby)

 

Nepředpokládám, že jsou lidi úplní pitomci a nedokáží našroubovat F konektor na zásuvku a propojit modem s PC UTP kabelem. I když, už jsem na servisech viděl různé šílenosti.

 

Příručky k samoinstalacím:

 

http://www.upc.cz/pdf/DTV_zakladni_box_ ... _navod.pdf

http://www.upc.cz/pdf/DTV_HDPVR_box_ins ... _navod.pdf

http://www.upc.cz/pdf/Internet_Telefon_ ... _navod.pdf

Odesláno

Všechna zařízení, která se dodávají klientům jako samoinstall, se hned po odchodu od klienta registrujou, teda aspoň my to tak děláme. To, že si klient stěžuje, že mu technik dodá krátkej kabel k STB třeba? No a co? Když si klient obj. klasickou instalaci, má právo samozřejmě diskutovat s technikem o způsobu jejího provedení s tim, že si kdykoli a pomalu s čímkoli může na technika na UPCčku stěžovat. V případě samoinstalce se cvakaj kabely jasně daný dýlky bez ohledu na dejme tomu vzdálenost zásuvka-televize. To technika svym způsobem nemusí zajímat, protože technik v tom bytě při samoinstalaci v podstatě nemá co dělat. Maximálně zkouknout typ zásuvky, kvůli koncovce na STB. A na co by si chtěl klient stěžovat? Na dýlku kabelu? To je právě těch podělanejch pár stovek za komfort mít kabel na míru. A chceš mít kabel hezky, aby ti nečuměl po zdech nebo nechyběl? Hurá, napíšu ti to jako asistovanou instalaci :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community