Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

pokud chce zakázník více kabelu,bude platit za hotovy dle ceníku partnerských firem.

Odesláno

No jasně, ale když k někomu přijdeš zkontrolovat zásuvku v rámci samoinstalace, tak je lepší se s tim klientem domluvit na asistovaný instalaci (umístit mu kabeláž na zeď atd...), než mu vrazit tašku do ruky otočit se na patě a vypadat jako největší netáhlo, který neumí ani zprovoznit zařízení.

Odesláno

Když jdeš jenom zkontrolovat zásuvku, tak určitě nemáš vybavení na nějaký uchytávání kabelů na zeď. A nejspíš ani nemáš čas se tím zabývat. Navíc dělat něco "bokem" se nemusí vyplatit ani tobě a ani zákazníkovi. Pokud chce někdo komplet instalaci, tak si ji má prostě objednat a ne šetřit 4 stovky...

Odesláno

...to teda vercajk s sebou mám. Bokem nic nedělám, to neni můj styl. Jak řikáš, spálit se na volovině mi za to nestojí. Ale ten vercajk nosim, protože když jdeš do bytu na samoinstal a zároveň reaktivaci, tak asi těžko bude klientovi s placatou zásuvkou na zdi kabel bez "efkovýho" konektoru. A to si piš, že lidi ani nevědi co maj v bytě a kam to pak maj připojit... :D

Odesláno

Proto rikam ze je blbost delat samoinstalce u novych zakazniku, navic v online objednavce co ma UPC na webu vylozene lzou, je tam uvedeno "službu nainstalujete až se Vám to bude hodit.",

jenze uz tam zapomeli uvest, ze technik k vam stejne musi dojet ve smluveny cas tak jako tak,

takze sporivy cechacek si myslim ze usetri ctyri stovky, jenze pak zjisti ze nevi jak to zapojit, ze kabely jsou kratke, ze musi vrtat diry do zdi a tahat kabely a ze to cele nakonec stejne nejede, tazke musi opet prijet technik a usetri se kulovy, jak na strane klienta, tak na strane UPC,

snad to UPC brzy dojde a budou jen samoinstalace u stavajicich zakazniku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Myslím, že je to dobrý marketingový tah. Většina nových zákazníků nakonec stejně musí objednat technika a samostatný výjezd už UPC účtuje jinak. Tím myslím dráž. Takže prašule navíc.

Odesláno
...to teda vercajk s sebou mám. Bokem nic nedělám, to neni můj styl. Jak řikáš, spálit se na volovině mi za to nestojí. Ale ten vercajk nosim, protože když jdeš do bytu na samoinstal a zároveň reaktivaci, tak asi těžko bude klientovi s placatou zásuvkou na zdi kabel bez "efkovýho" konektoru. A to si piš, že lidi ani nevědi co maj v bytě a kam to pak maj připojit... :D

Nevím jak ty, ale já bych si na kontrolu zásuvky rozhodně nebral třeba vrtačku nebo lišty, což je k montáži kabelu na zeď potřeba :mrgreen: A pokud to zákazník nemá objednaný (tu montáž) a ty mu začneš cokoliv dělat, tak je to prostě černota (ani ty nemáš pověření od UPC to provést), nehledě na to, že máš seznam dalších X lidí, ke kterým musíš jet a nejde se kdesi zdržovat jenom proto, že si nějakej lakota najednou vzpomněl, že to sám nezvládne...

Odesláno

...nee, o vrtačce a lištách jsem nemluvil. Mluvil jsem o tom, že mám vercajk, teda jako kufr s klasickym nářadím s konektorama, kterej si na prohlídku zásuvky vzít musim, páč až v bytě vidim, jakou koncovku k zásuvce mám nacavaknout. Protože u nás je to třeba nastavený tak, že jakmile nedáš klientovi vhodně připravenej kabel k samoinstalaci a on si zavolá na UPC, že to nepřipojí, protože nemá k zásuvce (např.) efkovej konektor, tak mu to jedeš dodat zadáčo...

Odesláno
Myslím, že je to dobrý marketingový tah. Většina nových zákazníků nakonec stejně musí objednat technika a samostatný výjezd už UPC účtuje jinak. Tím myslím dráž. Takže prašule navíc.

 

Instalace firmou i servis po samoinstalaci jsou za 400 (viz. ceníky) takže lidi to stojí maximálně peníze za telefon a čas, když podruhé čekají na technika. UPC tímhle rejžuje jen na servisních firmách, protože jim nemusí tolik platit. Čekám, kdy se nás to tvrdě dotkne.

 

fejkař já si koaxy udělal do zásoby, 5 od každého kusu a podle zásuvky tahám z tašky ten správný. Ale vercajk s sebou taky nosím, člověk nikdy neví, kdy ho bude potřebovat.

  • po 4 týdnech...
Odesláno
Pokud jiz mas internet tak se jedna jen o vymenu modemu, toho bych se nebal.

Potvrzuji, takovou "samoinstalaci" jsem zvládla i já :wink: . Do cca 1,5 hodiny po předání nového modemu se net rozjel.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul, modem Cisco 3208
  • Ostrava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community