Přejít na obsah

zmeny sluzeb od 1.5. 2012


homberg

Doporučené příspěvky

Návštěvník Neutronek
Nikde jsem tu na fóru nenašel log z Vašeho modemu zkuste ho sem hodit, třeba něco ukáže.

Stačí takhle?

 

Model: Cisco EPC3208

Vendor: Cisco

Hardware Revision: 1.0

 

MAC Address: 60:2a:d0:cb:b8:53

Bootloader Revision: 2.3.1_R3

Current Software Revision: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c_upc

Firmware Name: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c_upc.bin

Firmware Build Time: Jan 17 09:22:04 2012

Cable Modem Status: Operational

Wireless Network:

--------------------------------------------------------------------------------

Cable Modem State

DOCSIS Downstream Scanning: Completed

DOCSIS Ranging: Completed

DOCSIS DHCP: Completed

DOCSIS TFTP: Completed

DOCSIS Data Reg Complete: Completed

DOCSIS Privacy: Enabled

--------------------------------------------------------------------------------

Downstream Channels

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: 0.0 dBmV 39.8 dB

Channel 2: -0.5 dBmV 39.7 dB

Channel 3: -0.2 dBmV 39.9 dB

Channel 4: -0.2 dBmV 39.7 dB

Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

--------------------------------------------------------------------------------

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 43.3 dBmV

Channel 2: 44.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Neutronek

Tak všichni víme kde je problém, dokonce i samo UPC to přiznalo, ale slíbená náprava do konce 1. čtvrletí se nekoná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ty problemy jsou stale vetsi nasral sem se a zrusil upc internet ...zdrazili a misto zrychleni to pada rychlost podle plotu ...divili se proc ale naprava zadna ...

je to spise horsi nez lepsi nyni mam internet od konkurence a pohoda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Neutronek

Tak už přišla odpověď :thumleft:

 

Dobrý den,

 

Situaci ve Vaši lokalitě řeší místní technici. V listopadu 2011 se objednala nákladná technologie z Holandska. Dodání bylo v plánu toto čtvrtletí. V tuto chvíli vyjádření techniku je takové, že technologie nepřišla a termín dodání je druhé čtvrtletí 2012.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne ......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Bert

Zdravím z Opavy.

Taková malá zkušenost:

Mám 10Mb internet+mini+tel.basic= cena 494,-Kč

Jelikož se od 1.5. mění podmínky a cena by vzrostla o cenu modemu cca50,-Kč, tak jsem poslal doporučeně výpověď dle podmínek a vypověděl smlouvu k 30.4.2012.

Za pár dní telefon a nabízela mi operátorka levnější tarif a tvrdila, že k 30.4. mi končí pouze internet, ale telefon + mini až do 31.5. (samozřejmě za plné ceny!)

To mě naštvalo, protože v podmínkách je, že pokud se změní smluvní podmínky v můj neprospěch, můžu vypovědět smlouvu a né jen nějakou službu.

Napsal jsem přes klientský dotazník, a ať mi to dají písemně. - dodnes žádná odpověď!!!!

Operátorka v pátek volala ještě jednou a já ji říkám, že bych měl zájem jen o internet za tu nižší cenu (cca 373,-Kč/30Mb), ale upozorňuji, že ta předešlá smlouva končí celá k 30.4.!!!

To ji evidentně zaskočilo a že to musí předat na reklamační oddělení.....

Od té doby zase klid.....

No tak uvidím, ale jestli poruší smlouvu a neukončí v termínu dle OP, tak jdu na čojku!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

Cena se změnila v tvůj neprospěch jenom u internetu, takže z logiky věci vyplývá, že to na televizi a telefon vliv nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Bert

Jenže ve VOP se píše o ukončení smlouvy (tzn celé) a né jenom nějaké služby.

Viz. poslední odstavec:

 

 

 

2.5. Za jakých podmínek může Smlouvu změnit UPC

2.5.1. Pokud UPC změní podmínky Smlouvy, tzn. i jakoukoli součást Smlouvy, dozvíte se o tom minimálně 1 měsíc předem, a to na našich internetových stránkách www.upc.cz a v každé naší provozovně.

2.5.2. Pokud UPC změní podmínky Smlouvy ve Váš neprospěch, oznámíme Vám to minimálně 1 měsíc předem stejnou formou, jakou jste zvolili pro zasílání vyúčtování.

2.5.3. Pokud UPC změní podmínky Smlouvy ve Váš neprospěch a Vy s touto změnou nesouhlasíte, máte možnost ukončit Smlouvu ke dni, kdy se mají podmínky Smlouvy změnit. O tom, že s novými podmínkami Smlouvy nesou-hlasíte, nás ale musíte písemně informovat alespoň 15 dnů před plánovanou změnou, jinak nebudeme schopni tech-nicky tento požadavek zpracovat a Smlouvu ukončit. Právo ukončit smlouvu z tohoto důvodu však nemáte, dojde-li ke změně podmínek Smlouvy na základě změny právní úpravy nebo v případě změny uložené Českým telekomuni-kačním úřadem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...