Návštěvník Neutronek Odesláno 21. dubna 2012 Sdílet Odesláno 21. dubna 2012 Nikde jsem tu na fóru nenašel log z Vašeho modemu zkuste ho sem hodit, třeba něco ukáže. Stačí takhle? Model: Cisco EPC3208 Vendor: Cisco Hardware Revision: 1.0 MAC Address: 60:2a:d0:cb:b8:53 Bootloader Revision: 2.3.1_R3 Current Software Revision: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c_upc Firmware Name: e3200-ESIP-12-v302r125533-120117c_upc.bin Firmware Build Time: Jan 17 09:22:04 2012 Cable Modem Status: Operational Wireless Network: -------------------------------------------------------------------------------- Cable Modem State DOCSIS Downstream Scanning: Completed DOCSIS Ranging: Completed DOCSIS DHCP: Completed DOCSIS TFTP: Completed DOCSIS Data Reg Complete: Completed DOCSIS Privacy: Enabled -------------------------------------------------------------------------------- Downstream Channels Power Level: Signal to Noise Ratio: Channel 1: 0.0 dBmV 39.8 dB Channel 2: -0.5 dBmV 39.7 dB Channel 3: -0.2 dBmV 39.9 dB Channel 4: -0.2 dBmV 39.7 dB Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB -------------------------------------------------------------------------------- Upstream Channels Power Level: Channel 1: 43.3 dBmV Channel 2: 44.0 dBmV Channel 3: 0.0 dBmV Channel 4: 0.0 dBmV Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 21. dubna 2012 Sdílet Odesláno 21. dubna 2012 hodnoty sou fpoho, tady problém nebude - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Neutronek Odesláno 21. dubna 2012 Sdílet Odesláno 21. dubna 2012 Tak všichni víme kde je problém, dokonce i samo UPC to přiznalo, ale slíbená náprava do konce 1. čtvrletí se nekoná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 22. dubna 2012 Sdílet Odesláno 22. dubna 2012 no ty problemy jsou stale vetsi nasral sem se a zrusil upc internet ...zdrazili a misto zrychleni to pada rychlost podle plotu ...divili se proc ale naprava zadna ... je to spise horsi nez lepsi nyni mam internet od konkurence a pohoda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kema Odesláno 22. dubna 2012 Sdílet Odesláno 22. dubna 2012 Můžete napsat od koho jste si internet pořídil? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Neutronek Odesláno 22. dubna 2012 Sdílet Odesláno 22. dubna 2012 Tak už přišla odpověď Dobrý den, Situaci ve Vaši lokalitě řeší místní technici. V listopadu 2011 se objednala nákladná technologie z Holandska. Dodání bylo v plánu toto čtvrtletí. V tuto chvíli vyjádření techniku je takové, že technologie nepřišla a termín dodání je druhé čtvrtletí 2012. S pozdravem a přáním příjemného dne ...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bert Odesláno 23. dubna 2012 Sdílet Odesláno 23. dubna 2012 Zdravím z Opavy. Taková malá zkušenost: Mám 10Mb internet+mini+tel.basic= cena 494,-Kč Jelikož se od 1.5. mění podmínky a cena by vzrostla o cenu modemu cca50,-Kč, tak jsem poslal doporučeně výpověď dle podmínek a vypověděl smlouvu k 30.4.2012. Za pár dní telefon a nabízela mi operátorka levnější tarif a tvrdila, že k 30.4. mi končí pouze internet, ale telefon + mini až do 31.5. (samozřejmě za plné ceny!) To mě naštvalo, protože v podmínkách je, že pokud se změní smluvní podmínky v můj neprospěch, můžu vypovědět smlouvu a né jen nějakou službu. Napsal jsem přes klientský dotazník, a ať mi to dají písemně. - dodnes žádná odpověď!!!! Operátorka v pátek volala ještě jednou a já ji říkám, že bych měl zájem jen o internet za tu nižší cenu (cca 373,-Kč/30Mb), ale upozorňuji, že ta předešlá smlouva končí celá k 30.4.!!! To ji evidentně zaskočilo a že to musí předat na reklamační oddělení..... Od té doby zase klid..... No tak uvidím, ale jestli poruší smlouvu a neukončí v termínu dle OP, tak jdu na čojku! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 23. dubna 2012 Sdílet Odesláno 23. dubna 2012 Cena se změnila v tvůj neprospěch jenom u internetu, takže z logiky věci vyplývá, že to na televizi a telefon vliv nemá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 23. dubna 2012 Sdílet Odesláno 23. dubna 2012 hlavně ona se neměnila cena internetu, zaved se poplatek za pronájem zařízení, kterej tady do tý doby nebyl, a zákazník ho platit nemusí, pokud nechce... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bert Odesláno 23. dubna 2012 Sdílet Odesláno 23. dubna 2012 Jenže ve VOP se píše o ukončení smlouvy (tzn celé) a né jenom nějaké služby. Viz. poslední odstavec: 2.5. Za jakých podmínek může Smlouvu změnit UPC 2.5.1. Pokud UPC změní podmínky Smlouvy, tzn. i jakoukoli součást Smlouvy, dozvíte se o tom minimálně 1 měsíc předem, a to na našich internetových stránkách www.upc.cz a v každé naší provozovně. 2.5.2. Pokud UPC změní podmínky Smlouvy ve Váš neprospěch, oznámíme Vám to minimálně 1 měsíc předem stejnou formou, jakou jste zvolili pro zasílání vyúčtování. 2.5.3. Pokud UPC změní podmínky Smlouvy ve Váš neprospěch a Vy s touto změnou nesouhlasíte, máte možnost ukončit Smlouvu ke dni, kdy se mají podmínky Smlouvy změnit. O tom, že s novými podmínkami Smlouvy nesou-hlasíte, nás ale musíte písemně informovat alespoň 15 dnů před plánovanou změnou, jinak nebudeme schopni tech-nicky tento požadavek zpracovat a Smlouvu ukončit. Právo ukončit smlouvu z tohoto důvodu však nemáte, dojde-li ke změně podmínek Smlouvy na základě změny právní úpravy nebo v případě změny uložené Českým telekomuni-kačním úřadem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky