Návštěvník Krist Odesláno 9. května 2012 Sdílet Odesláno 9. května 2012 speedtest.cesnet.cz ukazuje 11,2. Test na webu UPC 32,66. Nic se nehoduje, měřáky naprd. Ty vázaný přímo na UPC frčí jak mají a odevšud jinud stahuje pomalu. I z rychlých serverů. Vidím, že zde stejně nikdo nepomůže, půjdu se zahrabat 32 metrů pod zem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 9. května 2012 Sdílet Odesláno 9. května 2012 ještě si zkus rychlost.cz sitel - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Krist Odesláno 9. května 2012 Sdílet Odesláno 9. května 2012 cz.sitel žádný pokrok Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 9. května 2012 Sdílet Odesláno 9. května 2012 speedtest.cesnet.cz ukazuje 11,2. Test na webu UPC 32,66. Nic se nehoduje, měřáky naprd. Ty vázaný přímo na UPC frčí jak mají a odevšud jinud stahuje pomalu. I z rychlých serverů. Vidím, že zde stejně nikdo nepomůže, půjdu se zahrabat 32 metrů pod zem. Už jsem psal, že ty měřáky celkově nestojí za nic a jediný skutečně hodnověrný údaj je ten, když si to sám změříš podle objemu stažených dat z nějakých prokazatelně rychlých serverů typu Rapidshare. Samozřejmě za předpokladu, že to "úzké hrdlo" není tvůj PC nebo router. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Krist Odesláno 9. května 2012 Sdílet Odesláno 9. května 2012 ale já už nepotřebuji nic měřit. Vždyť to sem vše podrobně rozepisuji, router odpojen, PC OK atd.atd. Teď jen jak to dostat do latě ??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 9. května 2012 Sdílet Odesláno 9. května 2012 Pokud problém trvá, tak platí co jsem psal už na minulé stránce: Pokud problém bude i na kabelu, tak reklamovat .... prostě použít kontaktní formulář a to tak dlouho než to opraví. Následně chtít kompenzaci za dobu, kdy to nešlo rychlostí, kterou mají data "lítat". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Krist Odesláno 9. května 2012 Sdílet Odesláno 9. května 2012 Tady je to jak na poště Psal jsem, že jsem dal výpověď, nějaký telefenování nemá zatím smysl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jaku Odesláno 9. května 2012 Sdílet Odesláno 9. května 2012 Promiň, nevím o které poště píšeš. Já odpovídal na tvůj dotaz: ...Teď jen jak to dostat do latě ??? Z toho jsem pochopil, že chceš mít tu rychlost, kterou máš objednanou a platíš ji. Navíc nepíšu nic o telefonování, ale o vyplnění formuláře na webu. To nic. Asi je už moc hodin. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 9. května 2012 Sdílet Odesláno 9. května 2012 to tomus: děkuji za info, tak já to zkusím snížit na ten tarif 2 MB/s Za opětovné zvýšení tarifu se snad žádný poplatek neplatí... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Krist Odesláno 9. května 2012 Sdílet Odesláno 9. května 2012 ...telefenování ani dopisování, to dá rozum, když..viz výše. Zas tolik hodin není...leda na poště Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky