Odesláno 5. března 2014 11 let Ty, které uvádím, pouze net 5 M. Cena 582,-Kč, nově to mělo být kolem 660,-Kč.
Odesláno 15. března 2014 11 let Je zde někdo, komu již volali ohledně potvrzení zrušení služby k 31.3.2014? Od posledního kontaktu - viz výše mě nikdo nevolal. Mám čekat nebo si zavolat na ZL, aby mi podali informace k zrušení - potvrzení toho data a podrobnosti k vrácení STB.
Odesláno 15. března 2014 11 let všechno najdeš ve vop - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 15. března 2014 11 let Uváděl jsem, KDO PRÁVĚ RUŠÍ. Tak jestli má informace. Snad do diskuzního fóra, které byť není oficiální od UPC mohu položit dotaz? V tom případě mohou zrušit i třeba populární Mobilmanii. Vše najdeme v návodech, VOP nebo na sociálních sítích a u operátora. Délku výpovědní lhůty znám a dokonce i seznam příslušenství. Dokonce mám i vytištěný protokol na vrácení STB... http://www.upc.cz/pdf/VOP_UPC.pdf ALE jaksi POPRVÉ za dobu cca 10 let něco u firmy ruším, tak mě zajímá praxe a od toho snad diskuze jsou.
Odesláno 16. března 2014 11 let Domnívám se dle dnešního telefonátu, tak ukončení služeb k 31/3. Jejich nabídka: 10 Mb + Starter+Relax + Telefon 100 + STB + wifi modem = 480,-Kč. S díky jsem ji odmítl. Takže nyní doufám už bude volat výpovědní a sdělí mi ukončení služeb + informace k poslední poměrové faktuře za TV a doufám, že se to bude počítat z původní ceny za TV a ne z nové. Což jsem i takto uvedl té paní. UPC má nějaký výpovědní oddělení? Nikdy jsem o něm neslyšel. Ale je to možný. Každopádně když dáš výpověď, tak tě nikdo z UPC vůbec kontaktovat nemusí. Prostě ti běží výpovědní lhůta a po jejím skončení se ukončí i smluvní vztah, vrátíš všechna zařízení v majetku poskytovatele a finito.
Odesláno 18. března 2014 11 let Chci se zeptat jestli někdo s výpovědí smlouvy řešíte i to že po Vás chce UPC peníze za služby i po odeslání modemu a settopboxu? Zvažuji hromadnou žalobu.přidáte se?? Nedovolené obohacování a pod....
Odesláno 18. března 2014 11 let No modem a STB můžeš odeslat do 7 dnů po skončení služby, tak v čem je problém? Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 19. března 2014 11 let Momentálně jsem ve fázi, že se služba zruší k 22/3. Včera přišel dopis, já si dneska zavolal ještě na to číslo v tom dopise, abych si to prověřil, že tomu tak skutečně bude + co dodat k STB, abych to měl i od nich sdělené. Takže defacto, co se týká účtování služeb, mají v dopise uvedené, že změna v dalším ZO. U UPC mi zůstává Telefon a Net. Vracet budu STB včetně příslušenství. S tím odesláním je to sporné, v dopise a na ZL 14 dní. Ve VOP 7 dní. Každopádně já osobně s tím nebudu otálet a pošlu to 24/3. Nač se s tím zdržovat, když to nebudu potřebovat. Výhoda je, že jsou pošty i v OC, kdo je v dosahu. Kdo má poštu na vesnici a v práci se nemá, jak dostat a zároveň nemá koho poslat na poštu, ti to mají složitější, ale bohužel. Musíme akceptovat UPC... K dotazu výše - výpovědní oddělení, tak mi to sdělila na ZL. Předpokládám, že se jedná o retenční oddělení, ti defacto řeší ukončování služeb. Každý tomu říká jinak.
Odesláno 19. března 2014 11 let 7 nebo 14 dni, to je jedno, staci to poslat behem jednoho mesice a nikdo vas za to hubovat nebude, az po mesici se posila upominka. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.