Přejít na obsah

Vypoved UPC


Návštěvník Trooll

Doporučené příspěvky

Návštěvník Moony

Dobrý den,

omlouvám se, že znovu otvíráme tento topic, ale chtěl bych poprosit o radu.

Potřeboval bych zjistit, jakého dne jsem uzavřel s UPC smlouvu. Jelikož jsem u nich několik let, tak smlouvu nemůžu já bordelář najít. Dá se tento údaj nějakým způsobem zjistit, nebo není nutný při odstoupení od smlouvy uvádět? Moc děkuju.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3237-vypoved-upc/page/12/#findComment-94153
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Pokud nemáš vázanost na nějakou dobu, tak můžeš smlouvu vypovědět kdykoliv bez sankcí a termín uzavření ti k ničemu není. V každým případě ti ale vše potřebný sdělí na klientským servisu, kam si zavoláš na číslo 241005100

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3237-vypoved-upc/page/12/#findComment-94156
Sdílet na ostatní stránky

  • Po roku...
Návštěvník redroker66

Zdravím! Smlouvu na služby (TV,internet,telefon) mám do 2/2019 a zajímalo by mne,pokud bych chtěl smlouvu vypovědět dříve,konkrétně k 9/2018, jaká bude cca výše odstupného (nyní platím cca 1100kč/měs)? Děkuji!

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3237-vypoved-upc/page/12/#findComment-103681
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
Návštěvník s199348

Dobrý den, 

dne 16.10.2018 jsem podal výpověď smlouvy, dne 18.10.2018 mi byla potvrzena od České pošty, že dopis byl doporučen. Dnes, 24.10 ještě stále nemám nějaké potvrzené od UPC o ukončení smlouvy(žádal jsem potvrzení na email). Vím, že se žádost nemusí zpracovat hned, ale tušíte zhruba za jak dlouho se to vyřídí? Jinak vypůjčené přístroje mám přesto zaslat zpět i bez potvrzení o ukončení smlouvy ze stran UPC nebo až po to potvrzení?   Děkuji za odpověď. 

 

Za říjen jsem normálně zaplatil, ale platbu pro listopad platit už nebudu.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3237-vypoved-upc/page/12/#findComment-106931
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

jelikož je výpovědní lhůta 30 dní, pak vás čeká i platba za část listopadu. Nevím, jakým způsobem platíte a jaké máte zúčtovací období. Z UPC by se měli ozvat cca do 14 dní a sdělit co a jak.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3237-vypoved-upc/page/12/#findComment-106935
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník s199348

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Budu počítat s platbou i za měsíc listopad. Jde mi hlavně o to, že i po 11 dnech nemám žádný podnět, že je moje výpověď v procesu řešení. Nechtěl bych, aby se to protáhlo do prosince a já musel platit i za listopad. Službu UPC už využívám asi 10let, vyúčtování jsou připravené od 1. v měsíci. Jen takový dotaz, při vyplnění výpovědi jsem použil vlastní formulář a jako číslo smlouvy jsem napsal VS při platbě, je to tak správně(hlavně VS jako číslo smlouvy)? Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3237-vypoved-upc/page/12/#findComment-107071
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
Návštěvník redroker66

Mohu potvrdit, že vypovědět službu(y) je opravdu problematické. V ponděli jsem kontaktoval zákaznickou linku a sdělil, že chci zrušit telefon a snížit nabídku internetu a TV. Paní mi sdělila,že ona úpravu směrem dolů dělat nemůže a že to můžou jiní kolegové,kteří mě budou kontaktovat v nejbližších dnech (do teď nic). Jak už zde bylo napsáno,výpověď služby lze jen písemně a vrátit zařízení buď poštou,nebo osobně u smluvní firmy na sdělené adrese.Tuto firmu jsem ale na netu na této adrese nenašel,ale jinde. Sem jsem poslal i informační e-mail,jestli opravdu mohu u nich zařízení vrátit. Ještě ten den večer, mi znovu volala stejná paní,že dostala políček, že prý ona mi sdělila tuto adresu (rozuměj, tam kam jsem posílal e-mail, asi jim odtamtud do UPC volali,že u nich asi ne).Paní mě upozornila,že pobočka je opravdu na té  adrese,co mi sdělila a že si to mohu ověřit na UPC stránkách v sekci Všeobecné dotazy - Kde vrátit zařízení. Tam jsou kraje a města kde lze zařízení vrátit. Ale jak nečekané! Zde jsem se dozvěděl, že pobočka je na té MNOU nalezené adrese (rozuměj, tam kam jsem posílal e-mail). Takže pár klacíků pod nohy....

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3237-vypoved-upc/page/12/#findComment-109041
Sdílet na ostatní stránky

Výpověď služby se podává písemně. Od obdržení běží výpovědní lhůta. To je dané i dle VOP, se kterými jste se přeci seznámil, vzal je v patrnost atd. uzavřením smlouvy. Stejně tak tam stojí, že zařízení máte vracet poštou. To, že UPC nabízí možnost vrátit zařízení jinde, je super, ale není to jejich povinnost. Co se týče pobočky v Mostě, tak ta byla uzavřena pro vyzvedávání zařízení, jelikož tam nikdo není - to je to, kam jste psal email, proto vám nikdo neodpověděl, našel jste si to tedy špatně. Namísto toho UPC nabízí alternativu a dá se v Mostě zařízení vrátit zde:

Deltacentrum, Lidická bl. 601 (82/10) - Což je i na webu UPC, kde je i otevírací doba.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/3237-vypoved-upc/page/12/#findComment-109157
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...