Návštěvník Odesláno 12. června 2013 Sdílet Odesláno 12. června 2013 Důležité je, vůbec s nimi nevstupovat v jakýkoli kontakt. Jinak se jich vůbec nezbavíte. V dubnu jsem odeslal výpověď podepsanou svou stařičkou matkou (kamsi do Čech), zcela absurdně jsem na jinou adresu odeslal i zapůjčené přístroje (přestože jejich provozovna je ve vedlejším domě). Od té doby mi neustále strhávají ze SIPO paušál, doknce mají tu drzost chtít jakýsi doplatek, přestože matka poslední rok nebyla doma. Nějaká žena na mejlu odpovídá nesmysly, kontakt na někoho seriozního nemůžu sehnat. Přístroj nemám, kontakt nemám, a tak platíma platím. Hrůza hrůz. B.Zatlouka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JirkaH Odesláno 12. června 2013 Sdílet Odesláno 12. června 2013 Co to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 12. června 2013 Sdílet Odesláno 12. června 2013 Asi pan Ťululum, protože za 5Kč mu na první poště tu platbu, ve prospěch UPC, ze SIPO vyhodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 22. července 2013 Sdílet Odesláno 22. července 2013 Dobrý den, právě vypovídám smlouvu s UPC. Hlavní je uvést číslo smlouvy a vlastnoruční podpis, zbytek mají v databázi. Ale samozřejmě je nejjistější si zavolat na infolinku +420 241 005 100. Ale co je nutné zmínit, obrňte se božskou trpělivostí. Výpověď jsem začal řešit v polovině června, smlouva by měla být ukončena až ke konci srpna, což je celých 2,5 měsíce a to mi přijde celkem slušné na obyčejné zrušení telefonu. Začalo to zavolám na zmíněnou infolinku, tam vás nejprve zavalí dotazy jako proč? z jakého důvodu? že je to škoda atd atd, na závěr vám sdělí, že za 3-5 pracovních dní se vám ozve servisní technik a s ním se to musí vyřídit. Tak po několikerém urgování a telefonování mi skutečně za 2 týdny zavolal servisák a jediné sdělení bylo, že výpověď musí být podána písemnou papírovou formou. V dnešní době internetu, mailu, skenerů atd., je to poněkud prastará metoda, nemluvě o tom, že se jedná o providera internetových služeb. Ale budiž. Dopis poslán, čekám na odpověď... a nic. Takže tam po dalších 2 týdne volám a je mi sděleno, že žádost obdrželi a služba bude další měsíc ukončena, snad teda. Nicméně, opět, pro zapůjčené zařízení si žádný servisák nepřijde, nelze ho ani vrátit osobně na nejbližší pobočce, ale zase zaslat poštou. To je prý dobré pojistit, kdyby ho pošta náhodou cestou rozflákala, takže to bude stát další peníze, ale hlavně čas. Tomu všemu by se dalo předejít minimálně zmíněným osobním předáním. Ale co hlavně, nikdo vám nesdělí, že výpověď běží k danému datu a hlavně do kdy, se má zařízení vrátit. Už vidím, jak přetáhnete vrácení zboží o jeden den a začnou vám naskakovat penále... Na všechny moje návrhy na zlepšení, výtky a nespokojené stížnosti, mi vždy zazněla jako odpověď božská mantra operátorů... "je to ve všob.smluv.podmínkách". Možná, ale daleko jednodušší by bylo, kdyby se vše řešilo mailem, klient by byl o každém dalším kroku informován a nedocházelo by ke dva a půl měsíce dlouhému martyriu. I nadále jsem klientem UPC, protože ponechávám smlouvu na internetové připojení, proto bych čekal ze strany UPC trochu vstřícnější postoj a ne takovýto zákazníka obtěžující proces. Naštěstí žijeme v ČR, zemi desítek alternativních operátorů. Již jsem začal řešit i internetové připojení s konkurencí, menší, ovšem plně fungující firmou. Přeji pěkný den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 22. července 2013 Sdílet Odesláno 22. července 2013 moc to řešíš a moc si to komplikuješ, měls hned poslat dopis, zabalit zařízení a odeslat, nějaký telefonování a čekání je jenom ztráta času Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 22. července 2013 Sdílet Odesláno 22. července 2013 ...Ale co hlavně, nikdo vám nesdělí, že výpověď běží k danému datu a hlavně do kdy, se má zařízení vrátit. Už vidím, jak přetáhnete vrácení zboží o jeden den a začnou vám naskakovat penále... ... Toto máte ve VOP. Stačí si je přečíst. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 22. července 2013 Sdílet Odesláno 22. července 2013 Jak pise Marek-26 vsechny potrebne informace jsou ve vseobecnych podminkach, neni potreba nikam volat ani na nic cekat, staci poslat dopis s vypovedi a v zavislosti na datu podani nejdele za 2 mesice jsou sluzby ukonceny, pak vratit zarizeni postou, s terminy vraceni si nelamte hlavu, za par tydnu spozdeni vam nikdo hlavu neutrhne. Samozrejme vas budou za kazdou cenu presvedcovat aby jste smlouvu nevypovidal, nabizet slevy apod., proto ty obstrukce, ale pokud jste pevne rozhodnut, tak se neni cim zdrzovat a jednat. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 4. září 2013 Sdílet Odesláno 4. září 2013 zavislosti na datu podani nejdele za 2 mesice jsou sluzby ukonceny, pak vratit zarizeni postou To nemůžu poslat hned všechno? Výpověď smlouvy na tu pražskou adresu a vracený modem na druhou adresu do Nymburku? Neptám se rejpavě. Chystám se také vypovědět smlouvu a rád bych to vše poslal v jeden den. Aby mi pak nepřišel modem zpět s tím, že neví co s ním mají dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 4. září 2013 Sdílet Odesláno 4. září 2013 Poslat můžeš, ale platíš nabídku až do konce výpověďní smlouvy - až 2 měsíce Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 3. listopadu 2013 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2013 UPC Česká republika s.r.o. P. O. Box 53, PRAHA 3 PSČ 130 11 Ukončení smlouvy ze strany účastníka Dobrý den, vážená společnost UPC Česká republika, s.r.o. Já, ............, narozen ......., tímto vypovídám Smlouvu o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací, uzavřenou dne.... podle § 262 odst. 1 obchodního zákoníku, dle zákona č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, mezi UPC Česká republika, a.s., Závišova 5, Praha 4, DIC: CZ00562262, IC:00562262, zapsanou v OR vedeném MS v Praze, sp. zn. B.5452. Číslo Smlouvy: ......... Jméno, příjmení: .............. Rodné číslo: ................ Adresa: ................ Telefon: ................. Email: ................. Tímto ruším všechny objednané služby: UPC Kabelová televize a UPC Internet. Po určení kam odevzdat doplňková zařízení, vrátím zapůjčený modem a set top box. V Praze dne ......... Děkuji, s pozdravem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.