Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
Po určení kam odevzdat doplňková zařízení, vrátím zapůjčený modem a set top box.

Odpoved na tuto otazku najdes ve vseobecnych podminkach:

http://www.upc.cz/pdf/VOP_UPC.pdf

 

7.4. Vrácení Přijímacího zařízení

Do 7 dnů po ukončení Smlouvy je nutné, abyste nám vrátil(a) pronajaté Přijímací zařízení, a to na adresu našeho distribučního skladu: UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 28802 Nymburk. To platí i v případě, že ukončíte užívání jednotlivé Služby a Přijímací zařízení používáte jen pro její příjem. Aby se vracené Přijímací zaří-zení cestou k nám nepoškodilo (nebo pro případ, že se tak stane), doporučujeme Vám, abyste zásilku při odesílání pojistili dle výše smluvní pokuty pro příslušné Přijímací zařízení, která je uvedena v ceníku na www.upc.cz. Přijíma-cí zařízení se považuje za vrácené v momentě, kdy ho převezmeme v našem distribučním skladu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

mam dotaz k tomu kdy presne vypnou sluzbu po ukonceni:

 

1. poslu vypovedni dopis, ktery ma vypovedni dobu jeden mesic od noveho mesice

2. sluzba se mi obnovuje 23 dne v mesici

3. takze kdyz mi to zacnou pocitat od 1 brezna do 30 brezna, tak do 22 dubna mam u nich internet ?

 

diky moc

Odesláno

vždycky se všechno ukončuje k poslednímu dni v měsíci, v tomhle případě 30. března, aspoň žiju v tý představě :o

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

tak to je taky moznost, ktera by nevadila kdyby se odrazila na cene vystavene faktury tj. obdobi 23 - 31 brezna. Ma nekdo zkusenost (urco ano) zda to je full cena ci pomerna cast.

Odesláno

Z vlastní zkušenosti:

1. Službu vypnou až poslední den v měsíci

2. Na období 23-31 března Ti přijde na email faktura (za ty dny).

Odesláno

Zdravím. Rovněž velké dík za informace.

 

K bodu 3 - mám dotaz: Služby mám v SIPU (pak hotově na poště) - na to zbytkové období, tj. 23 - 31/3 - bude extra faktura a nebo v době obnovy tam uvidím poměrnou část a pak běžné služby, co u nich mám?

 

Ruším TV, zůstává net a telefon.

 

Podle info, do zítřka má volat výpovědní odd, dočetl jsem se, že i tak to bude písemně, nevím, proč mě to neřekla rovnou v pátek, jak jsem volal, předpokládám dle zkušeností s poštou, že během 1 - max.2, tedy nejpozději v ČT to tam budou mít.

 

Dopis na výpověď stačí doporučeně a nebo pro jistotu i dodejku? U STB tam určitě dám dodejku.

 

Nevěřil jsem, že když u UPC něco budu rušit, že to bude takový běh na dlouhou trať. Takže z mé strany to chci maximálně ošetřit, abych to měl v pořádku. Napíší datum sami od sebe toho ukončení, abych nepřešvihl lhůtu pro odeslání toho STB? Vím, že do 7 dnů, což bych odeslal nejpozději 2. den.

Odesláno

ode dne kdy ti vypnout tv tak mas 7 dni na doruceni k nim

Odesláno
Zdravím. Rovněž velké dík za informace.

 

K bodu 3 - mám dotaz: Služby mám v SIPU (pak hotově na poště) - na to zbytkové období, tj. 23 - 31/3 - bude extra faktura a nebo v době obnovy tam uvidím poměrnou část a pak běžné služby, co u nich mám?

 

Ruším TV, zůstává net a telefon.

 

Podle info, do zítřka má volat výpovědní odd, dočetl jsem se, že i tak to bude písemně, nevím, proč mě to neřekla rovnou v pátek, jak jsem volal, předpokládám dle zkušeností s poštou, že během 1 - max.2, tedy nejpozději v ČT to tam budou mít.

 

Dopis na výpověď stačí doporučeně a nebo pro jistotu i dodejku? U STB tam určitě dám dodejku.

 

Nevěřil jsem, že když u UPC něco budu rušit, že to bude takový běh na dlouhou trať. Takže z mé strany to chci maximálně ošetřit, abych to měl v pořádku. Napíší datum sami od sebe toho ukončení, abych nepřešvihl lhůtu pro odeslání toho STB? Vím, že do 7 dnů, což bych odeslal nejpozději 2. den.

To bude spíš tím, že si ten běh sám prodlužuješ a neumíš se rozhodnout co vlastně chceš. Jinak je to jednoduchý jak facka, napíšeš "Dávám tímto výpověď ze smlouvy č. XXX, datum a podpis" a není co řešit :-)

Odesláno

Nesouhlasím s Vámi. Maximálně to stěžuje UPC - jedna z největších společností a vše řešit poštou (vrácení zařízení, vysoké pojistné, atd.) Proč informace nemůže podat přímo operátor hned 1.den a já musím čekat, až mě budou volat, když to stejně napíši písemně. Už to mám sepsané a dneska to budu dávat na poštu. TNebudu na ně čekat, jak jsem se dočetl převážně to je retenční oddělení a u TV nestojím o žádnou retenci (zdarma mi TV určitě nedají), takže zdržení maximálně 1 den a to mě nevytrhne. Spíše se mě jedná, co se bude dít pak..proto jsem se ptal na platby SIPA. Doufám, že mi v dalším nenavýší cenu TV o těch 80,-Kč, když ruším službu z důvodu nesouhlasu s navýšením a nebudu pak lítat a reklamovat vyúčtování. Kdo má tiskárnu doma, tak ano - nezdržuje se. Já ji doma nemám, musím někam zajít. Počítám, že do 22/3 bude faktura jako předešlé a od 23/3 TV za starou cenu poměrovou částí do ukončení a další služby dle změn a ne, že mi naúčtují vyšší ceny dle nového ceníku.

Odesláno

O čem bys chtěl podávat informace? Všechno najdeš v obchodních podmínkách (vrácení zařízení, lhůty atd.), výpověď podáš písemně a s operátorem nemusíš vůbec komunikovat. A v tvým případě je to stejně fuk, protože výpověď začne plynout první den následujícího měsíce po doručení do UPC, takže jestli to pošleš 1, 5, 10 nebo třeba 20 je úplně jedno. Stejně ti to poběží až od 1.3. A výpověď samozřejmě můžeš napsat i rukou, k tomu žádné tiskárny netřeba.

Pro odstoupení od smlouvy (z důvodu její změny) pak platí něco obdobnýho, pouze se to musí stihnout do 14 dní ode dne, co UPC změnu provedla.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community