Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

tak je to tady toho jsem se bal ze upc ma bordel v tom po boxu:

 

Zásilka podána dne 24.02.2014 na poště 400 01 - Ústí nad Labem 1.

Zásilka doslána poštou 130 00 - Praha 3 dne 25.02.2014 na jinou adresu.

Zásilka uložena dne 27.02.2014 na poště 140 16 - Praha 416 - adresát má P.O.Box.

 

oni proste to tam maj nejak nestavene aby se jim to po prijeti preposilalo na jinou adresu, kde asi nikdo neni, tak v dalsim dnu to posta da do toho po boxu kde to pak snad nekdo vybere.

Odesláno

Jen pozor na to že UPC má blbou adrsu(možná záměrně) a tak jde dopis o 1 den déle.Vždy to česká pošta musí přeposílat na jinou adresu.Vím to ze sledování zásilek ainformací české pošty.Takže raději jim to pošlete s dostatečným předstihem.

Odesláno

vsude je adresa: po box 53, 130 11 praha

 

tak nakonec dodano, z posty: Zásilka dodána dne 27.02.2014 poštou 140 16 - Praha 416.

 

aspon ze to prevzali.

Odesláno

Takže zítra by to tam mělo být, přičemž, kdyby to měli férově nastavené, tak za běžných okolností to měli včera k dizpozici, takže zdržení 2 dny.

 

Zásilka podána dne 25.02.2014 na poště 700 37 - Ostrava 37.

Zásilka doslána poštou 130 00 - Praha 3 dne 26.02.2014 na jinou adresu.

Odesláno

a to myslis ze v posledni mozny den to pohotove vyresi ?

Odesláno

tak dnes mi od upc prislo v sms ze mi do deseti prac dnu prijde vyrozumeni, tak nejak cekam ze ten zapocet od 1 dne v mesice + 30 dnu zacne az v UPC se nasyti byrokracie a pak to zacnou teprve odpocitavat.

Odesláno

Zdravím, o jaké vyrozumění se jedná, jako kdy se ukončí smlouva? My jsme odesílali výpověď minulý týden, v pátek jim to dle webu ČP bylo doručeno. Dnes přišla dodejka s potvrzením. Odhlašovali jsme Digitální TV. Z jakého čísla volává UPC? Před nějakou dobou volávali z předvolby 729. Jsme každopádně rozhodnuti, že TV rušíme na 100%.

Odesláno

jak uz tady nekdo psal: a to myslis ze v posledni mozny den to pohotove vyresi ? + to moje co jsem psal z sms

Odesláno

Domnívám se dle dnešního telefonátu, tak ukončení služeb k 31/3.

 

Jejich nabídka: 10 Mb + Starter+Relax + Telefon 100 + STB + wifi modem = 480,-Kč.

 

S díky jsem ji odmítl. :-) Takže nyní doufám už bude volat výpovědní a sdělí mi ukončení služeb + informace k poslední poměrové faktuře za TV a doufám, že se to bude počítat z původní ceny za TV a ne z nové. Což jsem i takto uvedl té paní. :)

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno

pm81, mohu se zeptat jake sluzby jste vyuzivali pred zaslanim vypovedi a jaka byla cena?

Diky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community