Návštěvník zordix Odesláno 29. března 2012 Sdílet Odesláno 29. března 2012 Už asi rok mám problém s UPC telefonem. Tak 50:50 se objevuje problém, že akceptuju hovor a ten se nespojí. Je to hluché. Pak se na přístroji napíše "Prověř tel. linku" a po pár sekundách se to zase "napojí" na aktuální čas. V té chvíli občas vypadne i internet. Setkal se někdo s něčím podobným? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 29. března 2012 Sdílet Odesláno 29. března 2012 Kontaktujte technickou podporu spol. UPC. tady Vám s tímto nikdo moc nepomůže. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 31. března 2012 Sdílet Odesláno 31. března 2012 (upraveno) -- problém odezněl -- Upraveno 24. února 2015 uživatelem Návštěvník Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 23. července 2012 Sdílet Odesláno 23. července 2012 Mi pomohlo vypnout vše i baterky z telefonu vytáhnout. Po 5 minutách to nahodit a problém se zatím znovu neobjevil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 24. února 2015 Sdílet Odesláno 24. února 2015 Udělal jsem to taky tak, odpojení, baterie atd. a vše funguje ( zatím) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.