Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Minulý týden sem tam začal kostičkovat obraz, ale nic, kvůli čemu by se člověk nervoval. Jely i HD kanály. Postupně ale je kostičkování ze dne na den horší, někdy dokonce i obraz vypadne a objeví se hláška, že není signál. Zkoušel jsem nové hledání kanálů, zvláštní je, že programy na 163,5 MHz jsou v pohodě, žádné kostičkování, signál kvalitou výborný. Vše od 658 MHz nahoru už je nutno hledat při 6900 Ks/s, na 5000 se nic nevyhledá, a signál je jen kolem 58 %, žlutý indikátor se občas ztratí, občas je kolem 80 %. Vyměnil jsem šňůru od zásuvky k set-top-boxu, žádná změna. Jinak před touto změnou se nic neměnilo ani v umístění set-top-boxu, ani v jeho okolí, není zde žádný signál navíc, který by mohl rušit. HD programy jsou už celé rozsypané.

 

STB je Kaon, 250 GB HDD.

 

Netušíte prosím někdo, v čem může být zakopaný pes? Mimochodem, koncovka od šňůry od zásuvky občas "kope".

Odesláno

Pokud jsi proveril kabelaz od zasuvky UPC k STB, tak nejspis nezbude, nez zavolat na zakaznickou linku a objednat navstevu technika UPC,

ze to kope je normalka.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mně na celé věci jen překvapuje, že ta hrstka kanálů na muxu 7 jede naprosto v pohodě, ale na zbytku je problém.

Odesláno

technika bych nevolal, u mě je to totéž. lokalita Praha Vršovice. Kostičkuje to o 106.

Odesláno
technika bych nevolal, u mě je to totéž. lokalita Praha Vršovice. Kostičkuje to o 106.

 

Aha, my jsme Praha-Modřany, to by mohlo být. Netušil jsem, že s tím má taky někdo další problémy.

Odesláno
Ale zavolat a nahlasit jim to muzete, pokud to jiz neni uvedeno ve vypadcich:

http://web.upc.cz/vypadky/

 

"Ve Vaší lokalitě neevidujeme výpadek služeb UPC" :)

 

Už jsem jim psal, posílali mi návrhy, zkontrolovat koncovky, připojení a možné rušení. Teď večer jsem jim tedy napsal znovu.

Odesláno

Nám to kostičkuje taky,jsme z Mostu

  • po 2 týdnech...
Odesláno

POkud kostičkuje obraz, sčerná, nebo zamrzne z 90% je to kabelem od zásuvky k stb pokud jste tento kabel vyměnil a dělá to stále, tak podle vašich informací to může být rušeno v bedně(rozvodnici) a pokud kope tak je tam přepětí, totéž se řeší v rozvodnici, zavolat technika, dá to na proměření a vyřeší problém :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community