Návštěvník Odesláno 2. srpna 2012 Sdílet Odesláno 2. srpna 2012 No, delší dobu sleduju tuto diskusi. Od loňského prosince máme zřízenou službu od UPC, jak internet, tak kabelovou televizi. Taky v poslední době dochází ke kostičkování obrazu na některých kanálech. Rozvody mám udělané úplně nové, kabelem, který mi dodal technik od UPC. Síla signálu od 66% do 98%, kvalita signálu 100 %. Rozvody udělané pro 2 televize. Při kostičkování nedochází ke ztrátě signálu, navíc je nepravidelné a u víc kanálů. Dle informace od technika by při této úrovni signálu meměly být žádné problémy. Podle četnosti tohoto problému bych opravdu neobviňoval tolik lidí, že mají špatně udělané rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3240-postupn%C4%9B-p%C5%99ib%C3%BDvaj%C3%ADc%C3%AD-kosti%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-obrazu/page/15/#findComment-56654 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 2. srpna 2012 Sdílet Odesláno 2. srpna 2012 Pokud nekolisa uroven signalu, bude pravdepodobne problem na strane UPC, ale ani na tohle se vzdy neda spolehnout, protoze velmi kratky vypadek se na urovni signalu nemusi vzdy ukazat. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3240-postupn%C4%9B-p%C5%99ib%C3%BDvaj%C3%ADc%C3%AD-kosti%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-obrazu/page/15/#findComment-56658 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 2. srpna 2012 Sdílet Odesláno 2. srpna 2012 Kdyby byla chyba u mně (špatná kabeláž), tak by mně to kostičkovalo/nejelo pořád. Ale ten problém se vyskytuje jen někdy, i když přiznávám, že stále častěji. A hlavně, na stejných kabelech/rozvodech mám ty televize napojené 6 let a kostičkování jsem nikdy neměl. A on se kabel, jen tak nepokazí. Obzvlášť když není žádným způsobem fyzicky namáhán. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3240-postupn%C4%9B-p%C5%99ib%C3%BDvaj%C3%ADc%C3%AD-kosti%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-obrazu/page/15/#findComment-56660 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 2. srpna 2012 Sdílet Odesláno 2. srpna 2012 Odnes STB na vetev k televizoru, kde to neblbne a podle vysledku se to bude resit dal, take se koukni jakou uroven signalu ti ukazuje modem, to take naznaci zda treba neni slabsi signal. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3240-postupn%C4%9B-p%C5%99ib%C3%BDvaj%C3%ADc%C3%AD-kosti%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-obrazu/page/15/#findComment-56663 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 2. srpna 2012 Sdílet Odesláno 2. srpna 2012 No, delší dobu sleduju tuto diskusi. Od loňského prosince máme zřízenou službu od UPC, jak internet, tak kabelovou televizi. Taky v poslední době dochází ke kostičkování obrazu na některých kanálech. Rozvody mám udělané úplně nové, kabelem, který mi dodal technik od UPC. Síla signálu od 66% do 98%, kvalita signálu 100 %. Rozvody udělané pro 2 televize. Při kostičkování nedochází ke ztrátě signálu, navíc je nepravidelné a u víc kanálů. Dle informace od technika by při této úrovni signálu meměly být žádné problémy. Podle četnosti tohoto problému bych opravdu neobviňoval tolik lidí, že mají špatně udělané rozvody. Tak přesně pod tento názor se můžu podepsat. Úplně stejné zkušenosti naprosto ve všem. Tady nelze polemizovat o tom, zda je příčina vzniku problému u zákazníka, či poskytovatele služby. Nehodlám spekulovat o důvodech, proč tomu tak je, ale na čí straně je příčina problému nekvalitního signálu je zřejmé, a že poskytovatel služby na odstranění problému kašle, je zřejmé rovněž... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3240-postupn%C4%9B-p%C5%99ib%C3%BDvaj%C3%ADc%C3%AD-kosti%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-obrazu/page/15/#findComment-56665 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 3. srpna 2012 Sdílet Odesláno 3. srpna 2012 Já nevím, ale pokud jsou kabely v pořádku, není problém na straně UPC tak jak může dojít k jakémukoliv i krátkodobému výpadku ? Poprosil bych admina, ať mi to zkusí vysvětlit. Pro mně jako pro laika je naprosto jasné, že pokud mám nataženy úplně nové rozvody, které technik jenom propojil, změřil signál u zásuvky a řekl, že je signál naprosto dostačující, že chyba bude asi někde jinde. Kabely mám zasekané ve zdi, certifikované zásuvky, ze kterých to technik měřil a zkonstatoval, že k žádnému útlumu nedochází. Včera obraz nekostičkoval ani na jednom kanále, který jsem sledoval. Bral bych, kdyby pánové z UPC přiznali svou chybu a nemátli zákazníky, kteří jsou potom oprávněně rozladění. Nikdo nejsme neomylní, ale ne každý si to dokáže přiznat. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3240-postupn%C4%9B-p%C5%99ib%C3%BDvaj%C3%ADc%C3%AD-kosti%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-obrazu/page/15/#findComment-56686 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Budulman Odesláno 3. srpna 2012 Sdílet Odesláno 3. srpna 2012 Měl jsem dost podobnou zkušenost sice s internetem, ale přístup ze strany UPC naprosto stejný. Krom kostičkování, které bylo nakonec globální a přiznáno cca 2 týdny zpět, jsem po odstranění problému cca 2 dny na to málem zešílel z internetu. Problém jsem nahlásil, kde jsem popsal vše, co jsem vyzkoušel, včetně toho, že jsem připojil UPC modem přímo na kabel a hned za něj PC bez routeru a nic nepomohlo. Jako první odpověď jsem dostal hned, že je problém u mě, jako by nikdo ani nečetl, co jsem všechno zkoušel... Když jsem se nenechal, tak mi najednou nasadili monitoring a ejhle... vidíme ztráty... ovšem... zase "zkuste dotáhnout kabely", kde jsem psal už předtím, že kabely jsou dotažené a originální od UPC technika... Následně se cca den a půl na to vše "opravilo samo" a najednou všechny výpadky zmizely a vše doteď jede bez problémů, jako tomu bylo i před tím A nic jsem doma nedělal, neopravoval, na nic nešahal Toť moje zkušenost .... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3240-postupn%C4%9B-p%C5%99ib%C3%BDvaj%C3%ADc%C3%AD-kosti%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-obrazu/page/15/#findComment-56690 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 3. srpna 2012 Sdílet Odesláno 3. srpna 2012 Samozrejme muze byt problem i na strane UPC, ale nejprve je ho treba vyloucit u vas doma, ze jsou nove kabely jeste neznamena, ze tam nemuze byt nejaky problem, nebo ruseni. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3240-postupn%C4%9B-p%C5%99ib%C3%BDvaj%C3%ADc%C3%AD-kosti%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-obrazu/page/15/#findComment-56694 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 7. září 2012 Sdílet Odesláno 7. září 2012 Televize šíleně kostičkuje, zasekává se a objevuje se „Není signál“, zkoušel jsem vyměnit kabely a všechno možné, pořád nic...nekoukatelné...pak jsem přišel na to, že když mám zapojený i internet a je používaný, televize kostičkuje, pokud ho ale vypnu, obraz je v pořádku a vše funguje. Nějaká rada co s tím? A myslím, že vypínat internet kvůli obrazu na tv je blbost, žejo... (internet i tv od UPC samozřejmě). Díky za rekce Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3240-postupn%C4%9B-p%C5%99ib%C3%BDvaj%C3%ADc%C3%AD-kosti%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-obrazu/page/15/#findComment-57384 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 7. září 2012 Sdílet Odesláno 7. září 2012 Zalezi jak to mas zapojene, internet a TV musi byt v zasuvce UPC kazdy zapojeny zvlast do sve zdirky, pokud to tak neni, tak muze nastat problem s prijimem, protoze zpetny kanal internetu muze rusit digitalni TV, coz je prave v zasuvce ve zdirce pro TV odfiltrovane. Pripadne se v minulosti nekdy davali na kabel k TV fitry, ktere zpetny kanal odfitrovali. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/3240-postupn%C4%9B-p%C5%99ib%C3%BDvaj%C3%ADc%C3%AD-kosti%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD-obrazu/page/15/#findComment-57387 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.