Přejít na obsah

Když ptáčka lapají...


Návštěvník CUPR

Doporučené příspěvky

Návštěvník CUPR

UPC jsou podvodníci první kategorie. Na svých webových stránkách inzerují nádherný model HD videorekordéru (HD PVR box), který přináší několik zásadních výhod. Také obchodní zástupce vám toho naslibuje hory-doly. Ve skutečnosti vám pak technik přiveze starý (uvnitř zaprášený) repasovaný starší model. Tuto skutečnost jsem několikrát reklamoval na klientském centru UPC, ale vždy mi byla reklamace zamítnuta. Odvolávají se na fakt, že zařízení je plně funkční. Ovšem že žere daleko více elektřiny, je robustních rozměru a pod. už nikdo neřeší. Rovněž dálkový ovladač dodaný k tomuto zařízení byl již v minulosti používán, neboť symboly na jednotlivých tlačítkách jsou buď natolik osahané, nebo nevhodně provedené (šedý symbol na černém tlačítku), že i za přímého osvětlení nejsou čitelné. Zbývá mi tedy buď používat lupu, nebo se podle manuálu naučit ovládat jednotlivá tlačítka nazpaměť. Navíc z dělící roviny krytů dálkového ovladače jsem pomocí dřevěného párátka „vydoloval“ ne zrovna malé množství blíže nezkoumané nečistoty – pravděpodobně vsáklou špínu ze zaschlého potu, recyklovanou do podoby drolivého poprašku. Hnusoměr jsem neměl, ale věřte, že toho „materiálu“ tam bylo požehnaně. Na Klientském centru se se mnou vůbec nechce nikdo bavit a moje reklamace jsou vždy zamítnuty! Takže neočekávejte, že dostanete zařízení nové - bude repasované, špinavé, odřené - ale FUNKČNÍ!!! :-) Jediné co jsem z nového modelu HD PVR boxu dostal byl manuál - tedy upozorňuji k novému modelu! Po jeho otevření jsem však zjistil, že je neúplný. A reakce Klientského centra? Stáhněte si ho z Internetu! Fakt - dokud vás nemají ve svých spárech, slibují vám jen to nejlepší!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Breorn

Upřímně, pokud si půjčíš auto v půjčovně, dají Ti pokaždé nové? O čistotě a funkčnosti ovladače se nehádám. To máš pravdu. Uvědom si ale, že STB není zadarmo. Je jasné, že na pronájem se dávají zařízení použitá, pakliže jsou funkční - není to tvůj majetek, ale UPC. Pokud si budeš chtít STB koupit, rozhodně dostaneš nový. Ovladač jsi měl reklamovat hned při předávce u technika. Teďka bude asi pozdě, ale přece. Zkus poslat dotaz přes jejich web a argumentuj tím, že nepřečteš tlačítka. Měli by jej vyměnit - je to jejich zařízení a omezuje Tě to v kvalitním odběru služby, za kterou platíš. O rozdílu ve spotřebě STB se nemá cenu bavit. Zelené kecy jsou pouze mýtus od lidí, kteří nemají páru, kolik elektrika stojí a co Watt znamená. Jestli ale lovíš i jeden Watt, tak tahej ze zdi ledničku i radiobudíka. Je to zanedbatelné a v ročních nákladech pouze drobné. A to doslova. Jestli Ti to ale vadí, půjč si místo STB modul na kartu. Ten dáš do TV. Musíš tam ale na něj mít slot. Je to asi nejlepší řešení a také největší úspora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník CUPR

Odpověď UPC týkající se dálkového ovladače:

Výměna dálkového zařízení je zpoplatněna dle platného ceníku služeb, jako marný výjezd ve výši 400,- Kč. :-) - dále BEZ komentáře

Mě by ani ve snu nenapadlo, že dostanu použité zařízení a tak jsem to při převzetí ani nekontroloval. Navíc technik měl evidentně naspěch - dnes už vím proč!

Kdybych mu býval nepodepsal převzetí, přišel by o prachy. Příště budu chytřejší...

Když si pořídím C-MODUL a vrátím jim Videorekordér HD PVR box, ztratím možnost nahrávat pořady.

Mě jde spíš o princip, že něco slibují, předvádějí v TV, na webu a pak dostaneš ojetého Trabanta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nabizeji se dva modely STB Kaon, oba dva jsou co se tyka ovladani naprosto totozne, jen maji jiny obal a ten novejsi model ma externi zdroj,

jestli si dostal ten starsi model, tak bud jen rad, protoze novejsi jiz v rezimu spanku nepropousti signal zkrz STB do televizoru pres koaxialni kabel.

Ovladac vem a triskni s nem o zem a nech si ho vymenit, nic lespiho ti neporadim.

 

Osobne nechapu kdyz uz ty STB repasuji (i kdyz v tomto pripade asi sotva), ze nevymenuji aspon ty oporebovane ovladace za nove, protoze novy klient z takove sluzby pak musi mit dost spatny dojem, zvlast kdyz ma za nej jeste platit nemaly pausal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Toto dělají všichni operátoři, objednáš Digi, dostaneš vesměs taky repas, stejný u freeSATu. Prostě těch vrácenejch přístrojů mají tolik, že jediný východisko je dávat je znovu do oběhu a o dálce platí totéž.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kulombo

Naprostá většina repasů je v pořádku, ale dělají to jenom lidi a ty jsi měl evidentně smůlu na pitomce. Doporučuju pročíst téma o Kaonu a reklamovat některou jeho častou závadu, většinou to technici moc nezkoumají a rovnou mění za jiný kus. A s tím třísknutím ovladače o zem opatrně, viditelné poškození je za 600 Kč :wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tema : přerušení služby internet na 6měsíců.

změna smlouvy ze strany UPC bez souhlasu uživatelem

 

1/ Tak jako každý rok /od r.2007/letos 2012 z vážných důvodů měsíc předem požádám standardním způsobem o přerušení užívání internetu na 6Měsíců. Telefon basic služby si samozřejmě ponechám i když jej nepotřebuji.

Letos novinka, UPC mě informovala na poslední chvíli, že tento servis již nepodporuje. Jako téměř monopolní hráč na trhu si může diktovat a chovat se značně neseriozně, jistě byznys je byznys. Je to známka opovrhování klienty, aroganrní chování a nezájem o skupinu uživatelů, kteří mají i jiné dlouhodobé povinnosti mimo, včetně starší generace, která na léto jezdí ven?

Výsměchem je i způsob jakým Vás informuje o přerušení sluby, kdy nejen neuvede důvod, což u momopolního hráče lze i pochopit, ale s jakou arogancí Vám nabídne možnost "požádat zpětný kontakt , když nejste spokojeni s odpovědí" , když čekáte u telefonu a nestojíte jim za odpověď. Jako většina uživatelů máte léta zaběhnutý internet i když s řadou problémů, na vše si zvykáte, tak požádáte pro případ, že firma UPC se nedokáže technicky či organizačně vypořádat s problémem časového přerušení, což mnozí klienti by kvitovali kladně, na alternativní možnost jak jinak bezproblémově i se zbytečnými náklady problém vyřešit. Bez odpovědi. Že by i "nové vedení" pokračovalo ve starém kabátě- v daném případě informační blokádě....rád bych se mýlil..

 

2/K velikému mému překvapení jsem při řešení problému s klientským centrem dozvěděl, že má původní smlouva z r.2007 již neplatí,

že mám jiné číslo smlouvy. O této situaci -tedy změně čísla smlouvy ,jsem předem nebyl informován.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...