Přejít na obsah

Když ptáčka lapají...


Doporučené příspěvky

Návštěvník CUPR

Tak VYŘEŠENO!

Dnes mi technik od UPC přivezl fungl nový - originál zabalený HD videorekordér (HD PVR box) KCF-B4003HCO. Rovněž nový, také originál zabalený dálkový ovladač. Tak je KONEČN2 po dlouhých tahanicích vše vyřešeno... Trochu mi dělalo starost nakódovat dálkový ovladač od HD PVR boxu, protože jsem musel zadat jiný kód, než původně, ale povedlo se!

Tímto děkuji všem přispěvatelům za jejich příspěvky. Nicméně názor, že UPC klientské centrum stojí za houby a celé UPC jsou lumpové zatím neměním.

Ještě jednou díky VŠEM! :diky

Včera jsem si na LICA objednal DO pro KCF-B3001 HD PVR (http://www.dvb-c-shop.cz/produkty-pro-z ... hd-pvr.htm). Po delší době se totiž opět na kanálech českého muxu začly projevovat nepravidelné výpadky, po kterých je STB seklý a musí se vypnout (někdy i TV) a opět zapnout. Bylo to v pozdních večerních hodinách při sledování hokeje Boston vs. Washington, a šlo to, tuším, na NovaSportHD. I ten farář z Vatikánu nemá nekonečnou trpělivost, natož pak "obyčejný" smrtelník. Takže jsem s tím DO praštil o zem.

Kolega tady píše o nějakém nastavení DO vůči STB (DO je přitom pro ten model STB určen a měl by s ním snad normálně pracovat). Takže to je zase co za zradu od toho asijského šmejdu?? Znamená to, že až mi přijde z LICY nový dálkový ovladač, tak nebude fungovat a já ho mám nějakýmu managerovi z UPC strčit do pr.....?

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Návštěvník honzali

Chci jen upozornit případné zájemce o služby UPC, zejména zájemce o UPC FIBERPOWER 25, jak to funguje v praxi.

Nic proti operátorům v UPC, dělají jen svou práci a jsou za ní rádi, ale ty fešáky, kteří své arogantní chování schovávají za tyhle bezmocné operátory a sami žíjí v anonymitě, daleko od hněvu za své prachbídné služby, bych kopal do jejich manažerských zadků rychlostí FiberPower 25 a to po celých 24 hodin denně.

Jelikož potřebujeme vysokorychlostní internet ke své práci a jsme na jeho fungování závislí, rozhodli jsme se připlatit si za internet vysokorychlostní UPC FIBERPOWER 25.

Někdy to funguje, někdy ne. Takže už se ani nerozčiluji nad taškařicemi, kdy nefunguje modem a operátorem jste instruováni ať „si zahýbete kabelem“ a musíte jim zavolat třeba 3x než tedy přijede technik a vymění modem. Ale poslední událost mi už vážně hnula žlučí. Týden na vyslání technika ze zjištění závady.

Technik dorazil a konstatoval že je poškozený kabel společnosti UPC, na který jsou navázány další 2 přípojky, rovněž nefungujících internetových připojení v domě, ale že s tím nemůže nic dělat. Musí nejprve na UPC nahlásit závadu s tím, že musí počkat na schválení opravy a že si máme na UPC zavolat a nějak se s nimi domluvit, jak to bude s opravou dále.

3x denně volání na UPC, na jedinou veřejně známou telefonní linku, (překvapivě nenajdete žádný kontakt na kompetentní osoby) kde sedí operátoři a nikdy Vás nepřepojí na nikoho konkrétního, protože NESMÍ. Proto se veškerá komunikace odehrává v intencích asertivního sdělení „bohužel nemohu vám pomoci, zavolejte si jindy“. Po opakovaných dotazech operátor přislíbil, že zjistí situaci a zavolá zpět. To se samozřejmě nikdy nestalo a po dalším, již čtvrtém zavolání, mi sdělil, že mi nezavolali zpět, protože jsme udali nesprávné kontaktní telefonní číslo. Číslo jsme si společné překontrolovali a ukázalo se být správným. Operátor opět přislíbil zjištění situace a zpětný telefonát. Tento se opět nekonal. Po dalším volání, kdy jsme požadovali sdělení kontaktu na někoho kompetentního, buď ze servisního oddělení , nebo na někoho s kým reklamaci lze řešit, nám bylo sděleno, že nikdo kompetentní není, kontakt se servisní tým údajně nemají a máme vyčkat až se s námi někdo spojí. Trvali jsme na sdělení obchodního centra, kam bychom přijeli věc řešit osobně, ale operátor nás ujistil, že je to naprosto zbytečné, že se stejně přes recepci nedostaneme a nikdo jiný se s námi bavit nebude. Dále nám bylo nám doporučeno využít k reklamaci internetového formuláře. Ve chvíli, kdy nám nefunguje internet mi takové doporučení připadá, buď jako projev hlouposti, nebo totální ignorace a arogance ze strany UPC.

V dnešní době, kdy každý živnostník musí být identifikovatelný z důvodu reklamací, zodpovídat plně za své výrobky a služby, uvádět zodpovědnou osobu na každé trafice, se společnost UPC schovává za 1 telefonní číslo na nekompetentní operátory se kterými se nelze domluvit vůbec na ničem. V případě pochybení se udělá obětní beránek z operátora, selhání jedince, ale zdá se, že obecně zákony na společnost UPC prostě neplatí. Dokud zákazník platí faktury, je vše v naprostém pořádku, je zahrnován nabídkami, různými sliby a přísliby, ale když má zákazník problém, poruchu apod. nelze se přes neinformovaného operátora nikam dostat. Tím, že UPC mi neposkytuje službu, za kterou si fakturuje a tyto faktury vždy včas platíme, odmítá s námi na nějaké slušné bázi komunikovat, se bezdůvodně obohacuje. Opravdu je v pořádku, že zákazník je odkázaný na to, že má sedět na zadku a bez slova vysvětlení čekat, až se tedy někomu z UPC uráčí zabývat se opravou.

Hezký den,

Jan

a proč to všichni necháváte zajít tak daleko? pokud komunikace nefunguje, pošlete výpověď a on se někdo ozve určitě... s nim pak můžete dál řešit, proč chcete ukončovat služby, můžete dotyčnýho přimáčknout ke zdi a trvat na tom, aby vám zavolal, do kdy se problém vyřeší, a ještě dostanete slevu... by mě zajímalo, k čemu takovej elaborát tady na foru je - nemyslet, nic neřešit a bulet, to zvládne každej :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

S tímto tvrzením zásadně nesouhlasím. nebo my jsme oproti němcům, francouzům, britům, atd., atd. podlidi? A oni jsou nadřazená rasa?? Vy si vážně myslíte, že v západní Evropě se společnosti tohoto typu ke svým zákazníkům chovají, jako např. bylo popsáno u UPC? Tam opravdu služby fungují a jednání mezi obchodníkem a zákazníkem je na vysoké úrovni. Vím co píši - jezdím k sousedům dost často a nelze si nevšimnout ten propastný rozdíl. Proč se máme pořád chovat socialisticky? Pokud se totiž budeme chovat tak, jak nás naučil minulý režim, potom s náma bude vyjebávat kdejaký poslanec, náměstek, ministr, a logicky i kdejaký managerský magor, co si myslí, že jsme tu kvůli němu, a ne naopak.

A je moc dobře, že ten elaborát tu je. Chápu, že to některým strašně vadí. jejich problém. Bez poukazování a kritiky se nezmění nic. Žádné mlčení, jak by si možná leckteří moc přáli.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

mně nic nevadí, mně je to úplně buřt :lol: já jenom řikám, že když si to necháte líbit, je to váš boj... já se vždycky s upc dohodnul 8) pokud skutečně na něčem trváte, výpověď je nejsnazší řešení, pak de všechno...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...