Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Poslední 3 dny mi jde internet od UPC opravdu mizerně - dejvice - N.A Někrasova. Mám 120MB Fiber a internet mi jede 9-30MB max ping mi lítá až na 300ms a když použiji nástroje pro měření internetu tak mám dokonce packet loss 3-7% !!! Dnes ráno jsem volal technikovi asi 5 min po tom co jsem to změřil a ten mi tvrdil, že se dívá na moji přípojku, ale je vše v pořádku a tak jak má být?? zkoušel jsem vyměnit modem či se připojit přímo na modem od UPC a stejný výsledek... Abych vyloučil chybu v PC tak jsem si připojil bezdrátový internet Ufon a i ten má lepší odezvu a žádný packet loss !!! Tak mi řekněte přoč mi technik lže že je vše ok když není??!!!

Odesláno

Packet loss 3-7% je vcelku zanedbatelný. Ping kam konkrétně (ano ten je vysoký)? A rychlost 9-30Mb také není OK. Kde jste prováděl měření? Mohl by jste dodat hodnoty z modemu? Je to na "stránce" http://192.168.100.1

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Prosím jsou uvedené hodnoty v normě .Připojení 60 mb ale dosahuje pouze 48 mb .Podle Upc všechno v pořádku .

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Cisco EPC3925

Cisco

1.0

 

e4:48:c7:86:47:d4

2.3.0_R1

epc3925-ESIP-12-v302r125533-120315c_upc

epc3925-ESIP-12-v302r125533-120315c_upc.bin

2012+3+15+0+11+37+15

 

Enable

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

1 -5.3 38.4

2 -5.5 38.2

3 -5.3 38.4

4 -5.2 38.2

5 0.0 0.0

6 0.0 0.0

7 0.0 0.0

8 0.0 0.0

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

1 32.9

2 34.7

3 0.0

4 0.0

Odesláno

Paket loss by pokud mozno nemel byt zadny, ale je otazka jak to meris, pokud nekde na internetovem meraku, tak ta bych se moc nespolehal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

no vypadky jsou ted caste ...dela me to uz 2 nesice a to jsem uplne na jinem konci republiky dela to vsem ...proto s upc koncim ...hlavne ze za chvili bude jejich interned drahy ...a tzv rychle vypadavajici

Odesláno

To rozhodne neni pravda, pokud mas problemy s internetem, tak je potreba to resit a ne hned davat vypoved.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
no vypadky jsou ted caste ...dela me to uz 2 nesice a to jsem uplne na jinem konci republiky dela to vsem ...proto s upc koncim ...hlavne ze za chvili bude jejich interned drahy ...a tzv rychle vypadavajici

Mluv jenom sám za sebe, já mám UPC 11 let a za celou dobu cca 4 výpadky, v poslední době žádný (vyjma problémů s DNS, což si ale lze v pohodě opravit). Chtěl bych vidět jinýho providera, u kterýho se dá říct v připojení domácností totéž.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community