Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Mohl by se někdo sepsat nějaké zkušenosti s používáním Cisco EPC3925 - s čím jste spokojeni, co zlobí, co dělá problémy atp. Slyšel jsem taky, že firmware UPC je nějaký osekaný - je to pravda? Já bych potřeboval pokročilejší funkce jako portforwarding, firewall (s time schedulingem a nastavením, alespoň 20-ti pravidel), změna dns, možná dyndns, MAC filtrování. Prostě takové ty běžné věci, co jsou v routrech :)

 

Když by někdo ideálně nascreenshotoval, co jde ve firmware UPC nastavit, bylo by to perfektní :)

Odesláno

Díky!

Odesláno

BTW ono to nepodporuje IPv6?

Odesláno

určitě IPv6 podporuje, je to moderní a celkem drahý zařízení, dokonce i ve vnitřní síti mi network meter ukazoval IPv6 adresu, ale záleží na UPC, kdy a jak podporu IPv6 zavede...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

já prohledal na keyword IPv6 manuál a nic...

 

Upraveno:

Jestli ti ale přidělil IPv6 adresu, tak asi podporuje. Zajímavé. Jasně, že záleží na UPC. Já si to ale nechci pronajmout, chci si to koupit a nerad bych třeba za půl roku řešil IPv6 :)

Odesláno

Koupit? To je teda odvaha! Už jenom když klekne a je 30 denní lhůta na opravu, tak si užiješ :shock:

Odesláno
  Elnc napsal:
Koupit? To je teda odvaha! Už jenom když klekne a je 30 denní lhůta na opravu, tak si užiješ :shock:

Já 30 denní lhůta? :) UPC to bude prý řešit jako u pronájmů. Přijede technik, omrkne, vymění, sepíše reklamační protokol a odjede.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Slůvko "prý" ale nic neznamená, v momentě kdy si jednou koupíš zboží, tak platí ustanovení Občanského zákoníku. Možná to UPC nějak upraví, ale zatím jsem to nikde neviděl. A že by jezdil technik něco měnit, když jde o nákup zboží, to by byla taky hodně nadstandardní služba, navíc i s rizikem, že se může ukázat, že k poškození došlo vinou zákazníka a jak pak po výměně bude UPC dokazovat, že to tak bylo, je s otázkou.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community