Odesláno 16. června 2014 10 let Zkusil bych těch testů udělat víc a určitě i jinde než jenom na speedtest.net
Odesláno 16. června 2014 10 let Zkusil bych těch testů udělat víc a určitě i jinde než jenom na speedtest.net Děkuji Vám za odpověď, máte nějaké doporučení co ještě zkusit? Při traceroutu je hop za routerem (EPC3925) vždy time-outovaný, viz níže: Tracing route to seznam.cz [77.75.76.3] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 * * * Request timed out. 3 17 ms 10 ms 7 ms ip-86-49-52-193.net.upcbroadband.cz [86.49.52.19 3] 4 14 ms 10 ms 11 ms cz-prg02a-ra2-vla2006.net.upc.cz [84.116.222.185 Další hopy jsou už v pořádku. Vážně tu něco nehraje, ale nedokážu vystihnout, co to je Moc Vám děkuji za rady.
Odesláno 16. června 2014 10 let tracert řada síťovejch zařízení blokuje v závislosti na nastavení, takže je úplně normální, že to nevrátí žádnou hodnotu... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 16. června 2014 10 let Dobrý den, rád bych se zeptal ohledně tohoto modemu EPC3925 (EuroDocsis 3.0 2) od UPC. Jak přes kabel tak wifinu se mi na dvou PCčkách s Win 7 často načítají stránky pomalu (a často se např. vynechávají některé obrázky prohlížených stránek) a jsem odpojován z online her (hlášky typu nedostupný server). Přitom opakované speedtest.net testy ukazují ping 10ms v rámci nejbližšího bodu, 20-30mbit stahovací a 6mbit uploadovací rychlost. Když jsem si od bráchy půjčil jeho starší modem (Motorola) co má od UPC a k tomu jeho postarší Asus router, tak se vše načítá rychleji (a hlavně úplně) a nedochází ani k potížím při online hraní. Ani na jednom zařízení nejsou definovaná nějaká NAT pravidla a oba běží na DHCP. Nevěděl byste někdo, čím by to mohlo být, jestli je třeba změnit nastavení někde? Zatím jsem vypnul 'IP Flood Detection' a vlastně i všechno ostatní v záložce 'Security -> Firewall' bez výsledku. Měl bych ten EPC3925 reklamovat? Napadá mě akorát možná ztráta signálu při převodu z koaxiálu, ale upevněné je to dost. Starší modem Motorola (SB5100 a 5101) funguje pouze na jedné nosné, kdežto nové ED3.0 modemy na čtyřech nebo osmi. Signál můžete zkontrolovat na úvodní stránce modemu (192.168.100.1) nebo sem poslat screen. Spíš než tracert doporučuji ping s parametrem -t Pokud kabel není nikde poškozen, návštěvě technika se asi nevyhnete.
Odesláno 22. června 2014 10 let mám wifi modem EPC3925 a včera jsem zjistil, že ve dvou vzdálenějších pokojích se skoro ztratil signál wifi, i když předtím to bylo v pohodě a šlo normálně přehrávat videa z youtube. Nevím čím to je, v nastavení routeru jsem nevrtal. Nejde nějak na tom jejich modemu nastavit síla signálu? Nikde to tam nemůžu najít.
Odesláno 7. července 2014 10 let Promiňte, návštěvník zkoušel jestli je schopen odeslat příspěvek bez registrace. Rád bych požádal zdejší znalce, aby mi poradili co je nutné na EPC3925 nastavit, aby fungoval VOIP. Známému jsem nakonfiguroval VOIP adaptér Linksys SPA 1001, u mě doma funguje (adaptér je nastaven na DHCP) po připojení k UPC routeru EPC3925 se brána nezaregistruje. Díky předem
Odesláno 7. července 2014 10 let Zkontrolovat porty, jestli je nemáš bloknutý. Pro VoIP by se obecně nic extra v routeru nastavovat nemělo, snad vyjma zrušení tzv. SIP ALG.
Odesláno 7. července 2014 10 let Sypu si popel na hlavu, známý nemá EPC3925 ale Technicolot TC7200. Kde se v routeru vypíná SIPAlg?
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.